رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقداماتی برای به‌ روز کردن پایگاه جامع رفاه ایرانیان در حال انجام است و این کار صورت خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- سرپرست پایگاه بافت تاریخی سمنان از آغاز طرح مرمت بام مسجد جامع سمنان خبر داد و گفت: سبک‌سازی، عایق‌بندی و عملیات آجرفرش سه رکن این عملیات عمرانی هستند.
سیستمی که در میان مردم پایگاه دارد یا همان «حکومت رضایتی» می‌تواند برای حل مشکلات کشور از مشارکت و همراهی مردم استفاده کند، ولی وقتی سیستم هدایتی با کسری اعتبار و ناکارآمدی روبه‌رو است مجبور هست برای حل مشکلات جامعه به «دروغ» و به «زور» متوسل شود. سیستم‌های غیررضایتی دائم در آماده‌باش برای دفاع از خود هستند نه ابزاری برای توسعه پایدار کشور.
تا این جای کار، حتی افرادی که پایگاه اجتماعی و رای بالای قطعی هم دارند، انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات در خود نمی‌بینند. حتی به شکل ظاهری نیز تلاشی برای جذب مشارکت کاندیدا‌ها و مردم دیده نمی‌شود. فضای انتخابات نه تنها سرد است، بلکه در حال سردتر شدن است. اگرچه گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها گاهی درباره انتخابات حرف می‌زنند، اما کف خیابان‌ها و نزد اقشار مختلف جامعه اصلا حرفی از انتخابات نیست.
باشگاه شارلوا با فروش علی قلی‌زاده به باشگاه لخ پوزنان لهستان، از تعداد ایرانی‌های خود کاست.
زندگی اجتماعی ذاتا با قدرت‌ورزی شهروندان آمیخته است. به نظر می‌آید که یک وجه مهم فعالیت فکری احزاب سیاسی باید معطوف به روشنگری در همین موضوع باشد تا جایی که مردم به اعضای یک حزب سیاسی به دیده افرادی بنگرند که درحال انجام یک وظیفه مهم اجتماعی‌اند و درواقع بار زندگی آنان را سبک می‌کنند و امنیت خاطری برای جامعه فراهم می‌کنند.
منابع عراقی از حمله راکتی به پایگاه زلیکان در ناحیه بعشیقه در شرق استان نینوا خبر دادند که نیروهای ترکیه در آن قرار دارند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تعدادی جنگنده کوثر در آینده نزدیک به نیروی هوایی ارتش ملحق می‌شوند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پایگاه عقاب ۴۴ یکی از ده‌ها پایگاه‌های زیرزمینی این نیرو است، گفت: هر سال باید محله‌های امنی برای هواپیماهای شکاری داشته باشیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پایگاه عقاب ۴۴ یکی از ده‌ها پایگاه‌های زیرزمینی این نیرو است، گفت: هر سال باید محله‌های امنی برای هواپیماهای شکاری داشته باشیم.
ارومیه - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پایگاه داده اعتباری برای فعالان اقتصادی کشور ظرف ۲ ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.
سید ابراهیم رئیسی عصر امروز پنجشنبه با حضور در مسجد جامع اموی که در بخش قدیمی شهر دمشق واقع شده‌است بازدید نمود. / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
این اقدام آنانیموس سودان ساعاتی پس از آن روی می‌دهد که به رژیم صهیونیستی هشدار داد که به حملات گسترده‌تری علیه رژیم صهیونیستی دست خواهد زد.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۳۲۴۵ پایگاه در سطح شهرستان‌های استان خراسان رضوی همزمان با عید سعید فطر آماده دریافت وجوهات فطریه و کفاره مردم هستند.
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمن معنی پایگاه پهپادی ۳۱۳ ارتش را می‌فهمد، گفت: پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ عامل و سدی در برابر دشمنان است که دیگر ملت ایران را تهدید نکنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیوان محاسبات را مکلف به راه اندازی پایگاه جامع مالی و گردآوری اطلاعات مالی و بودجه ای دستگاه های اجرایی بخش عمومی کردند.
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
فیفا دست به اقدامی جالب در جام جهانی 2022 قطر زد و بزرگترین پایگاه داده ممکن را برای خودش فراهم کرد.
نشریه وال‌استریت ژورنال در آستانه دیدار تیم آمریکا و تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران، در گزارشی به حضور نظامی آمریکا در پایگاه قطر و تاثیر احتمالی آن بر نتیجه بازی پرداخته است!
مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی صراط با اشاره به نقش بلاگرهای حجاب در اینستاگرام در وضعیت نابه‌سامان حجاب در جامعه گفت: این افراد که داعیه‌دار حجاب بودند، در ایام آشوب آتش بیار معرکه شده‌اند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تهران، گفت: بیش از ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد تهران برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مسیر مراسم بزرگ اربعین حسینی آماده دریافت نذورات مردمی هستند.
وعده راه اندازی بازارچه صنایع دستی، قول استفاده از ظرفیت کروز در جام جهانی قطر، ایجاد پایگاه ملی شهرری و امضای دو تفاهمنامه از جمله برنامه های وزیر میراث فرهنگی در سفر به شهرری بود.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت:با ایجاد پایگاه جامع اطلاعات مودیان مالیاتی در ماه‌های گذشته بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مودی جدید شناسایی شده است.
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ