تا این جای کار، حتی افرادی که پایگاه اجتماعی و رای بالای قطعی هم دارند، انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات در خود نمی‌بینند. حتی به شکل ظاهری نیز تلاشی برای جذب مشارکت کاندیدا‌ها و مردم دیده نمی‌شود. فضای انتخابات نه تنها سرد است، بلکه در حال سردتر شدن است. اگرچه گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها گاهی درباره انتخابات حرف می‌زنند، اما کف خیابان‌ها و نزد اقشار مختلف جامعه اصلا حرفی از انتخابات نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحاد اسرائیل و عربستان باید به عنوان بخشی از تعهد ایالات متحده به خاورمیانه تلقی شود نه جایگزینی برای آن. به نظر می رسد ایران ترفند جدیدی را یاد گرفته است. باید دید آیا ایالات متحده نیز می تواند ترفند تازه ای را به کار گیرد یا خیر.
سیاست یک بام و دوهوای طیف اصلاح‌طلب در آستانه انتخابات به یکی از استراتژی‌های همیشگی آنان مبدل شده است تا جایی که در هر دوره با سناریوی متفاوتی اجرا می‌شود.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در سخنرانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: ما خیال می‌کنیم که روسیه رفیق استراتژیک ماست، اما این استراتژیک با استراتژیکی که ما فکر می‌کنیم فرق می‌کند! شما اگر دنبال اتحاد دائمی باشید اشتباه کردید و در چاله می‌افتید. ضد آمریکایی بودن خوب است، ولی نه اینکه تبدیل شود به هدف اول منافع ملی ما. چین به روسیه اسلحه نمی‌دهد، چون اتحادی وجود ندارد. این ما هستیم که می دویم زیر سنگ تا سنگ بخورد به سرمان! چین چنین کاری نمی‌کند چون تصور صحیح دارد، ادراک درست دارد. اصلا بد و خوب نداریم در دنیا. من اصلا ضد روس نیستم، ۲۸ سفر به روسیه داشتم در زمان وزارتم. معتقدم ضد روس بودن برای ایران خطرناک است، همان طور که ضد آمریکا بودن برای ایران خطرناک است. منبع: جماران
ابوترابی‌فرد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به بیانیه پایانی گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس، مطرح کرد: با توجه به روابط راهبردی و استراتژیک تهران و مسکو و منشور سازمان شانگ‌های در مورد احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشور‌های عضو انتظار جدی ملت عزیز ایران و ملل مسلمان منطقه از مسکو تصحیح و اصلاح عاجل موضع اخیر است.
آبی های پایتخت یکی از بدترین دوران ورزشی خود را چه در مستطیل سبز و چه در باشگاه می گذرانند، آنها به برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت نیاز دارند.
اصلاح‌طلبان در حالی به آرایش انتخاباتی و شعار‌های خود شکل می‌دهند که جریان رقیب‌شان این روز‌ها بیش از هرچیز استراتژی سکوت رسانه‌ای درباره انتخابات را پیگیری می‌کند. از طرفی دیگر، اما پراکندگی و افتراقی در تقابل اطرافیان سید مصطفی میرسلیم، محمدباقر قالیباف و مرتضی آقا تهرانی به عنوان سه سرلیست در فهرست شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم نمودار شده است.
علیرضا احسانی می‌گوید دیدگاه مدیران ذوب‌آهن با محمد ربیعی به دنبال صدر جدول هستند.
برای کسانی که ادبیات استراتژیک غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها درباره ایران را تعقیب کرده‌اند یک کلیدواژه آشنا وجود دارد با عنوان «شبکه همکار غرب در ایران». آن‌ها مدت‌هاست عقیده دارند و این عقیده خود را پنهان هم نکرده‌اند در این مسیر قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز خواهند داشت، که چندی پیش اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی مفصل به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود.
عربستان سعودی به پروژه سوپرلیگ آفریقا که به زودی برگزار خواهد شد 200 میلیون یورو کمک مالی می‌کند تا حمایت کنفدراسیون فوتبال این قاره را برای میزبانی جام جهانی 2030 به دست بیاورد.
استراتژی «چرخش دوگانه» به دنبال اتکای بیشتر به خود برای کاهش عدم قطعیت‌های خارجی است. در نوامبر ۲۰۲۱، دفتر سیاسی نهاد تصمیم‌گیرنده حزب کمونیست چین، استراتژی جدید امنیت ملی را منتشر کرد.
مارکا می‌گوید مدیران رئال مادرید برای راضی کردن جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، به زودی به آلمان سفر خواهند کرد.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تحول یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای بهبود وضعیت کشور است و مسیر این تحول باید تکمیل کننده فرآیند انقلاب اسلامی و تحقق بخش آرمان‌ها و اهداف آن باشد.
فدراسیون فوتبال شاید برای اولین بار در سال های اخیر هدف تیم ملی را در یک تورنمنت مهم مشخص کرده است.
مربی تیم ملی فوتبال روسیه تاکید کرد که این تیم برای دیدار مقابل ایران بهترین و آماده ترین بازیکنان دعوت خواهند شد.
«چندین سال است که مدام می‌گوییم با روسیه روابط استراتژیک داریم درحالی که روس‌ها هیچ وقت این کلمه را به کار نبردند. چرا به کار نمی‌برند؟ برای آنکه اصلا قائل به چنین سطحی از روابط با ایران نیستند. اینکه ایران و روسیه دو قرارداد با هم امضا کرده‌اند و همکاری دفاعی خوبی هم در سوریه داشته‌اند را نمی‌توان روابط استراتژیک نامید. روابط ایران با روسیه حتی در حد شراکت راهبردی نیست چه برسد به اتحاد استراتژیک.»
جو بایدن سیاست خارجی غیر عاطفی‌ای را در پیش گرفته سیاست خارجی برای جهان آن گونه‌ای که هست نه آن گونه که ما می‌خواهیم باشد.
امروز در شهرهای مختلف کشور شاهد برگزاری دیدارهای هفته پایانی دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهیم بود.
چه دیواری کوتاه‌تر از حسن روحانی و وزیرانش! اصلا آن‌ها بدترین عملکرد تاریخ ایران معاصر را در مملکت داری داشته‌اند! هر چه هست و نیست را باید در روحانی و برنامه‌های اشتباه دولتش پی‌جویی کرد! به بیان ساده‌تر، دولت حسن روحانی تماما بحران بودند، هستند و در آینده خواهند بود! این گزاره‌ها خلاصه‌ای از رویکرد نخست و شاید در دسترس‌ترین تاکتیک دولت‌مردان رئیسی در مواجه با مشکلات و مسائل بوده است. تنها کافیست به اظهارات هر یک از وزرا در مواجهه با هر گونه انتقاد نگریست و دید که چگونه انگشت اتهام را به سوی دولت سابق دراز می‌کند.
در تاریخ مکتوب چند هزار ساله بشری، قدرت‌های بزرگ پدیده کمیابی نیستند. قدرت‌های بزرگ می‌آیند و می‌روند. در مواردی یکی از قدرت‌های بزرگ، در قله اوج توانمندی می‌نشیند ودیگران از سر ترس یا با رضامندی به برتری یا به اصطلاح هژمونی آن تن می‌دهند و البته این به سادگی به دست نمی‌آید؛ رسیدن به قله هژمونیک، از دهلیز جنگ‌ها و خونریزی‌ها و همچنین تلاش‌های گوناگون می‌گذرد. ایران هخامنشی در بیش از ۲۵ قرن پیش چنین بود.
حضور خانواده بازیکنان مراکش در قطر به سوژه جالبی برای رسانه‎‌ها تبدیل شده است.
سازمان مجاهدین خلق دو هدف را دنبال می‌کند؛ نخست پاک کردن تاریخ خونین و سیاه خود از سابقه فعالیتش و دوم، استفاده از نام‌ها و عناوین جدید برای جذب سمپات‌ها و حامیان جوان؛ حامیان جوانی که با مشغولیت در نام‌ها و عناوین جدید کمتر راهی به سازمان مجاهدین می‌برند و بنابراین درباره سابقه این سازمان پرس‌و‌جویی هم نمی‌کنند.
در سند استراتژی امنیت ملی بایدن از تهدید چین سخن گفته شده است. با این وجود، همزمان به لزوم تعهدات کاملا غیرواقع بینانه برای همکاری امریکا با آن کشور نیز اشاره شده است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به راهبردهای تامین منابع مالی پایدار گفت: استراتژی این معاونت، متمرکز بر تامین منابع مالی و اصلاح و بهبود فرآیندهای مالی در مدیریت شهری است.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از بازنگری و بهبود نظام بودجه ریزی شهرداری تهران خبرداد و گفت: استراتژی ما اصلاح و بهبود نظام تدوین بودجه در راستای ایجاد شفافیت و انضباط مالی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ