رئیس هیات فوتبال استان تهران گفت: خبر برکناری‌ام صحت ندارد و الان هم در دفتر کارم هستم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. ابتدا پول باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد خرج شود. اینکه خارج از ضوابط پول بدهد قبول نمی‌کنیم.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه حکم رئیس جمهور نه آئین‌نامه و نه بخش‌نامه است که هیات عمومی بتواند آن را ابطال کند، گفت: رئیس جمهور بر اساس اختیارات متعددی که در قانون اساسی به وی اعطا شده است می‌تواند هر فردی را چه از داخل و چه از خارج دولت به عنوان معاون خود انتخاب کند.
ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید کسی مدیریت استقلال را بر عهده بگیرد که بتواند کمک کند و باری از دوش استقلال بردارد.
فدراسیون فوتبال ایران نسبت به خبر دریافت سکه و اتومبیل از سوی هیات رئیسه بابت صعود به جام جهانی قطر واکنش نشان داد.
رئیس هیئت فوتبال مازندران به غیبت نمایندگان فدراسیون در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی نیازی به مصوبه هیات رئیسه ندارد.
رئیس هیئت فوتبال استان تهران در خصوص برکناری‌اش از این هیئت توضیحاتی ارائه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به اتفاقات رخ داده در فوتبال تهران، گفت: نگران هیأت فوتبال تهران نباشید چرا هیات رئیسه تصمیم خوبی در این مورد خواهد گرفت.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی هیئت فوتبال استان تهران واکنش کوتاهی نشان داد.
عضو سابق کمیته فنی فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون گفت: در شرایطی که هیات رئیسه فدراسیون کاره‌ای نیست، مهدی تاج با سرمربی بعدی تیم ملی به توافق رسیده است.
عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به قضاوت پسرش در جام حذفی، انتخاب سرمربی تیم ملی، قضاوت دیدار تراکتور و استقلال و موارد دیگر واکنش نشان داد.
رییس هیئت فوتبال استان کرمان نسبت به شایعاتی که پیرامون ابطال مجمع انتخاباتی این هیئت از سوی مراجع قضایی منتشر شده، واکنش نشان داد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در عمان به سر می‌برد، به خبر مذاکره‌اش با برانکو ایوانکوویچ برای حضور در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت تاکید کرد: بار اول نیست ادعای آزادی بیان که غرب دارد و از آن به عنوان یک امتیاز مطرح می‌کند، خلاف آن عمل می‌کند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پیراهنی که شما دیدید را من ندیدم. پیراهن را قرار است فردا رونمایی کنیم. نمی‌دانم چگونه زودتر این اتفاق افتاده است!
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به لو رفتن طرح لباس تیم ملی ایران در جام جهانی واکنش نشان داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال از ارائه جزئیات دقیق نشست امروز هیات رئیسه این فدراسیون خودداری کرد و در واکنش به احتمال تغییر سرمربی تیم ملی، گفت: در مورد کارلوس کی‌روش بحثی نشد.
میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نخستین فردی که جلسه این هیات را ترک کرد.
میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نخستین فردی که جلسه این هیات را ترک کرد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال اعلام کرد، تصمیم‌گیری در مورد سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان فعلاً در دستور کار هیئت رئیسه این فدراسیون است.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.
سخنگوی فدراسیون فوتبال: هیئت رئیسه تصمیم به حفظ اسکوچیچ گرفت و وی قطعا سرمربی تیم ملی خواهد بود.
سخنان رئیس هیئت فوتبال یزد در مورد زنان فوتبالیست با واکنش فراوانی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. امیر فرشاد تفکری، رئیس هیات فوتبال یزد، در مصاحبه‌ای که چند روز پیش با برنامه «با ورزش» شبکه استانی یزد داشته است، می‌گوید: «دویدن زنان فوتبالیست موجب کچلی زمین چمن شده است.»
شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم تعلیق نماد معاملاتی شرکتهای سرمایه‌گذای استانی سهام عدالت در بورس خبر داد. این نمادها تا چه تاریخی تعلیق شدند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ