این موضوع که در رسانه‌ها مطرح شده که نداشتن بودجه موجب تعطیلی این رشته شده است صحیح نیست و منتفی است و اساساً در آموزش و پرورش بودجه نداشتن برای رشته تحصیلی معنا ندارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دنبال رأی اخیر دیوان عدالت اداری سقف سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان شکسته می‌شود و حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان دیگر ۲۴ سال نیست.
اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تربیت نسلی انقلابی و فعال در عرصه‌های علمی کشور از جمله مهمترین مأموریت‌های آموزش و پرورش است.
رضا مراد صحرایی، وزیر تازه رسیده آموزش و پرورش در روزهای پرتلاطم این وزارتخانه به سفر حج رفت و امروز پس از چند هفته در هیئت دولت حاضر شد. تصویر خبرگزاری فارس از این وزیر پرحاشیه، در فضای مجازی پربازدید شد.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک: مشکل مردودی بیشتر در مناطقی که دو زبانه هستند مشاهده می‌شود و اتفاقا قانون گذار در سند تحول بنیادین آموزش به این مسئله فکر کرده و پیش‌بینی‌هایی داشته است که دوره پیش دبستانی در مناطق دو زبانه با حمایت دولت برگزار شود. منتها محدودیت اعتبارات مانع از این می‌شود که بتوانیم همه کودکان را در این مناطق پوشش دهیم.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
وزیر آموزش و پرورش می‌گوید در روز اول ورودش به دولت با سوالی در مورد دربی مواجه شده و دچار لغزش زبانی شده است‌.
محمود احمدی‌بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه بیانیه انجمن اسلامی معلمان را ندیدم، تاکید کرد: «قالب مجلس به این نقطه رسیده که دولت رئیسی، کسی را هم‌وزن این وزارتخانه معرفی نخواهد کرد. چون در کاسه این دولت همین افراد هستند و نمایندگان مجلس بر این باورند که اگر به این گزینه رای نمی‌دادند یک گزینه ضعیف‌تر به مجلس معرفی می‌شد.»
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی برای تربیت ۴۰ هزار معلم در سال گفت: آموزش و پرورش به تحول نیاز دارد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در اولویت دولت است، گفت: اگر امروز در مدرسه هزینه نکنیم بعداً باید برای پیشگیری از آسیب‌ها، هزینه‌های سنگینی را پرداخت کنیم.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش در جهاد تبیین و آشکار کردن واقعیات در جامعه نقش بسزایی دارند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جنس فعالیت تشکیلاتی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است.
آموزش و پرورش در کمترین حالت به بیش از سیصد هزار معلم جدید نیاز دارد این در حالی است که فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به مراتب عددی کمتر از این بوده و عده ای هم سالانه بازنشسته می شوند.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محور مصوبات رئیس جمهور در دومین سفر خود به خوزستان در حوزه آموزش و پرورش عمرانی خواهد بود.
اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش باید اولویت نخست کشور باشد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مکاتباتی شد تا اگر تصمیم به حضور فارغ التحصیلان این رشته‌های جامانده گرفته شود این افراد نیز بتوانند در آزمون شرکت کنند.
نوری گفت: هوا بارانی می‌شود، برفی می‌شود، تعطیل می‌کنند. نظام برای آموزش و پرورش روزانه ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند. فارغ از بحث هزینه و مهمتر از آن، ارزش افزوده کار معلمان و دانش آموزان ما بیش از اینهاست. جامعه ما باید در آموزش و پرورش موثرقرار بگیرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نخبگان ایرانی یک شبکه آموزشی ایرانی با جستجوگر فارسی تولید کرده‌اند که می‌توانیم این امکان را در اختیار نیکاراگوئه قرار دهیم
پس از استماع سخنان این معلم ادبیات فارسی که از این رفتار خود ابراز پشیمانی نیز کرده است، پرونده وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش فارس ارسال شده است.
پس از استماع سخنان این معلم ادبیات فارسی که از این رفتار خود ابراز پشیمانی نیز کرده است، پرونده وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش فارس ارسال شده است.
زنجان-معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مهمترین ماموریت مجموعه آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب است.
شیراز - وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی به استان فارس اختصاص یافته و در هفته دولت ارسال می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت:دانش‌آموزان نوجوان می‌توانند در مسیر مسجد سهله و کوفه موکب زده و دریک حرکت جمعی با محوریت سلام فرمانده به زبان فارسی و سلام یا مهدی خوانده شود.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در دستورکار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ