لنگرود- فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری قاتل ۳۷ ساله و برادرش طی کمتر از ۲۴ ساعت در لنگرود خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتل سریالی راننده خودروها و سارقان به عنف خبر داد و گفت: متهمان به ۶ فقره قتل در طی ۲ ماه گذشته اعتراف کردند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل زن جوان در میامی خبر داد و گفت: قاتل ۲۶ ساله ، برادر شوهر مقتول و از اتباع بیگانه است
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از متهمین به قتل در افسریه تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتلی که برادرش را با اسلحه کلاشینکف به قتل رسانده و از شهر اردبیل به تهران گریخته بود، خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از دستگیری قاتل فراری تا انهدام باند سرقت که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل مسلح فراری در تبریز خبر داد.
قاتل فراری که در خوزستان طی عملیات دستگیری یک پلیس را هم به شهادت رسیده رسانده بود سرانجام توسط ماموران نوپو در مخفیگاهش به درک واصل شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل زن سالخورده پس از ۱۵ ماه فرار خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان در صحنه جرم حکایت از آن داشت که مقتول با ۲ برادر جوان که با آن‌ها در تهرانپارس همسایه بوده به دلیل جای پارک خودرو درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شد که این ۲ برادر پس از ارتکاب جنایت ابتدا به کردستان و سپس به صورت غیرقانونی به عراق گریخته‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال خبر داد و گفت: متهم به دلیل جای پارک در تهرانپارس به همراه برادرش دست به جنایت زده است.
از اینکه دستگیر شده است، تعجب می‌کند. به خیال خودش، نقشه‌شان خیلی زیرکانه و حرفه‌ای بود. اصلا تصور نمی‌کرد که بازداشت شود. می‌خواست از شر شوهرش خلاص شود. برای این کار خواستگار دخترش را پیدا کرد و از او یک قاتل ساخت. قاتلی که قصد داشت سه جنایت دیگر هم در پرونده‌اش ثبت کند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ساعاتی قبل قاتل کودک هشت ساله سمنانی دستگیر شد، گفت: انگیزه متهم از این اقدام در دست بررسی است.
انهدام باند قاچاق ۲هزار میلیارد تومانی ارز/ ماجرای تلخ جنین کُشی!/ قتل پای سفره هفت‌سین/ کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان / دستگیری فروشندگان سکه‌های تقلبی/ کیس عنکبوت شهرداری سنندج به دام افتاد/ راز قتل نوجوان کرولال/ دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
نیروهای پلیس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ماموریت‌های متعددی را مانند دستگیری عاملان قتل زن جوان و دستگیری قاچاقچی‌های مواد مخدر انجام دادند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، مخفیگاه متهم را محاصره و در حالی‌که او قصد متواری شدن داشت با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلی خبر داد که پس از درگیری خیابانی با عده‌ای دیگر و شلیک به وسیله کلت کمری، مرگ دردناک پسر بچه‌ای سه ساله را رقم زده بود.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: کارآگاهان اقدامات خود را برای دستگیری قاتلی که از صحنه متواری شده بود را از همان شب حادثه آغاز کردند، اما چون این فرد هیچ ردی از خود برجای نمی‌گذاشت به همین دلیل تلاش‌های کارآگاهان به نتیجه نرسید.
اهواز- رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: قاتلی که سال گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده را در اهواز به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه عاشورا گفت: ضارب و قاتل این شهید والامقام طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی، شناسایی و دستگیر شد که جزییات بیشتر در این زمینه طی روز‌های آینده منتشر و اطلاع رسانی می‌شود.
یک منبع آگاه اعلام کرد که با تلاش بی وقفه دستگاه‌های امنیتی در کمتر از ۲ روز قاتلی که اهل شهرستان نظرآباد است، دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شانزدهم شهریور سال‌جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل دو شهروند ۵۵ و ۳۰ ساله در حوزه علمیه اهل تسنن حقانی شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای زندگی با خانواده‌ای که فقط نیمرو می‌خورند!/ قتل مرد دامدار با ۶ گلوله/ کشف ۱۵۱ فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح‌های پلیس/ دستگیری قاتلی که در کوه مخفی شده بود/ باند ۱۰نفره سرقت سیم و تجهیزات ریلی متلاشی شد/ صدور کیفرخواست پرونده مرگ دختر ۴ ساله/ گذشت از قصاص سربازی که محکوم به مرگ بود/ باند مخوف یک دست متلاشی شد/ دردسر وام ۱۲۰ میلیون تومانی برای مرد تنباکو فروش
دستگیری قاتلی که در کوه مخفی شده بود
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو/ پارچه‌های شیشه‌ای در فرودگاه لو رفت/ ماجرای عاشقی که انتقام جو شد!/ بازداشت سازنده مشروبات الکلی بعد از مرگ ۲ زن/ دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق/ اجیر کردن ۲ مرد مسلح برای انتقام/ قاتلی با سرگذشت عجیب/ شلیک مرگبار به سارق گاوصندوق

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ