یک کارشناس و مشاور خانواده باید‌ها و نباید‌های وابستگی سالم و وابستگی ناسالم را تشریح کرد و گفت: ارائه هیجانات در افراد دارای وابستگی سالم در حد معقول است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
بحث فحاشی دسته جمعی به کاپیتان تراکتور با توجیه عجیبی از سوی مدیر تیم سپاهان همراه بود.
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: نامزد اصلاح‌طلبان در دوره‌های مختلف از دل قانون و شورای نگهبان بیرون آمده و عملا آن را پذیرفته‌اند اما در پذیرش لفظی،کج اندیشی دارند ولجاجت می‌کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: رفتار برخی جوانان نسل امروز تأثیر پذیر از الگوهای خارجی است.
ملی‌پوش سال‌های گذشته فوتبال ایتالیا موضع ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره قراردادش با تیم پاریسی را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
بسیاری از کارشناسان نسبت به این که یک انسان کوچک مغز می تواند چنین رفتاری شبیه انسان امروزی داشته باشد، تردید داشتند و در عوض،بر این باور بودند که این استخوان‌ها توسط شکارچیان به داخل غار برده شده است. اما تکه‌های استخوان هیچ اثری از خراش نداشتند و تجزیه و تحلیل محیط غار و رسوبات، حاکی از آن است که استخوان‌ها رسوبات آب را داشتند.
تصاویری از رفتار وحشیانه پرستار پرورشگاه با دختربچه کوچک در انگلیس را مشاهده می‌کنید.
کودک این گوریل، پس از به دنیا آمدن، مانند نوزاد انسان به سراغ سینه مادرش رفت تا شیر بخورد، اما این رفتار برای سالومه کاملا غیرعادی بود. حالا این سالومه است که باید با غریزه‌اش به این فرزند انسان‌نما بگوید او فرزند یک گوریل است. سالومه هنوز نتوانسته با این فرزند عجیب و غریب، رابطه‌ای عاطفی برقرار کند.
اوتیسم یک اختلال عصبی است که مشکلات جدی در تعاملات اجتماعی، ارتباطات کلامی و غیرکلامی در مبتلایان ایجاد می‌کند؛ چنانچه افراد جامعه با این علائم آشنا نباشند روی مبتلایان به اوتیسم و خانواده‌های آن‌ها فشار مضاعف وارد می‌کند.
یک پرستار در ویدیویی که منتشر شده است نشان می‌دهد، رفتار مناسبی با کودک تحت پرستاری نمی‌کند.
شاید شما نیز به عنوان مادر نگران کم‌رویی فرزند خود باشید، یا بار‌ها در جمع‌های خانوادگی و موقع احوال‌پرسی متوجه شده باشید که کودکتان سعی دارد خودش را از دید دیگران پنهان کند. اگر کودک شما نیز کم‌رو است تکنیک‌های زیر می‌تواند در بهبود آن موثر باشد.
برای جلوگیری از مکیدن انگشت کودکان، می‌توان با استفاده از پماد دکسپانتنول در کنار ناخن‌ها و ایجاد طعم تلخ، کودک را از ادامه این رفتار منع کرد، در موارد شدیدتر مکیدن انگشت باید از مشاور کودک و نوجوان کمک گرفت.
اپل در سال ۲۰۲۱، سیستم عامل iOS خود را تغییر داد تا امکان ردیابی رفتار کاربران توسط اپلیکیشن‌ها را محدود کند. متا در فوریه سال ۲۰۲۲، پیش بینی کرد که این تغییر، ۱۰ میلیارد دلار به این شرکت ضرر خواهد زد، زیرا تبلیغات هدفمند برای کاربران آیفون را دشوارتر می‌کند. تیم کوک، مدیرعامل اپل به نوبه خود طی سال‌های اخیر، به دفعات مکرر از مدل کسب و کار فیس بوک انتقاد کرده و حریم خصوصی را حقوق بشر شمرده است.
به‌نظر می‌رسد مجلس یازدهم ساز دیگری را کوک کرده و به‌جای شنیدن صدای مردم به‌دنبال قطع کردن امواج ارتباطی برای ارسال و شنیدن این صداهاست. رفتاری که شاید بتوان آن را نوعی واکنش معکوس نسبت به اعتراضات و مطالبات مردم قلمداد کرد. طرح الحاق یک ماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) که به‌تازگی از سوی مجلس مطرح شده و اتفاقاً بازتاب منفی گسترده‌ای در جامعه داشته است، یکی از همین‌ها است.
از لکنت زبان کودک به عنوان یک اختلال گفتاری یاد می‌شود، این اختلال معمولا در کودکانی که صحبت کردن را به تازگی شروع کرده‌اند امری طبیعی است، اما گاهی وقفه افتادن بین کلمات و گیر کردن کلمات هنگام صحبت کردن منجر به نگرانی خانواده‌ها می‌شود.
وزارت دادگستری آمریکا در شکایتی علیه شرکت گوگل اعلام کرد: «رفتار ضد رقابتی گوگل موانع ورود به این بازار را به شکل مصنوعی به سطح بالایی رسانده، موجب خروج رقبا از بازار ابزار‌های فناوری‌های تبلیغاتی شده و شرایطی را ایجاد کرده تا معدود رقبای باقی مانده کوچک شوند و در شرایطی غیرمنصفانه قرار بگیرند».
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پی انتشار فیلمی مبنی بر فعالیت یک کودک افغان به‌عنوان رفتگر در روزهای برفی پایتخت، از بررسی این موضوع خبر داد.
مارمولک کمربند آرمادیلو، مارمولک بومی استان‌های کیپ شمالی و غربی آفریقای جنوبی است، ما را به یاد چیزی جز یک اژد‌های کوچک نمی‌اندازد. این شباهت به ویژه زمانی که آن‌ها برای محافظت از خود در برابر خطر - رفتاری که نام آن‌ها را به ارمغان آورده است - خود را جمع می‌کنند، آشکار می‌شود.
به گفته یک روانشناس؛ بسیاری از افرادی که در کودکی موردسوءاستفاده جنسی قرار گرفته‌اند، در بزرگسالی گرایشات جنسی آن‌ها منحرف می‌شود و به آزار جنسی کودکان تمایل پیدا می‌کنند. او می‌گوید: «نمی‌توان ویژگی‌های مشترک و مشخصی را برای کودک‌آزاران پیدا کرد، اما اغلب افرادی که مرتکب این جرم شده‌اند، سابقه اعمال مجرمانه، بزهکاری و رفتار ضداجتماعی داشته‌اند، موادمخدر مصرف می‌کرده‌اند و در خانواده‌ای ازهم‌گسیخته و آشوب‌زده رشد کرده‌اند.»
ماموران یگان ویژه، کودکی که از آنها ترسیده است را سوار بر موتور می‌کنند و برای او بستنی می‌خرند تا ترس و استرس کودک کم شود.
ناوشکن جماران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حین اجرای ماموریت برقراری امنیت و ایمنی کشتیرانی در دریای سرخ و مقابله با دزدی دریایی و تروریسم دریایی با چندین شناور ویژه داده‌برداری کوچک که در مسیر کشتیرانی بین‌المللی رها بود مواجه شده و با اقدام به موقع و به منظور جلوگیری از وقوع حادثه و احتمال تصادف دریایی از کنترل کننده این نوع تجهیزات خواست به این نوع رفتار و حرکت خاتمه داده و مسیر حرکت را تغییر بدهند.
نخست وزیر لهستان، در مطلبی که روز چهارشنبه در وب سایت روزنامه آلمانی ولت منتشر شد، نوشت که اتحادیه اروپا در قبال کشورهای کوچکتر متوسل به رفتار امپریالیستی می شود.
ترس از تنبیه و سرزنش کردن والدین، کودکان را وادار به دروغگویی می‌کند. این راه یکی از اشتباه‌ترین راه‌های تربیت کودک است که والدین می‌خواهند با ترساندن و تنبیه کردن از حقیقت آگاه شوند. مطالعات و تحقیقات نشان داده است که کودکانی که والدین سخت‌گیرتری دارند، دروغگو هستند.
رژیم صهیونیستی در هر تجاوز به نوار غزه، کشتار غیرنظامیان و کودکان را در اولویت قرار می‌دهد به طوری که طی دو دهه پس از انتفاضه مسجد الأقصی در سال ۲۰۰۰، بیش از ۳ هزار کودک به شهادت رسیده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ