روابط عمومی سپاه استان سمنان در راستای حفظ و حراست از انقلاب و ایجاد امنیت پایدار، از مردم استان درخواست کرد گزارش‌های امنیتی خود را به ستاد خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه قائم آل محمد(عج) اعلام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران، با دستگیری ۷ شرور در عملیات منسجم پلیسی به دست آمد سرکرده این باند شرارت به استان‌های شرقی کشور متواری و با شناسایی مخفیگاه جدید وی دستگیر شد.
معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری متهم متواری عامل نزاع و درگیری دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی در خیابان هفده شهریور تهران خبر داد.
پس از عملیات ۶ تیر ۱۳۶۰ که موجب زخمی شدن حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای شد، نیرو‌های دادستانی انقلاب توانستند رد‌هایی از گروه "رهروان فرقان" را در مشهد بیابند و در شهریور ۱۳۶۰ محمد متحدی و مسعود تقی‌زاده دو تن از عوامل بمب‌گذاری مسجد ابوذر دستگیر شدند.
کرمان- فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: کیفرخواست عوامل اقدام ناکام علیه یکی از اماکن نظامی در مرکز این استان پس از گذشت ۱۴ روز از دستگیری آنان صادر شد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مالخز ۵۰۰ میلیارد ریالی و نیز عامل تخریب خانه‌های مسکونی در جریان دو عملیات پلیسی خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران: چند روز پیش ۲ گروه اراذل و اوباش در کافه‌ای در جردن قرار دعوا می‌گذارند. بعد از زد و خورد و تخریب کافه در کمتر از یک روز عوامل اصلی این دعوا شناسایی و دستگیر شدند.
موسوی گفت: عوامل اصلی هسته مذکور قصد داشتند برای اجرای عملیات پیچیده خود با هدف برهم زدن نظم عمومی و امنیت داخلی، پس از تهیه سلاح، اقدام به قطع ارتباطات اینترنتی و سخت افزار‌های نظارتی الکترونیکی کنند که قبل از هر اقدامی عامل اصلی هسته دستگیر و ۵ مرتبط اصلی توسط دستگاه قضایی احضار شدند.
دستگیری عوامل حمله تروریستی « ایذه» از جمله جدیدترین عملیات «مأموران نوپو» این مردان سیاه پوش انتظامی کشور است که فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور آن را تشریح کرد.
در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه شهرستان ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه شهرستان ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
اهواز - در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه شهرستان ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری سارقان عامل شهادت گروهبان یکم «میلاد بیرانوند» خبر داد و گفت: شهید بیرانوند در عملیات تعقیب و گریز به صورت عمدی توسط سارقان با خودرو زیر گرفته شد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون ۱۳ نفر در رابطه با عملیات تروریستی ایذه دستگیر شدند که ۱۲ نفر در بازداشت هستند و ۱ نفر با قرار تامین آزاد شده است. اقدامات لازم برای دستگیری عاملین دیگر این جنایت ادامه دارد و دستورات لازم صادر شده است.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
عملیات نیروهای امنیتی ترکیه برای بازداشت عامل بمب‌گذاری در استانبول را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: عنصر پشتیبانی کننده‌ی صحنه‌ی عملیات در شیراز، فردی افغانستانی به‌نام «محمد رامز رشیدی» با نام مستعار «ابوبصیر» و عامل تیراندازی در حرم مطهر به‌نام «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه» که تبعه‌ی تاجیکستان بود.
در اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است: در عملیاتی پیچیده و با همکاری مردم هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی، عنصر دوم عملیاتی و ۶ نفر از عوامل پشتیبانی تیم جنایتکار تروریستی آن حرم مطهر شناسایی و بازداشت شدند.
عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند، اما نکته مهم این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند.
ساوه - فرمانده انتظامی ساوه گفت: با تلاش مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ ساوه، عامل قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی با اعتراف به ۱۴ فقره سوابق شرارت در مخفیگاهش در این شهرستان دستگیر شد.
رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. ماموران همچنین محل اختفای این فرد را مورد بررسی قرار دادند که در جریان بازرسی از آن یک دستگاه گوشی مسروقه متعلق به یکی از مالباختگان نیز کشف شد.
فیلم دستگیری و خنثی سازی عامل انتحاری در سراوان منتشر شد. این عامل انتحاری که یک زن بود قصد داشت با ورود به حسینیه عزاداران در شب عاشورا اقدام به عملیات انتحاری کند ولی پیش از عملیات دستگیر شد. / برنا
پس از مشکلات تیم ملی در انجام بازی تدارکاتی جواد خیابانی به مسئولان تیم ملی پیشنهاد عجیبی داد و از آن‌ها خواست که با تیم‌های باشگاهی بازی دوستانه برگزار کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ