اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شایعه‌ها از گم‌شدن رقمی در فدراسیون جودو خبر می‌داد و عنوان شده بود که پای رئیس فدراسیون در این پرونده گیر است. باوجوداین، خود آرش میراسماعیلی با راه‌اندازی یک کنفرانس خبری تلاش کرد ابهامات در این زمینه را از بین ببرد. آنجا بود که اتهام تخلف مالی را رد کرد و گفت: «من ۱۰ تا ۱۲ میلیارد در یک سال گذشته برای جودو آوردم. اگر دنبال دزدی بودم، شاید از آن آورده‌ای که آوردم، استفاده می‌کردم».
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پارس جنوبی را به دلیل برخی تخلفات مقابل استقلال با جریمه روبرو کرده است.
آرش میراسماعیلی در حالی ادعا کرده که علیه او پرونده‌سازی شده که همین روز گذشته، روزنامه دولتی ایران، در مطلبی در همین زمینه نه تنها داستان تخلف مالی را امری درست توصیف کرد، بلکه نوشت بیماری قلبی میراسماعیلی هم حربه و بهانه‌ای برای فرار از این ماجرا بود
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، تاکید دارد که هرچه زودتر باید به اتهامات منچسترسیتی در زمینه نقض قوانین فرپلی مالی رسیدگی شود.
با وجود سهم ۶۰ تا ۷۰ درصدی مسکن در سبد هزینه‌های خانوارهای شهری در ایران و تورم فزاینده کالاهای ضروری، اکنون بانک‌ها از ارائه تسهیلات قانونی طفره می‌روند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: آنچه که اتفاق افتاده تخلف مالی یا موضوع دیگری نبوده بلکه تخلف شخصی است. آن‌طور که اطلاع یافتم پیش‌تر از هر شخص دیگری، خود دفتر شهردار و شهردار تهران با آن فرد برخورد و به دستگاه نظارتی معرفی کرد و این موضوع پیگیری شده است.
مرکز استان گلستان از دستگیری یکی دیگر از کارمندان شهرداری گرگان خبر داد و گفت: این فرد در رابطه با پرونده دومین عضو بازداشتی شورای اسلامی این شهر بازداشت شد.
شرکت متعلق به میکل آرتتا و لوئیس سوارز با پرونده مالی بدهی قابل توجهی به شورای شهر لیورپول مواجه شده است.
تخلف مالی در پرسپولیس به شیوه آجورلو در استقلال
تخلف مالی در پرسپولیس به شیوه آجورلو در استقلال
هواداران منچسترسیتی در شروع دیدار امشب تیم‌شان مقابل استون‌ویلا زمانی که آهنگ لیگ برتر پخش می‌شد برای اعتراض به اتهام‌های تخلف مالی باشگاه‌شان شروع به هو کردن این آهنگ کردند.
در شرایطی که منچسترسیتی به اتهام تخلف مالی در آستانه مجازات قرار دارد و ممکن است پپ گواردیولا این باشگاه را ترک کند بحث درباره جانشینان احتمالی او داغ شده است.
پس از متهم شدن سیتی به 100 مورد تخلف مالی از سوی لیگ برتر، حالا احتمال جدایی پپ گواردیولا در پایان فصل بیشتر از گذشته شده است.
دادستان مسئول رسیدگی به پرونده تخلف مالی یوونتوس در ایتالیا سه سال پیش در اظهارنظری خود را "ضد یوونتوسی" توصیف کرده بود. فاش شدن اظهارات او در ایتالیا به شدت جنجالی شده است.
کلودیو مارکیزیو، ستاره سابق یوونتوس، از این که تنها این باشگاه در پرونده تخلف مالی محکوم شده عصبانی است.
با توجه به تعمیق معاملات بازار سهام به لحاظ افزایش تعداد سرمایه‌گذاران نسبت به گذشته، حال شاهد افزایش تعداد درخواست دریافت مجوز در راستای توسعه نهادهای مالی در بازار سرمایه کشور هستیم. در این میان ارزیابی نحوه فعالیت و نظارت بر عملکرد نهادهای مالی به لحاظ اجرای مطلوب قانون و مقررات وظیفه جدی بوده که سازمان بورس و اوراق‌بهادار بر عهده دارد. عبور از قوانین دست‌وپا گیر و به‌نوعی به‌روز‌رسانی دستورالعمل‌ها با رویکرد تسهیلگری در باب مقررات سیاستی است که سازمان بورس در راستای توسعه بخش مولد اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار داده‌است.
آندره‌آ آنیلی تصمیم خود برای کناره‌گیری از ریاست یوونتوس را توضیح داد.
استدلال آقایان این است که چون بنزین یورو ۶ در کشور تولید نمی‌شود، لذا استفاده از بنزین یورو ۴ در خودرو‌های وارداتی با استاندارد آلایندگی یورو ۶ به صلاح نیست و موجب افزایش بار مالی خودرو‌های وارداتی می‌شود! این در حالی‌ست که سال‌هاست خودرو‌های روز اروپایی گران قیمت که همگی استاندارد یورو ۶ دارند در کشور تردد و از همین بنزین موجود استفاده می‌کنند و هیچ مشکلی نداشتند!
درگاه ملی مجوزها به سامانه شکایت مجهز شده و متقاضی در صورت تاخیر یا مطالبه شروط یا مدارک غیر از موارد مصرح، می‌تواند بطور غیرحضوری شکایت را مطرح کند که در صورت ذی‌حق بودن، مجوز صادر می شود.
روز گذشته ۲۴ مهرماه سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه رسمی اعلام کرد با توجه به عدم رعایت الزامات مالی و اعتباری توسط شرکت کارگزاری تدبیرگر سرمایه، تمامی عملیات کارگزاری خود را به سازمان بورس محول کرده است. حال سهامداران مشتری این کارگزاری چه کنند؟
محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه امام صادق گفت: قانون فعلی جرم انگاری کرده، زندان دارد. مجازات‌ها درست نیستند، نحوه برخورد پلیس با شهروندی که تخلف می کند مشخص نیست. دایره شرعی درست است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: شرکت مارلبرو ۱۰۰ هزار میلیارد تومان محصول در ایران فروخته ولی ریالی از تعهدات مالی دولت را ایفا نکرده است.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در استان‌ها تخلف می کند و کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ماده ۵ به محلی برای دلالی تبدیل شده اند.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ