پس از متهم شدن سیتی به 100 مورد تخلف مالی از سوی لیگ برتر، حالا احتمال جدایی پپ گواردیولا در پایان فصل بیشتر از گذشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
دفتر دادستان کل مریلند گفت: ۱۵۶ متجاوز را شناسایی کرده است، از جمله کشیش، معلمان و اعضای کلیسا که درگیر آزار‌های وحشتناک و مکرر بودند. او افزود که تعداد قربانیان احتمالاً بسیار بیشتر از رقم گزارش شده بیش از ۶۰۰ کودک است.
طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها سالانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر در ایالات متحده بر اثر بیماری‌های قلبی عروقی جان خود را از دست می‌دهند که علت اصلی مرگ و میر برای مردان و زنان است.
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۲۶ استان درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند و بیشترین تعداد مسمومیت در مقاطع متوسطه اول و دوم گزارش شده است.
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۲۶ استان با درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند و بیشترین تعداد مسمومیت در مقاطع متوسطه اول و دوم گزارش شده است.
گزارش شده که با وجود درخواست‌های مکرر، شکیرا از پایین آوردن عروسک جادوگر که مشرف به خانه مادرشوهر سابقش بود امتناع کرد.
به دلیل مطالبات مکرر کارکنان دولتی مبنی بر ایجاد عدالت و رفع تبعیض ناشی از تنوع قراردادی در دستگاه‌ها و وجود انواع و اقسام قراردادها همچون مدت معین، مدت موقت، پیمانی و رسمی، نمایندگان در صحن علنی امروز با رسیدگی خارج از نوبت طرح ساماندهی کارکنان دولت موافقت کردند.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال ۱۴۰۰ در ۲۷ شهر آلوده کشور، حدود ۲۱ هزار مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا و ۱۱.۳ میلیارد دلار خسارت گزارش شده است.
طبق این گزارش اختلال ارتباطات بین شهری در ساعاتی از روز دیده شده است. به طور دقیق اختلال ارتباطات بین استانی در هفته‌های گذشته به شکل تقریبی از بازه زمانی ۸ صبح تا ۱۱ و در ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر به صورت مکرر اتفاق افتاده است.
بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات نامبرده که باید آزمایش‌های دوره ای را برای ارزیابی وضعیت سلامت خود انجام دهد، مقرر شده پس از ارائه مدارک و مستندات پزشکی معتبر، وی به مرکز درمانی اعزام شود و آزمایشات لازم در خصوص او انجام گیرد
عدم توجه دستگاه‌های مسئول به موضوع آلودگی هوا درحالی است که بر اساس گزارش وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰ در ۲۷ شهر آلوده کشور با ۳۵ میلیون جمعیت، حدود ۲۱ هزار مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا ناشی از ذرات معلق ۲.۵ میکرون در بزرگسالان گزارش شد که ۳۰ میلیارد دلار هزینه به کشور وارد کرده است همچنین در تهران ۶ هزار نفر جان خود را به این علت از دست داده‌اند.
بلومبرگ گزارش داد تهدید تحریم از سوی آمریکا باعث شده تا بانک‌های ترکیه از ادامه همکاری با سامانه میر روسیه عقب نشینی کنند.
بلومبرگ گزارش داد تهدید تحریم از سوی آمریکا باعث شده تا بانک‌های ترکیه از ادامه همکاری با سامانه میر روسیه عقب نشینی کنند.
مقرر شد دستگاه‌های اجرایی خسارات به اموال عمومی را پیگیری کرده و به دنبال جبران از عاملان و مشوقان این تخریبها باشند. با جدا شدن مردم از خط آشوبگران، امید است آرامش به کسب‌وکارها بازگردد و جبران خسارات از مسببان و مشوقان به این حوادث رخ دهد.
طبق گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اهداف مقرر در قوانین و اسناد بالادستی در حوزه دولت الکترونیک محقق نشده است.
تایمزاسرائیل امروز طی گزارشی از قول یک مقام اسرائیلی که همراه با یائیر لاپید، نخست‌وزیر این رژیم به برلین سفر کرده، ادعا کرده بود، رابرت مالی، نماینده جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در مذاکرات غیرمستقیم با ایران که مورد انتقادهای شدید و مکرر اسرائیل قرار دارد، کنار گذاشته شده است.
یورگن کلوپ کمتر از یک هفته فرصت دارد تا در مورد خرید جود بلینگام به جمع‌بندی نهایی برسد. ستاره جوان دورتموند شاید بتواند لیورپول را از بحران کنونی خارج کند.
یورگن کلوپ کمتر از یک هفته فرصت دارد تا در مورد خرید جود بلینگام به جمع‌بندی نهایی برسد. ستاره جوان دورتموند شاید بتواند لیورپول را از بحران کنونی خارج کند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شد که بنیاد شهید گزارشی از نحوه اجرای قانون جامع ایثارگران به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه دهد.
روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی درباره هالک ایرانی می‌گوید او از چند روز قبل از بازی مقابل ورزشکار قزاق قصد داشته از مبارزه کنار بکشد.
روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی درباره هالک ایرانی می‌گوید او از چند روز قبل از بازی مقابل ورزشکار قزاق قصد داشته از مبارزه کنار بکشد.
میزان مرگ و میر سویه فعلی آبله میمون حدود یک درصد است و در زمان نگارش این گزارش سه مورد مرگ بر اثر شیوع بیماری در خارج از آفریقا و پنج مورد مرگ در کشور‌های آفریقایی که این بیماری بومی آن است از ابتدای سال گزارش شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ