اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ذوب‌آهن با انتقال مهرداد رضایی، هافبک سابق مس رفسنجان، احتمالا در بازار نقل و انتقالات تنها یک خرید دیگر خواهد داشت.
میزان فضای ذخیره سازی رایانه یا تلفن هوشمند شما به اندازه رام بر عملکرد آن تأثیر نمی‌گذارد، اما همچنان مهم است، اگر می‌خواهید یک گالری عکس بزرگ داشته باشید، ویدیو‌های زیادی را برای مشاهده آفلاین ذخیره کنید، یا بسیاری از بازی‌ها یا برنامه‌های رایانه‌ای را دانلود کنید، به فضای ذخیره‌سازی کافی نیاز دارید. در غیر این صورت، باید مواردی را از داخل دستگاه خود پاک کنید.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت معتقد است برنده شدن در رقابت فناوری به توسعه برترین عامل هوش مصنوعی بستگی دارد عاملی که می‌تواند موتور جستجو و سایت‌های خرید آنلاین را مختل کند.
خرید کردن بخش استاندارد یک زندگی مدرن است. شاید شما از آن دسته افرادی هستید که به راحتی می‌توانید ساعت‌ها را در فروشگاه‌های گوناگون سپری کنید، قیمت‌ها را در اقلام متفاوت مقایسه کنید و از این کار لذت ببرید، یا شاید ترجیح می‌دهید به صورت آنلاین محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید.
امروزه برای استفاده از خدمات آنلاین مثل خرید اینترنتی، گرفتن کد بورسی، افتتاح حساب بانکی یا صرافی ارز دیجیتال و … به کد پستی منزل یا محل کار نیاز است. اما معمولا این کد ۱۰ رقمی را حفظ نیستیم یا تا به حال برای دریافت آن اقدامی نکرده‌ایم.
قطعات خودرو را ۲۴ ساعته به صورت آنلاین  و مستقیم از فروشگاه اینترنتی « کیا یدک آریا » خرید کنید .
مدیرعامل سازمان میادین با بیان اینکه خرید آنلاین از تاریخ اعلام رسمی دو ماه زمان می‌برد که الگویی که برای اقدام داریم را امتحان کنیم، گفت: فروش آنلاین احتمالا از ۳۱ فروردین سال اجرا می‌شود.
فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، حداقل خرید آنلاین در بازار پایه برای هر سفارش ۵ میلیون تومان خواهد بود.
فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، حداقل خرید آنلاین در بازار پایه برای هر سفارش ۵ میلیون تومان خواهد بود.
بررسی‌های شرکت ادوب آنالیتیکس نشان می‌دهد صرف هزینه برای خرید آنلاین در روز دوشنبه سایبری به رقم بی سابقه ۱۱.۶ میلیارد دلار می‌رسد.
اخیرا برنامه‌ای با نام ویپاد منتشر شده که به کاربران امکان می‌دهد تا علاوه بر افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی پاسارگاد در آدرس دلخواه، از امکان دریافت تسهیلات آنلاین و آنی خرد بدون ضامن و وثیقه برخوردار شوند.
از طریق شبکه‌های اجتماعی، اقدام به کلاهبرداری اینترنتی و آنلاین از مردم با ابزار مختلف مثل تشویق به شرط بندی در فوتبال، پیش‌بینی نتایج مسابقات داخلی و خارجی معروف به بت، سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی خارجی و فارکس و رمزارز و ... حتی خرید از فروشگاه‌های کذایی که وجود خارجی ندارند، کرده‌اند.
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ توافقی خرید و فروش ارز به صورت لحظه‌ای و آنلاین و برای شفاف‌سازی معاملات بازار ارز در دستور کار جدی بانک مرکزی است.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: مالباختگان این پرونده در ادامه اظهارات خود گفتند قصد خرید پوشاک در فضای مجازی را داشته که با یک سایت فروش آنلاین این کالا‌ها با قیمت‌های ارزان که نماد اعتماد الکترونیک نیز داشته است مواجه شده و پس از انجام فرآیند خرید و واریز وجه کالایی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدند.
اتاق پرو مجازی شرکت امریکایی والمارت به مشتریان کمک می‌کند تا به صورت مجازی بررسی کنند که یک لباس در بدنشان چگونه به نظر می‌رسد.
در شرایطی بانک مرکزی با طراحی سامانه دریافت ارز مسافرتی، اعلام کرده که مردم باید درخواست‌های خود برای خرید ارز را از طریق این سامانه به ثبت برسانند و پس از آن، با تائید درخواست آن‌ها از سوی صرافی ها، ضمن مراجعه ارز خود را دریافت نمایند که بر اساس بررسی‌های میدانی خبرنگار اقتصاد آنلاین، صرافی‌ها درخواست‌های ارز مسافرتی مسافران را تائید نکرده و بانک مرکزی هم علیرغم تماس‌های مکرر، پاسخگو نیست.
با چند کلیک ساده و بدون صرف وقت زیاد، انواع بیمه نامه را به صورت آنلاین از بیمه سینا تهیه کنید.
شاتل موبایل از فراهم شدن امکان خرید آنلاین سیم‌کارت هوشمند با IP ثابت (استاتیک) خبر داد.
سامانه پاساژ بیمه بر اساس فراخوان منتشر شده، فاز اول فعالیت خود مبنی بر ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را آغاز کرده است و سعی دارد با شعار «خرید بیمه از حرفه ای ها» با فکری نو و با حمایت فعالان شبکه فروش بیمه کشور در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه و اینشورتک فعالیت کند.
مدتی است که گزارش‌هایی از محدودیت‌های بانکی برای اتباع خارجی در ایران منتشر می‌شود. به‌ویژه کاربران افغان در شبکه‌های اجتماعی تجربیات خود را در این زمینه بیان می‌کنند. برخی می‌گویند کارت بانکی آن‌ها مسدود شده، برای عده‌ای خدمات آنلاین بانکی محدود شده و برخی حتی از سوی بانک احضار شده، موجودی حساب خود را به‌صورت نقد دریافت کرده و مجبور شده‌اند حساب خود را ببندند.
علاقه‌مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر در دومین مرحله از فروش بلیت می‌توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.
علاقه‌مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر در دومین مرحله از فروش بلیت می‌توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.
بازی را آنقدر به ابتذال کشاندند که حتی مردم آسیب‌دیده را وجه‌المصالحه بازی سیاسی قرار دادند. سیل فرو خواهد نشست و نوبت ارزیابی رفتار ناجوانمردانه سیاسیون با سیل‌زدگان رو خواهد آمد. آن وقت است که جاروکردن تتمه اعتبار و جایگاه سیاسیون نزد افکارعمومی کلید خواهد خورد.
هیچ درمان شناخته شده‌ای برای ام‌اس وجود ندارد. بنابراین، مدیریت علائم فاکتوری ضروری برای داشتن یک زندگی سالم همراه با این بیماری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ