هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، حتی در صورت حذف این تیم از جام جهانی 2022 هم استعفا نخواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین و هند به عنوان دو عضو پرقدرت پیمان شانگ‌های، اخیرا اعلام کرده اند که در چارچوب همکاری با کشور‌های عضو سازمان، قصد آن دارند که مبادلات پولی و بانکی خود را با ارز‌های ملی و دیگر ارز‌ها به جز دلار انجام دهند، ولی این به مفهوم آن نیست که درصدد حذف دلار از فضای اقصادی خود باشند، که در کوتاه مدت و میان مدت نمی‌تواند امکانپذیر باشد.
چهارمین بانوی تکواندوکار ایرانی هم بدون حتی یک برد از دور رقابت های قهرمانی جهان 2023 باکو حذف شد.
با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، حالا حتی احتمال دارد تیم چهارم لیگ برتر امسال هم سهمیه آسیایی کسب کند.
استقلال تیم چند بازی قبل نبود و در داربی هم می‌دانید که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس هم موقعیت خاصی نداشت و حتی آن گلی که زد روی موقعیت صد درصد نبود اما به هر حال گل خوردیم.
ارز تخصیص یافته حذف شد، حتی برای قرارداد‌های قبلی!
ما می‌توانستیم برنده بازی با عراق باشیم اما جسم بازیکنان ما در زمین بود و روح‌شان خارج از زمین؛ حتی حین گرم کردن هم مشخص بود که این تیم می‌بازد...
محمد باقر قالیباف در افتتاحیه سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: امروز هرکجا در مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حتی محیط زیستی دچار آسیب شدیم در همان نقطه‌ای است که از سنت‌های الهی فاصله گرفتیم و مردم را از گردنه کار و مشارکت اثرگذار حذف کردیم.
هافبک مصدوم استقلال مدعی است از حضور در جمع مدعیان و کم کردن فاصله با صدر اطمینان داشتند و این مسیر را تا دستیابی دوباره به قهرمانی ادامه خواهند داد.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی می‌گوید حذف شدن از جام جهانی حتی بدتر از مرگ یکی از اعضای خانواده است.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی، بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و باز هم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و بازهم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد
رنکینگ فیفا ملاکی برای تعیین نتایج و قدرت تیمها نیست. جام جهانی قطر این موضوع را به اثبات رساند. در جدول زیر می بینید که بلژیک ، آلمان و دانمارک سه تیم یک رقمی رده‌بندی فدراسیون جهانی، حتی از مرحله گروهی جام بيست و دوم صعود نکردند!
فهد الهریفی ستاره سابق النصر پس از حذف عربستان از جام جهانی به انتقاد از هروه رنار سرمربی فرانسوی این تیم پرداخت.
فرانکو باره سی اسطوره فوتبال ایتالیا پس از حذف ایران از جام جهانی، درباره عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش صحبت کرد.
بیش از ۱۵۰ سال پس از غیر قانونی شدن رسمی برده‌داری ایالات متحده هم چنان در تلاش است تا بردگی را از طریق صندوق‌های رای به طور کامل حذف کند و قوانین اساسی ایالتی را اصلاح کند قوانینی که این عمل را به عنوان نوعی مجازات برای ارتکاب جرم مجاز قلمداد می‌کنند.
اگر بگویند امام و پیشوای ما امام خمینی و رهبری معظم انقلاب است پس این‌همه همراهی با فتنه اخیر و فتنه‌های قبلی برای چیست؟ برای درگذشت مهسا امینی توییت می‌زنند آن را فاجعه اعلام می‌کنند، اما برای شهادت ده‌ها تن از شهدای اخیر که به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند حتی یک اظهار تأسف هم نمی‌کنند.
صنایع دستی ایرانی قرار است حتی در رویداد ورزشی قطر ۲۰۲۲ نیز به نمایش درآید این فرصت یک ماهه درحالی به ایران داده شده که برخی در نظر داشتند تیم ملی فوتبال کشورمان را از این بازی ها حذف کنند.
به نظر می‌رسد بایرن مونیخ حتی در صورت حذف روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، نگرانی از بابت دریافت پاداش او از بارسا ندارد.
نامه حذف تیم ملی ایران در اجلاس فیفا حتی مورد بررسی اولیه هم قرار نگرفت!
در مناظره برنامه شیوه تقی آزاد ارمکی، با اشاره به این‌که جامعه از مجموعه‌ی بحران‌ها خسته شده و حتی شیوه‌ی برگزاری انتخابات آزارنده است، به روش اداره‌ی کشور انتقاد و آن‌را ترویج دهنده‌ی تنهایی عنوان کرد. به گفته‌ی این جامعه‌شناس ایرانیت و اسلامیت به رسمیت شناخته نشده‌اند. او در توضیح حرفش اضافه کرد: «فکر می‌کنیم انقلاب کردیم و اسلام وارد ایران شد و شیعه شدیم! ایران یک پدیده تاریخی‌ست. تاریخمند است. چرا باید از کوروش بترسیم؟ در ایران تاریخ را یک‌وجهی می‌نویسیم.»
یادمان نرود اگر باطل مذاکره می‌کند به هدف حذف حق است نه تقویت آن و امتیاز دادن به او. حتی اگر در رفتار اولیه این گونه به ذهن می‌آید که او با حق کمی نرم‌تر از گذشته برخورد می‌کند نبرد پایانی حق و باطل دیدنی است.
توانایی پشه‌ها در یافتن انسان‌ها برای نیش زدن حتی پس از حذف یک خانواده کامل از پروتئین‌های تشخیص دهنده بوی انسان در پشه، محققان دانشگاه راکفلر در نیویورک را شگفت‌زده کرد.
مسمومیت ۳۰ مسافر در مشهد با منواکسید کربن
توضیحات رامبد جوان درباره حذف نام وریا غفوری در برنامه اخیر خندوانه ،باعث واکنش شبکه های اجتماعی شد و حتی روزنامه‌های ورزشی صبح امروز هم به آن واکنش نشان دادند. این مجری حذف نام کاپیتان سابق استقلال را بدلیل پیش‌گیری از سانسور برنامه عنوان کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ