در هفته نخست آبان بازار گواهی سپرده بیش از ۹ میلیون ورقه بهادار مبتنی بر کالا را به ارزش ۲۷۲ میلیارد تومان معامله کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو سازمان هواپیمایی گفت: به‌منظور اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی توسط عده‌ای از دلالان از سایت‌های تایید شده اقدام به خرید کنید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین شمار دیگری از نظامیان خود را در درگیری ۲۴ ساعت گذشته از دست داد.
منابع خبری از درگیری میان سوری ها و نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی و زخمی شدن شماری از ساکنان جولان خبر دادند.
جراید ایتالیا از جمله "لارپوبلیکا" نوشته‌اند که در این قایق دست کم بیش از ده افسر اطلاعاتی اسرائیل حضور داشتند. بر اساس گزارش ترافیک هوایی، یک روز بعد از واقعۀ غرق شدن کشتی تفریحی در دریاچۀ "ماژور"، یعنی در بیست و نهم ماه مه، یک هواپیمای جت مقامات اسرائیلی در فرودگاه میلان به زمین نشست و ساعاتی بعد میلان را به قصد تل‌آویو ترک کرد.
ابوترابی فرد: کوتاه شدن دست بیگانگان از منافع ملل منطقه راهبرد اصلی ایران است
گروه‌های فشار از بین نرفته‌اند، ولی به چشم خودشان دیده‌اند که مملکت را به کجا رسانده‌اند و آن کار‌های نابخردانه‌ای که انجام می‌دادند، مثل حمله به سفارت عربستان و کشور‌های دیگر، چه مصیبت‌هایی برای کشور ایجاد کرد. مصری‌ها بیش از هر چیز به مسائل اقتصادی فکر می‌کنند و دوست دارند که بتوانند مشکلات اقتصادی‌شان را کم کنند. کم شدن مشکلات اقتصادی مستلزم این است که بتوانند روابط بهتری با دولت‌های خارجی داشته باشند.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
در جریان درگیری مسلحانه امشب مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر قدس در شهرک بیتا در جنوب نابلس ۳۳ نفر مجروح شدند.
گروه تروریستی تکفیری داعش ۲۶ نفر از غیرنظامیان سوریه را در حومه شرقی حماه به قتل رساند.
در پی رانش زمین در شرق جمهوری دموکراتیک کنگو، دست کم ۲۱ نفر جان خود را از دست دادند و چندین نفر دیگر ناپدید شدند.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن شمار دیگری از نظامیان اوکراین در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
دیدار الهلال عربستان و فولاد ایران پس از سوت پایان، درگیری و جنجال‌هایی را به همراه داشت.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
یک نماینده ادوار مجلس گفت: کوتاه شدن دست سلطه آمریکا از اقتصاد ایران، ممنوعیت سلطه‌پذیری و جلوگیری از حیف و میل منابع از مهم‌ترین دستاوردها و اهداف انقلاب در حوزه اقتصاد بوده است.
اردوغان جادوی سیاسی خود را از دست داده است؛ حتی با ایجاد شرایطی که رقابت را برای مخالفانش سخت‌تر کرده است. علاوه بر فرسایشی شدن روند دموکراسی در ترکیه، تورم سالانه به بیش از ۸۰ درصد رسیده که بسیار بالاتر از نرخ جهانی ۱۲ درصد است و نرخ بیکاری به ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که مبادله ارز های ملی بین پکن و مسکو به طور مستمر و افزایش یافته است و دو کشور در حال ایجاد یک سامانه برای دور زدن سوئیفت هستند.
صالحی گفت: در حالیکه ما هیچگونه مساعدت و کمکی از طرف دولت برای حمایت از صادرات نداریم، دولت ترکیه پشتیبان صادرکنندگان خود است و مشوق‌های متعدد و متنوعی را برای صادرکنندگان کشور در نظر گرفته اند، همچنین ترک‌ها معافیت‌های مالیاتی زیادی را در نظر گرفتند، در حالی که ما حدود ۱۰ درصد از ارزش محموله صادراتی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از صادرکننده می‌گیریم و اگر او ثابت کند که کالای خود را صادر کرده است، دوباره مبلغ را به او باز می‌گردانیم.
شی در همان دامی افتاد که دیکتاتور‌ها را در طول تاریخ به دام انداخته است: او بیش از حد دست به کار شد. او بیش از هر رهبر چینی دیگری از زمان «مائوتسه تونگ» قدرت را در دستان خود متمرکز کرده و به قدری به طور کامل بر چین مسلط شده که او را «رئیس همه چیز» می‌نامند.
بازار گواهی سپرده در هفته سوم مهر شاهد دست به دست شدن نزدیک به ۱۲ میلیون و ۲۲۲ هزار ورقه بهادار مبتنی بر کالا به ارزش بیش از ۳۶۹ میلیارد تومان بود. سکه از لحاظ ارزش و سیمان از لحاظ حجم، برتر از سایر دارایی‌ها، در مقام نخست ایستاد.
بازار گواهی سپرده در هفته دوم مهر شاهد دست به دست شدن بیش از ۱۳ میلیون و ۷۱۱ هزار ورقه بهادار مبتنی بر کالا به ارزش بیش از ۳۹۲ میلیارد تومان بود.
در بیانیه مجمع روحانیون مبارز آمده: به نام نهی از منکر مرتکب صد‌ها منکر میشوند و به نام دین تیشه بر ریشه دین میزنند. آیا وقت آن نرسیده است تا بانیان و حامیان و آمران این رویه شکست خورده که باعث ناامنی جامعه، بی اعتباری حکومت، و مشوه شدن چهره اسلام رحمانی و محمدی و عامل فرار مغزها، مهاجرت نخبگان و عصبانیت و عصیان عامه مردم میشود کنار گذاشته شود و بیش از این نمک به زخم مردم که با انواع مشکلات اقتصادی دست به گریبانند نپاشند؟
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: از ابتکارات انجام شده در رزمایش پهپادی ۱۴۰۱ ارتش بهره‌برداری از ویژگی پدافندی از طریق پهپاد با انتقال سکوی زمین‌پایه از روی زمین به آسمان است.
امروز یکشنبه ۲۱ آگوست ۲۰۲۲ مصادف با پنجاه و سومین سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی به دست اشغالگران صهیونیست است؛ جنایتی که جهانیان شاهد آن بودند و هیچ واکنش حقیقی به آن نشان ندادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ