دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی با اشاره به اعلام برندگان این دوره از جشنواره در روز ۲۴ بهمن ، گفت: برای تحول در اقتصاد کشور باید به مدیران دولتی که جسارت و شهامت پا نهاد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مخبر معاون اول رییس جمهور امروز(دوشنبه ۲۴ بهمن ماه) جزییات پرداخت عیدی کارکنان و کارمندان را به دستگاه‌های زیرمجموعه دولت ابلاغ کرد.
امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
دلار امروز با پالس سفر دولت به چین و گشایش های ارزی احتمالی کاهش قیمت را در بازار آزاد نشان داد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۱۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
نشست خبری هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز دوشنبه ۲۴بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
قیمت سکه امامی با افزایش بیش از ۳۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز به ۲۵ میلیون تومان رسید.
اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۱۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۴ بهمن ماه را بخوانید.
معاونت حمل نقل شهرداری تهران اعلام کرد که مترو و اتوبوس فردا (دوشنبه ۲۴ بهمن ماه) تا ۱۰ صبح رایگان است.
در معاملات امروز شاخص کل بورس تهران از نیمه کانال ۱.۵ میلیونی پائین آمد. شاخص‌های فرابورس نیز نزول کردند. فردا بازار به کدام سمت خواهد رفت؟ در این گزارش به پیش بینی بورس فردا با مهشید داداش زاده، کارشناس بازار سرمایه خواهیم پرداخت.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح کنفرانس خبری سران انقلاب بحرین به مناسبت سالروز انقلاب ۱۴ فوریه را تحت عنوان «۱۲ سال پایداری» برگزار می کند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان ابری است و حداکثر دما ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه قابل برداشت است.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه قابل برداشت است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیویی رگولاتوری از برگزاری آزمون آزمایشی رادیو آماتوری در تاریخ ۲۴ بهمن ماه و آزمون اصلی در تاریخ هفتم اسفند ماه خبر داد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان است.
بعد از زلزله اصلی به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۴:۴۴ روز شنبه ۸ بهمن ماه شهرستان خوی، ۶۶ پس لرزه در اطراف این شهر تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ بهمن ماه ثبت و به شبکه لرزه نگاری کشور به صورت آنلاین مخابره شده است.
روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی هم از لغو امتحانات فردا شنبه ۲۴ دی ماه دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: امتحان فردا شنبه ۲۴ دی ماه در روز سوم بهمن ماه برگزار می‎شود.
سخنگوی وزارت خارجه چین بر پایبندی طرف‌های برجام به ادامه روند گفت‌وگوها تآکید کرد و گفت که آمریکا باید به خواسته‌های مشروع و منطقی ایران پاسخ دهد.
اهواز - دومین جلسه علنی رسیدگی به پرونده حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان با حضور خانواده‌های آسیب دیدگان و وکلای آنان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ