آندره‌آ آنیلی، رئیس سابق و مستعفی باشگاه یوونتوس، درباره رسوایی مالی این باشگاه که باعث کسر 15 امتیاز از بیانکونری شده صحبت کرد و گفت به او اجازه داده نشده از خودش دفاع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی کره بادام زمینی تنها کره آجیلی بود که به طور گسترده در دسترس مردم بود، اما حالا دیگر نه. امروزه انواع بی‌شماری از کره‌های آجیلی در قفسه‌های فروشگاه‌های مواد غذایی قرار می‌گیرند. کره بادام به سرعت به عنوان یک جایگزین محبوب برای کره بادام زمینی و دلایل خوبی پیدا کرده است.
آندره آ آنیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس، از سوی یوفا با محرومیت جدید مواجه شده است.
آلرژی به آجیلی مانند بادام رایج و اغلب شدید است. این نوع آلرژی‌ها معمولاً در سن ۲ سالگی ایجاد می‌شود و تعداد آجیل‌هایی که فرد به آن‌ها حساسیت دارد ممکن است با افزایش سن بیشتر شود.
مغزیجات آجیلی ممکن است یک مکمل مفید برای رژیم غذایی کسانی باشد که می‌خواهند حافظه خود را بهبود بخشند.
آنجلی پیت (Anjali Piette)، پژوهشگر مقطع فوق دکتری موسسه علوم کارنگی و از پژوهشگران این پروژه گفت: از آنجا که ویژگی‌های آبی در این طیف بسیار ظریف هستند، شناسایی آن‌ها در مشاهدات پیشین دشوار بود. دیدن ویژگی‌های آبی در مشاهدات جیمز وب بسیار هیجان‌انگیز بود.
شیرینی تارت آجیلی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه آجیلی است که برای پذیرایی در ایام نوروز بسیار مناسب است و دستور پخت ساده‌ای دارد.
شیرینی سوئیسی یکی از انواع شیرینی‌های مربایی و آجیلی خوشمزه و خانگی است که می‌توانید آن را با دستور پختی آسان در منزل تهیه کنید.
رئیس مدیریت بحران منطقه ویژه پارس گفت: شناور آنیل متعلق به کشور تانزانیا در اسکله شماره ۹ بندر خدماتی پارس در حین بارگیری ۹۱ کانتینر ۲۷ تنی به دلیل چیدمان غلط کانتینر‌ها واژگون شد. لحظه غرق شدن کشتی تانزانیایی در بندر عسلویه را ببینید.
رئیس سابق یوونتوس معتقد است لیگ برتر انگلیس سال به سال قدرتمندتر می شود و مقصد همه ستاره های دنیا خواهد شد که برای فوتبال، اتفاقی خطرناک است.
اورلیو دی لورنتیس، رییس ناپولی، تایید کرد که از آندره‌آ آنیلی برای جلوگیری از حضور سرمایه‌گذاران خصوصی در سری A استقاده کرده است.
آندره‌آ آنیلی تصمیم خود برای کناره‌گیری از ریاست یوونتوس را توضیح داد.
شکلات آجیلی نوعی شیرینی شکلاتی است که از ترکیب شکلات با مغز گردو، خلال پسته و بادام و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
آندره‌آ آنیلی، رییس باشگاه یوونتوس، علیرغم استعفا از سمتش همچنان با معضلات بسیاری روبرو است.
دل پیرو آماده کمک به یوونتوس است زیرا بیانکونری در وضعیت آشفته‌ای از لحاظ مدیریتی قرار دارد.
استعفای دسته‌جمعی هیات‌مدیره یوونتوس حتی آنیلی
آندره‌آ آنیلی، رییس باشگاه یوونتوس، با انتشار پیامی اعلام کرد که چاره‌ای جز استعفا برای هئیت مدیره این باشگاه نمانده بود.
تمامی اعضای هیئت مدیره یوونتوس شامل آندره‌آ آنیلی، مالک و رییس این باشگاه، از سمت‌شان استعفا دادند.
آندره‌آ آنیلی، مالک باشگاه یوونتوس، تاکید کرد مکس آلگری به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.
مدیر باشگاه یوونتوس با ارسال نامه‌ای برای سهامداران باشگاه برنامه‌ای در پنج بند برای بازگشت این باشگاه به روزهای اوج خود در سالهای گذشته ارائه داد.
مکس آلگری روز جمعه تا آستانه اخراج پیش رفته، اما آندره‌آ آنیلی مانع رخ دادن این اتفاق شده است.
جارلسبرگ نوعی پنیر ملایم و نیمه نرم با طعم آجیلی است که از شیر گاو تهیه می‌شود و سوراخ‌های منظمی دارد. این پنیر از شهری به همین نام در شرق نروژ سرچشمه می‌گیرد.
آجیل کالری زیادی دارد و باید به میزان مصرف خود توجه داشته باشید. کافی است که از یک مشت آجیل در طول روز به عنوان میان وعده استفاده کنید که در غیر اینصورت اگر مصرفتان بیشتر شود، خطر افزایش کالری در بدن بالا می‌رود که احتمال اضافه وزن افزایش پیدا می‌کند. در مورد میزان آجیلی که در طول روز استفاده می‌کنید، دقت کنید، زیرا کالری‌اش بسیار بالاست.
تداوم «گرما» طی امروز و فردا
سرنوشت ادواردو آنیلی، تنها وارث میلیاردر مشهور جوآنی آنیلی است که پس از تشرف به اسلام و تشیع به خاطر اعتقادات مذهبی اش زندگی سختی را گذراند و با گذشت سال‌های متمادی همچنان در ابهام است و این ابهام را تقویت کرده که او برای اینکه ارثیه کلان پدرش به دستش نرسد، احتمالاَ به قتل رسیده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ