بازیکن تنیس روی میز ایران به فینال مسابقات فیدر ترکیه نرسید و به مدال برنز بسنده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوالفضل چوبانی و فردین هدایتی به دیدار فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا راه پیدا کردند.
در ترکیب اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2023، فردین هدایتی و امیررضا اکبری که سال گذشته به مدال‌های طلا و برنز رسیدند، دومین آسیایی جوانان خود را تجربه می‌کنند.
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای رشیدی کوچی به دفعات درحین مناظره، بحث را به بیراهه هدایت کردند و شاید عامدانه موجب بروز مناقشاتی شدند که نه زیبنده نمایندة محترم بود و نه برازنده رسانۀ ملّی!
امیرحسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز ایران با غلبه بر نماینده‌ای از شیلی به جدول اصلی رقابت‌های کانتندر زاگرب صعود کرد.
با شکست تیم امیرحسین هدایی و امین احمدیان در جدول دونفره، کار این دو بازیکن در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به پایان  رسید.
اِل‌نینو (El Niño)، معکوس لا نینا، نوعی رخداد اقلیمی کلان و چرخه آب و هوایی است که هر ۴ یا ۵ سال یکبار تکرار می‌شود. در اثر این پدیده و با کاهش سرعت باد‌هایی که به سمت غرب در امتداد استوا می‌وزند، آب گرم به سمت شرق رانده شده و دمای اقیانوس‌ها را بالا می‌برد. افزایش دمای اقیانوسی شدت گرفتن خشکسالی‌ها، ریزش باران‌های سیل‌آسا و بروز تغییرات بزرگ در آب و هوای کره زمین را در پی دارد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از انجام نخستین نشا برنج در این استان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و محدودیت منابع آبی، کشاورزان بر اساس تقویم زراعی حرکت کنند.
متأسفانه تنگ نظری ۱۰ ساله وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، نتیجه بروز برخی حوادث تلخ در سال ۱۴۰۱ و هزینه‌ای برای جنگ ترکیبی و بروز بی عفتی هایی شد که امروز شاهدیم و کار ایجابی و فرهنگی آن باید در مدرسه انجام می‌گرفت.
طبق اعلام مقامات خطوط هوایی کوبا، هواپیمای خطوط هوایی Southwest که از کوبا عازم فلوریدا آمریکا بود، پس از برخورد با پرندگان و بروز مشکل در موتور مجبور به بازگشت به هاوانا شد.
منابع قوی ارزی و اشراف بانک مرکزی بر همه منابع ارزی صادراتی از مهم‌ترین عواملی است که از آن به عنوان عامل متمایز کننده با ادوار قبل یاد شده و گفته می‌شود فقدان این اشراف در سال‌های قبل موجب بروز اشکالات در کنترل و هدایت منابع ارزی می‌شد.
ملی‌پوش تنیس روی میز با اشاره به سهمیه‌ای که برای مسابقات قهرمانی جهان کسب کرده، گفت: از رقابت‌هایی کسب سهمیه کردم که بی برنامه بود و ضعف‌های زیادی داشت.
دفتر دادستانیِ عمومی برزیل از دادگاه عالی این کشور خواسته تحقیقات درباره نقش رئیس‌جمهور سابق این کشور در بروز و هدایت ناآرمی‌های اخیر در پایتخت برزیل را آغاز کند.
امیرحسین هدایی و امین احمدیان با پیروزی در شانس مجدد جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی را کسب کردند.
محققان دانشگاه UCLA اسفنج های کوچکی توسعه داده اند که می توان آنها را کنار تومورها قرار داد تا به مقابله بدن با بیماری کمک کند.
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تغییرات اقلیمی موجب گرم شدن زمین، افزایش دی‌اکسیدکربن، بالا آمدن سطح آب دریاها، بروز سیلاب‌ها، تغییرات آب و هوایی، گرد و غبار، کاهش منابع آب، باران‌های سیل‌آسا و به هم ریختگی فصول شده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان بانک هایی که در پایان سه ماه اول امسال مورد بررسی نهایی قرار گرفت و بروز رسانی شد.
چندین کاربر آیفون 14 و آیفون 14 پرو تا کنون گزارش کرده اند که زمانی که سوار ترن هوایی شهربازی می شوند، تلفن همراه آنها به اشتباه بروز تصادف را تشخیص می دهد.
انتخابات زودهنگام پارلمانی ایتالیا از صبح امروز یکشنبه در حالی شروع شده و در حال برگزاری است که گمانه زنی هایی درباره نتایج آن و احتمال بروز زلزله سیاسی در اروپا وجود دارد.
رشت- روزهای پایانی برداشت محصول برنج از شالیزارهای استان های شمالی در حالی سپری می شود که در این میان انتشار خبر رفع ممنوعیت واردات برنج نگرانی هایی را برای شالیکاران به وجود آورده است.
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: ۳ ایرلاین خارجی سالانه ۱۲ هزار میلیارد تومان از نبود ناوگان در ایرلاین های داخلی سود می برند.
تغییرات آب و هوایی آینده، کل اکوسیستم سیاره ما را دگرگون خواهد کرد، اما جانورانی هستند که به بهترین شکل می‌توانند از این وضعیت جان سالم به در برند.
وزارت دفاع روسیه به دنبال بروز نگرانی هایی در خصوص حملات مکرر ارتش اوکراین به تأسیسات نیروگاه هسته ای زاپروژیا، اطمینان داد که وضعیت پرتوها هم اکنون در محدوده طبیعی قرار دارد.
ملی‌پوش تنیس روی میز با اشاره به قهرمانی‌اش در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: مصمم به قهرمانی بودم و اگر نوشاد عالمیان هم وارد جدول بازی‌ها می‌شد باید قهرمان می‌شدم.
لایحه تشکیل بورس اوراق بهادار تهران در اردیبهشت ۱۳۴۵ در مجلس شورای ملی تصویب شد و در پانزدهم بهمن ۱۳۴۶، بورس تهران آغاز به کار نمود، روز گذشته پنجاه و چهارمین سالگرد تشکیل بورس اوراق بهادار در ایران بود که به عنوان روز سهامدار نامگذاری شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ