هواداران استقلال به سعید الهویی، مربی گل گهر که در دیدار رفت با ساپینتو درگیری لفظی پیدا کرده بود فحاشی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از مجاهدت، رشادت و قهرمانی فرزاد بادپا نیروی خدماتی حرم شاهچراغ تقدیر شد.
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن از خبرنگاران تقدیر کرد.
دو بازیکن جدید سپاهان در اتفاقی جالب توجه برای سومین بار در تیمی مختلف همبازی خواهند شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت به منظور برگزاری شایسته سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.
گردان جنین با انتشار بیانیه ای از محور مقاومت به ویژه ایران به خاطر حمایت از ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها تقدیر و تشکر کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت که به تیم ازبکستان تبریک می گوید و اینکه تماشاگران فقط تیم خودشان را تشویق کرده اند، قابل تقدیر است.
تقدیر امور اقتصادی و دارایی استان کردستان از شعبه آبیدر بانک آینده
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از همراهی و مساعدت شعبه «یزد- صفائیه» بانک آینده در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در این حوزه، قدردانی کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جریان بازی با ملوان مورد حمایت همه جانبه تماشاگران قرار گرفت.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: اگر حضور خیرین در زلزله خوی نبود، به موفقیت در خدمت‌رسانی به مردم نمی‌رسیدیم.
هنرمندان و دست‌اندرکاران مجموعه تلویزیونی «بچه زرنگ» توسط بنیاد شهید تقدیر شدند.
کارگردان و تهیه کننده «اتاقک گلی» از بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر کرد.
اعضای تیم استقلال از زحمات کوین یامگا و ارسلان مطهری در طول مدت حضور در این تیم تقدیر به عمل آوردند.
احمد مهرابی، دروازه‌بان ون‌ پارس مقابل پرسپولیس از جان خودش مایه گذاشت.
تصاویری از تقدیر بازیکنان و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از مسی پس از بازگشت این فوق‌ستاره به تمرینات پس از جام جهانی را مشاهده می‌کنید.
باشگاه فولاد خوزستان از سرمربی و مدیرفنی استقلال ملاثانی تقدیر به عمل آورد.
نخست وزیر عراق ضمن تأکید بر ضرورت حل مشکلات بین بغداد و اربیل و توقف حملات ترکیه به خاک و مرزهای کشورش، از ساز و کارهای پیشگام حشد شعبی در اجرای پروژه ها تقدیر کرد.
نماینده وزیر آموزش و پرورش در پروژه شاد ضمن بازدید از مرکز تخصصی مانیتورینگ این اپلیکیشن گفت: یکی از این نمونه‌ها «مسابقه ماه مجلس» است که جریان یادگیری را در قالب گیم پیش می‌برد.
شـورای همـاهنـگی تبلیـغات اسـلامی از خلق حماسه حضور و وحدت ملت غیور ایران اسلامی در اجتماع بزرگ امت رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم» تقدیر و تشکر کرد.
فعالان حوزه گردشگری طی نشستی برنامه‌های خود را در هفته گردشگری اعلام کردند که دعوت از سفرای کشورهای خارجی و نشست با آنها از جمله این برنامه ها است.
ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد مقابل تیم نساجی گفت: از مدیریت باشگاه تشکر میکنم و این برد را به تمام تیم تقدیم می‌کنم. این حمایت و تشویق هواداران را در طول فصل می‌خواهم.
«من به مرکز خدمات گفتم که اگر شما دستتان می‌رسد و می‌توانید کاری کنید، در جهت تشویق فرزندآوری و تشویق این مادر، حد اقل یک لوح تقدیر بدهید. یک چیزی بنویسید و به او بدهید. چیزی که دلش را خوش کند. این می شود حمایت معنوی.»
مدیرعامل گروه صنعتی میهن گفت: قدیمی‌ترین دستگاه‌های میهن با حمایت بانک ملی خریداری شده و نقش این بانک در توسعه و رونق تولید امروز، غیرقابل انکار است.
دنی آلوس، مدافع باتجربه برزیلی، امشب در بازگشت به نوکمپ بااستقبال هواداران و باشگاه سابقش مواجه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ