رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه شناور گورشکوف مجهز به سلاح زیرکون به خوبی از روسیه در برابر تهدید‌های بالقوه خارجی محافظت خواهد کرد تاکید کرد: هیچ کشور دیگری در جهان تسلیحاتی شبیه به این ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اورژانس ۱۱۵کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد امداد رسانی اورژانس برای امداد درسانی به یک مادر باردار و یک نوجوان دارای مشکل تنفسی به منطقه اجم اعزام شده بود که در هنگام امداد رسانی سقوط کرد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: ۶ تن از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید رجایی، ۲ تن به بیمارستان نمازی اعزام و ۲ تن در محل حادثه درمان شدند.
خواننده زن و نوازنده به جبهه اوکراین برای تقویت روحیه سربازان روسیه اعزام شدند./منبع: کاتافراکت
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
بنابر گزارش رسانه های محلی، طالبان نیروهای زیادی از قول اردوی الفاروق هرات با تجهیزات پیشرفته نظامی جا مانده از ارتش آمریکا به مرز اسلام قلعه ارسال کرده است. منبع: ندای بلوچ
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: با اعزام آتش نشانان مشخص شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در برگرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله ور بود.
جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز حادثه آتش‌سوزی یک انبار در میدان رازی به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت آتش سوزی ماموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
بعد از فروریختن یک گاراژ پارکینگ طبقاتی که منجر به مرگ یک نفر شد، اداره آتش نشانی شهر نیویورک تمام آتش‌نشانان را از این پارکینگ چهار طبقه بیرون کشید و جدیدترین عضو تیم خود که یک سگ رباتیک است را به محل اعزام کرد.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
تلویزیون دولتی روسیه تصاویری از حضور رمضان قدیروف، رهبر چچن را در میان نیرو‌های خود قبل از اعزام به جنگ در اوکراین پخش کرده است. در تصاویر منتشر شده قدیروف از یکی از سربازان قدردانی می‌کند و از سوی دیگر طی مراسمی که در گروزنی، پایتخت چچن ترتیب داده شده بود، برای آنان سخنرانی کرد. گزارش شده است که حدود ۲۵۰۰ سرباز چچنی آماده اعزام به خطوط مقدم جنگ اوکراین هستند و بیشتر آن‌ها پس از گذراندن یک تعطیلات کوتاه به اوکراین بازخواهند گشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: ساعت ۱۱:۰۴ ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان قدیمی در خیابان ملت، خیابان آذرتوس به سامانه ۱۲۵ سارمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
گروهی از هولیگان‌های بدنام روسیه که همواره در زد و خورد‌های فوتبالی حضور دارند قرار است پس از گذراندن دوره‌های آموزشی به جنگ اوکراین اعزام شوند.
ولیعهد انگلیس دوشنبه شب با حضور خود در اردوی تیم ملی انگلیس در آستانه اعزام آن‌ها به دوحه به بازیکنان روحیه داد.
شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ گروه امدادی و آتش نشانی از شهر‌های مبارکه، بهارستان و اصفهان برای کنترل آتش سوزی به شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شده اند. به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفای حریق به این کارخانه اعزام شدند.
این اولین بسیج نظامی روسیه از زمان جنگ جهانی دوم است و بزرگترین تشدید جنگ در اوکراین از زمان تهاجم روسیه در ۲۴ فوریه است.
پلیس ضد تروریسم تونس پس از تحقیقات در مورد مظنونان اعزام جنگجو به سوریه، علی العریض نخست وزیر پیشین و یکی از مقامات ارشد حزب اپوزیسیون النهضه را به مدت یک روز بازداشت کرد. مختار جمایی، وکیل دادگستری به رویترز گفت که انتظار می‌رود علی العریض روز چهارشنبه در برابر قاضی حاضر شود.
صالحی زاده بخشدار مرکزی درمیان با تایید خبر آتش سوزی چنار دوشنگان گفت: متاسفانه روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ این اتفاق رخ داده و دو تیم از آتش نشانان شهر اسدیه و روستای درمیان به محل اعزام شدند. آتش نشانان از گسترده شدن آتش جلوگیری کرده و حریق اطفا شده است. درخت زیبا و قدیمی چنار «دوشنگان» روستای محمد آباد شهرستان درمیان با ۷۵۰ سال حیات یکی از کهن‌ترین آثار طبیعی این شهرستان مرزی است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل فرو ریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل خبر داد.
بر اساس اعلام منابع وزارت دفاع ملی ترکیه، یونان در هشت ماه نخست سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۱۰۰ بار حریم هوایی و آب‌های سرزمینی ترکیه را نقض کرده است.
این نوع شناورها که هنوز مشخص نیست با چه هدفی به خطوط کشتیرانی اعزام می‌شوند، به‌دلیل احتمال قطع ارتباطات ناوبری، می‌توانند منشاء بروز حوادث دریایی غیر قابل پیش‌بینی بشوند.
در ساعت ۶:۳۲ صبح روز شنبه شناور صیادی «شوریده ۵۳» طی تماسی مفقود شدن لنج «شوریده ۵۶» را به مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اعلام کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند و ۳ شعبه دیگر در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعلام شده اعزام شوند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، خبر داد. صداوسیما گزارشی منتشر کرده که حاوی بخش هایی از اعترافات این گره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ