صفحه خدمات نوروزی گروه مالی سامان در سایت بانک سامان رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​خدمات بانکداری باز با رونمایی از سامانه «نوبانک» بانک صادرات ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت عامل این بانک با رویکردی نو آغاز به کار کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به رونمایی از ۷ کتاب ویژه سلامت در اربعین گفت: ارائه خدمات سلامت در بالاترین سطوح از اهداف برگزاری کنگره سلامت در اربعین است.
به همت شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری هزار و یک گشت پاسارگاد،پویش «هزار و یک ایران‌بان» باهدف حفظ و نگهداشت منابع طبیعی و صیانت از اماکن گردشگری با بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی رونمایی شد.
تیم فوتبال هوادار ۵ بازیکن از جمله امین قاسمی نژاد، علیرضا حقیقی و دروازه‌بان سابق استقلال را به خدمت گرفت.
باشگاه صنعت نفت پس از توافق با عبدالله ویسی، نخستین بازیکن جدید خود را به خدمت گرفت.
لیگ برتر فوتبال انگلیس از توپ رسمی این لیگ که در فصل 24-2023 مورد استفاده قرار خواهد گرفت رونمایی کرد.
آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی در مرحله طراحی است و رونمایی و راه اندازی آن تا پایان سال جاری در پژوهشگاه ارتباطات انجام می‌شود.
بیمه معلم با حضور در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان و برپایی غرفه، خدمات خود را به جامعه بزرگ فرهنگیان معرفی و عرضه کرد.
نسخه ارتقا یافته سامانه خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان (سخا) با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر و سایر مسئولان ارشد جمعیت رونمایی شد.
پنجره واحد خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش رونمایی شد.
رگولاتور فضای سایبری چین روز سه‌شنبه از تهیه پیش‌نویس تدابیری برای مدیریت خدمات هوش مصنوعی مولد رونمایی کرد.
شرکت مایکروسافت دیروز از آخرین برنامه‌های خود برای ارائه خدمات هوش مصنوعی به کاربران بیشتری خبر داد و نرم‌افزار آفیس پرکاربرد خود را به ابزار هوش مصنوعی مجهز کرد.
​معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: تلاش بانک صادرات برای تسهیل دسترسی و پر سرعت خدمات بانکی به مردم مورد تایید و تقدیر وزارت اقتصاد و امور دارایی است.
همراه اول در راستای همراهی تیم ملی کشورمان در رویداد جام‌جهانی قطر و ایرانیان علاقه‌مند به این رویداد ورزشی، سامانه ستاره ۲۰۲۲ مربع را با طیف وسیعی از خدمات رونمایی کرد.
بانک مرکزی در مراسمی که امروز برگزار شد به طور رسمی از خدمت نوین «چک الکترونیک» رونمایی کرد.
منصور قنبرزاده در اقدامی جالب «طرح میزخدمت» که همان ارتباط با ارباب رجوع است را در سازمان لیگ اجرا کرده است.
ایرانسل با حضور در رویداد فناورانه خودروهای آینده، ضمن رونمایی از خدمت خودروی متصل، تفاهم‌نامه‌ای را نیز با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و گروه خودروسازی سایپا برای همکاری در این زمینه، امضا کرد.
سامانه اعطای تسهیلات سربازان ماهر منقضی خدمت رونمایی شد.
باشگاه اتحاد کلباء امارات خبر داد محمد ربیعی بازیکن مراکشی را به صورت قرضی تا پایان فصل به خدمت گرفت.
در چهارمین جلسه کارگروه راهبردی و تدوین الگوی عملیاتی و مقررات عمومی صیانت از کودکان و نوجوانان طرح اینترنت کودک معرفی و نظام‌نامه رده‌بندی سنی محتوا و خدمات ارائه شد.
با حضور وزیر کشور، از درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال رونمایی شد.
همایش ملی «خدمت ماندگار» همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در سالن اجلاس سران کشور با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد.
همایش ملی «خدمت ماندگار» همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در سالن اجلاس سران کشور با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور آغاز شد.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: موضوع حائز اهمیت این است که پیشرفت‌های علمی و فناوری بتواند در خدمت جامعه، اقتصاد کشور و توسعه اجتماعی قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ