مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان تأکید کرد، چون هم قدش بلند است و هم اینکه 92 کیلوگرم وزن المپیکی نیست، تصمیمش برای تغییر وزن کاملاً درست بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کشاورز اهل کنتاکی حدود یک ماه قبل به صورت اتفاقی حدود ۷۰۰ سکۀ طلا را که قبل از دوران جنگ داخلی آمریکا ضرب شده بودند، در بخشی از مزرعۀ ذرت خودش پیدا کرد. ارزش این سکه‌ها بین یک تا دو میلیون دلار تخمین زده می‌شود
آنتی تیکی‌تاکا یا پیروزی با پاسهای بلند، چیزی که تراکتور پیش‌بینی‌اش نکرده بود
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
این سنگ جلادهنده که در منطقۀ حفاظت‌شدۀ «درۀ سنگ‌ها» در انگلستان کشف شده، حدود ۵ هزار سال قبل برای تیز کردن ابزار‌هایی از جمله تبر‌های سنگی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
این سنگ جلادهنده که در منطقۀ حفاظت‌شدۀ «درۀ سنگ‌ها» در انگلستان کشف شده، حدود ۵ هزار سال قبل برای تیز کردن ابزار‌هایی از جمله تبر‌های سنگی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
عدم توازن سفر‌های خارجی حسن روحانی، مصداق کاملی از این بی‌اعتنایی نسبت به کشور‌های غیر غربی بوده است. اتفاقی که در مورد کشور‌های آفریقایی شرایط به مراتب بدتری داشته و بی‌شک از نوع نگاه استعمارزده دولت سابق نشئت گرفته است. رئیس دولت سابق، از ۵۵ سفر خارجی خود، هیچ‌گاه ایران را به مقصد یکی از کشور‌های آفریقایی ترک نکرده و عمده تمرکز خود را روی اروپا و آمریکا نهاده بود.
تیم ملی والیبال جوانان ایران تورنمنت بلغارستان را با پیروزی مقابل میزبان به پایان رساند، اتفاقی که برای بازسازی روحیه بازیکنان این تیم نیاز بود.
غضنفرآبادی در مورد اینکه بستن تریبون نمایندگان اولین بار است که اتفاق است و قبل از این ما شاهد چنین اتفاقی نبودیم، گفت: شما اولین بار ندیدید، ولی بعدش می‌بینید. این اقدام، قانونی است.
آندرس اینیستا قبل از بازی دوستانه ویسل کوبه و بارسلونا از گاوی پیراهنش را خواست، اتفاقی که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.
اسکلت مرد آلتامورا پوشیده از «پاپ‌کورن غار» یا نشانه‌های نقطه‌مانند ریز در سراسر استخوان‌ها بود. ظاهر پاپ‌کورن مانند این اسکلت را می‌توان به راحتی توضیح داد. وقتی کلسیت (کانی کربناته و پایدارترین کربنات کلسیم) در آب باران حل می‌شود، می‌تواند روی سطح کف غار یا هر چیزی که به صورت اتفاقی آنجا باشد (که در این مورد اسکلت انسان بوده) انباشته شود.
دانشمندان متوجه شدند که چند ثانیه قبل از مرگ فعالیت مغز و قلب فرد افزایش پیدا می‌کند.
رهبر انقلاب، قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را هم رو به پایان دانستند و گفتند: چندین دهه قبل بن گورین از مؤسسین رِژیم جعلی گفته بود هر وقت قدرت بازدارندگی ما پایان یابد، ما مضمحل می‌شویم و اکنون دنیا شاهد این واقعیت است و اگر اتفاقی رخ ندهد، پایان رِژیم غاصب نزدیک است که این هم از برکات فداکاری جوانان فداکار فلسطینی در کرانه باختری و دیگر مناطق اشغالی است.
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قبل از دربی حساس تهران یکدیگر را به ایجاد حاشیه و جوسازی علیه خودشان محکوم کرده اند!
در آستانه حساس‌ترین بازی لیگ برتر فوتسال یک اتفاق عجیب رخ داده است.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، اطمینان دارد که بر خلاف مدافعان عنوان قهرمانی دوره های قبل جام جهانی نه تنها از گروه صعود خواهند کرد که به مراحل بالای جام نیز خواهند رسید.
آن‌هایی که روسای جمهور قبل و رئیس‌جمهور سیزدهم را تشویق می‌کردند هیچ نگران نباشد و جلو رفته و شجاعت داشته باشند، چون هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و اصلاحات باید صورت بگیرد، الان کجا هستند؟
دعوت شدن علی کریمی به تیم ملی فوتبال اتفاقی ناگهانی نیست؛ او از قبل زیر نظر کارلوس کی‌روش بود.
رشیدی کوچی گفت: فیلترینگ، روش کار نیست. الان من استوری در اینستاگرام گذاشتم نسبت به قبل از فیلتر تعداد بازدید کننده هزار نفر کم شده است و این یعنی این افراد و مردم در اینستاگرام هستند و با فیلترشکن دسترسی دارند. فیلتر شدن راه چاره نیست و فقط کسب و کار و زندگی خیلی افراد را مختل کرده است و به اقتصاد ضربه زده است.
تیم ملی والیبال ایران در پایان رقابت های والیبال قهرمانی جهان در رتبه سیزدهم قرار گرفت.
قبل از خروج اتوبوس باشگاه پرسپولیس از فولادشهر اتفاقی عجیب همه را شگفت‌زده کرد.
دقیقه‌ای قبل از خروج اتوبوس باشگاه پرسپولیس از فولادشهر اتفاقی عجیب همه را شگفت‌زده کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باید نسبت به رفتارهایی که فصل گذشته به تیمش لطمه زد تجدید نظر کند و به اصل خودش برگردد تا زمینه موفقیت سرخپوشان را بیشتر از قبل فراهم کند.
مگر می‌شود قبل از انتخابات این همه حرف زد و وعده داد و در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتد و مردم هروز شاهد زکام‌تر شدن اوضاع باشند. دولت رئیسی خیلی زود به مرحله‌ای رسیده است که برخی از مردم می‌گویند «خدا پدر روحانی را رحمت کند.»
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ