باشگاه بارسلونا با وجود اتفاقات اخیر به حفظ گاوی در آینده اطمینان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اسپورت می‌گوید در مذاکرات بارسا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو به بلوگرانا تغییری ناگهانی رخ داده و این مدافع پرتغالی به بارسا منتقل خواهد شد.
با تایید باشگاه بارسلونا، ویتور روکه، مهاجم برزیلی اتلتیکو پارانائنزه، رسما به جمع آبی و اناری‌ها پیوست.
چند رسانه اسپانیایی اعلام کردند انتقال ایلکای گوندوگان به بارسا قطعی شده و او با امضای قراردادی دو ساله با بند تمدید اتوماتیک به بلوگرانا می‌پیوندد.
پدری، ستاره جوان بارسا، می‌گوید بلوگرانا دوست داشت فصل گذشته در اروپا موفق‌تر باشد ولی قهرمانی لالیگا به این معنی است که بارسا فصل خوبی را پشت سر گذاشت.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، شکست امشب مقابل رئال وایادولید را نتیجه بی مسئولیتی بازیکنانش دانست.
استوری نامزد کریستیانو رونالدو که پسر فوق ستاره پرتغالی را با لباس بلوگرانا نشان می دهد، جنجالی از آب درآمده است.
درحالیکه رویای اصلی بلوگرانا برای تابستان امسال بازگشت لئو مسی است اما بارسا منتظر ورود یک ستاره جذاب دیگر هم خواهد بود: ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی.
فران تورس، مهاجم بارسا، می‌گوید بازیکنان بلوگرانا به شدت خواهان بازگشت لیونل مسی به این تیم هستند و در رختکن هیچکس نیست که با بازگشت لئو مشکل داشته باشد.
هواداران بارسا امشب هم در دیدار تیم‌شان مقابل خیرونا مثل بازی قبلی بلوگرانا در دقیقه 10 نام لیونل مسی را صدا زدند تا یک بار دیگر خواهان بازگشت او به باشگاه کاتالان بشوند.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر اینصورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
یک رسانه فرانسوی مدعی است لیونل مسی به صورت جدی به بازگشت به بارسلونا فکر می‌کند و معتقد است بازگشت به بلوگرانا برای او فرصتی طلایی خواهد بود.
رئیس دادگاه ورزش کاتالونیا ادعایی درباره آینده احتمالی پرونده نگریرا که باشگاه بارسا با آن درگیر است مطرح کرده و هواداران بلوگرانا را به شدت نگران کرده است.
اخراج رونالدو آرائوخو در نیمه دوم بازی بارسا و والنسیا باعث شد بلوگرانا حدود نیم ساعت پایانی این دیدار را 10 نفره دنبال کند.
با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، ناتوانی بارسا در فعالیت در این بازار هواداران را به شدت نگران کرده است.
اینیستا، اسطوره بارسلونا، از تصمیم خود برای ترک بلوگرانا دفاع کرد و گفت از تصمیمش برای انتقال به فوتبال ژاپن پشیمان نیست.
مدیر ورزشی آرسنال می‌گوید این باشگاه برای دومین بار برای جذب رافینیا از بارسلونا اقدام کرده و منتظر تصمیم‌گیری بلوگرانا درباره این مهاجم برزیلی است.
باشگاه بارسلونا فاصله چندانی تا امضای قرارداد با لوکاس رومن معروف به مروارید فوتبال آرژانتین ندارد.
مارتین برایثویت ،مهاجم سابق بلوگرانا و فعلی اسپانیول، اعلام کرد که دانمارک در جام جهانی قطر به دنبال قهرمانی است.
مارتین برایتورت مهاجم سابق بلوگرانا و فعلی اسپانیول، از هدف قهرمانی دانمارک در قطر صحبت کرده است.
ژاوی بعد از نتایج بد بارسلونا در لیگ قهرمانان و شکست در ال‌کلاسیکو دست به تغییراتی گسترده در ترکیب بلوگرانا زد و دو بازی اخیر نشان داد که تغییراتش موفق بوده است.
ژاوی بعد از نتایج بد بارسلونا در لیگ قهرمانان و شکست در ال‌کلاسیکو دست به تغییراتی گسترده در ترکیب بلوگرانا زد و دو بازی اخیر نشان داد که تغییراتش موفق بوده است.
همکاری درخشان روبرت لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.
همکاری درخشان لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.
مدیران چلسی مذاکرات با باشگاه بارسلونا برای بازگشت جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بلوگرانا، به لیگ برتر را آغاز کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ