پس از بارسلونا و آرسنال، ولفسبورگ نیز به نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان صعود کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به مرحله نیمه‌نهایی این رقابتها راه یافت.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در پایان سه مرحله نخست رقابت های قهرمانی آسیا و با انجام تنها یک دیدار به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و هوادار تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور با نتیجه سه یر یک به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه دستگردی تهران به پایان رسید.
موی تای کار قدرتمند لرستانی تیم کشورمان با پیروزی برابر حریف فلسطینی موفق شد به دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی تایلند راه پیدا کند.
موی تای کار قدرتمند لرستانی تیم کشورمان با پیروزی برابر حریف فلسطینی موفق شد به دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی تایلند راه پیدا کند.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از سه پیروزی در سطح دوم مسابقات قهرمانی آسیا، برای رسیدن به جمع مدعیان باسابقه این رشته باید امارات را شکست دهد.
چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شدند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمر، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به چهار پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به سه پیروزی دست پیدا کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره دیدار دوم دو تیم لبنیات هراز آمل و پیکان تهران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
تیم والیبال هورسان رامسر در دومین دیدار روز نخست مرحله پلی‌آف با شکست سه بر دو پاس گرگان یک گام به مرحله نیمه نهایی نزدیک شد.
کاپیتان و ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار مرحله نیمه نهایی دو رکورد دیگر از خود برجای گذاشت.
توپ مخصوص نیمه نهایی و فینال جام جهانی سوژه عکاس اختصاصی “ورزش سه” در تمرین فرانسه بوده است.
سه بازیکن تیم ملی برزیل یک کارت زرد در کارنامه دارند و اگر فردا برابر کرواسی کارت بگیرند و برزیل هم پیروز شود، نیمه نهایی جام جهانی را از دست خواهند داد.
تیم والیبال ساحلی قطر یک با شکست استرالیا سه به جمع چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان آسیا راه یافت.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است تیم ملی کشورش حداقل باید تا نیمه نهایی جام جهانی 2022 بالا بیاید.
تیم والیبال ساحلی ایران سه علی رغم تلاش بی‌وقفه در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست چین دو و راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی نشد.
سه سال و نیم بعد از صعود رویایی تاتنهام از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل سیتی، حالا این تیم اسیر VAR شد.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران زیر ۱۷ سال ایران در یک بازی نزدیک مغلوب چین تایپه شد و از حضور در جمع چهار تیم برتر کاپ آسیا بازماند.
آزادکاران اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جهان در صربستان صعود کردند.
نمایندگان اوزان ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران به مرحله نیمه نهایی چهار وزن نخست رقابتهای قهرمانی جهان در صربستان راه یافتند.
تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران با متحمل شدن شکست برابر ازبکستان از صعود به مرحله نیمه نهایی بازی‌های کشورهای اسلامی بازماند.
رئیس جمهور راهپیمایی باشکوه اربعین را کانون جبهه مقاومت بین‌المللی در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: همه موظف به تلاش برای برگزاری منظم و به دور از هرگونه عیب و نقص این مراسم هستیم.
در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال۲۰۲۲ تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ ایتالیا را شکست دهد و حریف آمریکا در فینال این مسابقات شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ