سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت به ۱۲ خودرو در گرمسار و شهمیرزاد امداد رسانی کردند، گفت: در یک حادثه رانندگی محور شاهرود_دامغان یک نفر جان باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۲۳۵۳ نفر در حوادث هفته گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به شرکت ۳۹ تیم امدادی در عملیات امداد و نجات در حوادث جوی، از امدادرسانی به حادثه دیدگان در ۵ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۳ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی و‏ اسکان اضطراری حادثه دیدگان خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۵۰۰ نفر در هفته گذشته خبرداد.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه هلال احمر استان طی یک هفته گذشته در ۳۱ حادثه مختلف حضور داشته است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در اثر تصادف جاده ای جان باختند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در یک هفته گذشته از امدادرسانی به ۹۰۹ نفر خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به این که سه استان مازندران، اصفهان و گلستان، پرحادثه‌ترین استان‌ها در هفته گذشته بوده است، اعلام کرد: در هفته گذشته، به ۱۳۱۴ نفر امدادرسانی شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به متاثرین حوادث جوی در ۵ استان کشور خبر داد.
‎ جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بیش از هزار و ۵۰۰ خانوار متاثر از توفان شن در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، از امداد رسانی به حادثه برخورد اتوبوس و تریلی در کیلومتر ۱۲ میامی خبر داد و گفت: حال چهار نفر مسافر وخیم گزارش شده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰ روز در پنج روز گذشته، از امدادرسانی به ۲۱۹۰ نفر خبر داد.
معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از انجام عملیات امداد و نجات ۷۲ ساعته برای مواجه با اثرات وزش بادهای ۱۲۰ روزه خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به حضور امدادرسانان در ۱۲ استان متأثر از سوانح جوی، گفت: امدادرسانان و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۸۶۲ نفر امدادرسانی کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۶۷۳ نفر در ۱۲ استان متأثر از سوانح جوی در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.
معاون عملیات امدادونجات با تاکید بر شرایط ناپایدار جوی، از امدادرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی و در سه روز گذشته، خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار، از امدادرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در دو روز گذشته خبر داد.
مدیر جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: امدادرسانی به ۱۲ مصدوم این حادثه انجام گرفت.
جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲ حادثه دیده از ریزش بتن ورودی اتوبان تهران شمال در محور کرج_کندوان خبر داد.
اهواز- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از ریزش ۱۲ باب منزل مسکونی و امدادرسانی به بیش از ۱۱۰ خانوار بر اثر بارندگی‌های اخیر در استان خبر داد.
اهواز- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۱۲ شهر استان از امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی به ۸۷۷ نفر خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر در یک هفته گذشته، خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی هفته گذشته امدادگران ۴۳ حادثه مختلف را در استان پوشش دادند، گفت: در این حوادث ۱۲ نفر نجات یافتند.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: طی ۳ روز گذشته به بیش از ۳۳۰۰ متاثر از برف و کولاک و آبگرفتگی در ۱۲ استان کشور امدادرسانی شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در این مدت، بیش از ۱۵ هزار امدادگر و نجات‌گر کادر و داوطلب به مردم کمک رسانی کردند؛ ۱۲ هزار و ۵۲۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و سه هزار و ۵۶۹ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. در مجموع در سیلاب اخیر کشور به ۸۴ هزارو ۵۱۷ نفر امدادرسانی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ