دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کنیا می‌گوید فعلا قصد ندارد درباره بازی با ایران و اتفاقی که باعث ناراحتی‌اش شده است صحبت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال تابستان، فقط گوشه‌ای از بلایایی که در راه هستند به چشم ما آمد، داغی هوا و کم‌آبی و بی‌برقی. مسوولان محترم! فریفته بارش‌های اتفاقی و پراکنده و بی‌حاصل نشوید، نه اقلیمی عوض می‌شود و نه ایران اروپا و نه اروپا ایران. هنوز هم می‌توانیم با بسیج ملی امکانات تبعات بلایی را که در راه است و فعلا فقط طلیعه‌اش را دیده‌ایم، کمتر کنیم. راستگویی و راست‌کرداری مسوولان و پرهیز از کتمان حقیقت و قبول خطا‌ها نخستین و مهم‌ترین گام برای مقابله ملی با آسیب‌های در راه است.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!
برای ماندنم در استقلال ان‌شاءالله هرچه خیر است رقم بخورد، فعلاً که اتفاقی نیفتاده است. من همیشه گفته‌ام که عاشق استقلال هستم.
چنین ابرنواختری از نظر قریب الوقوع بسیار نادر به نظر و احتمال آن وجود دارد که صرفا یکبار در هر میلیارد سال رخ دهد. در نهایت، بتلگئوس ممکن است هنوز برای مدتی در اطراف باشد.
چنین ابرنواختری از نظر قریب الوقوع بسیار نادر به نظر و احتمال آن وجود دارد که صرفا یکبار در هر میلیارد سال رخ دهد. در نهایت، بتلگئوس ممکن است هنوز برای مدتی در اطراف باشد.
نکته مهم این اتفاق بزرگ، حضور خانواده‌ها در گود - ورزشگاه زینل خان و تماشای خانوادگی مسابقات است؛ اتفاقی که هنوز در ورزشگاه‌های بزرگ و کوچک فوتبال در ایران شکل نگرفته است.
هاکیلا و لوپز، هر دو تست‌های آماری بسیاری را انجام دادند تا ثابت کنند که نتایج نمی‌تواند اتفاقی باشد. برای قوس غول پیکر Giant Arc، نتایج دارای سطح اطمینان ۹۹.۹۹۹۷ درصد بود. در تحقیقات علمی، استاندارد طلایی برای اهمیت آماری به عنوان ۵-sigma شناخته می‌شود. اگر این احتمال برابر با ۱ در ۳.۵ میلیون باشد، به معنی تصادفی بودن نتایج است. قوس غول پیکر به ۴.۵ سیگما رسیده است، بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که این سازه آرایش تصادفی ستاره‌ها باشد.
چمران گفت: دولت‌هایی همچون انگلستان که در جنگ جهانی ۱۰ میلیون نفر از جمعیت ما را به دلیل قحطی مصنوعی که به وجود آورده بودند، به کام مرگ کشاندند. همچنین در جنگ تحمیلی نیز با دادن سلاح شیمیایی به صدام فجایع بزرگی را رقم زدند به شکلی که هنوز در همین شورا افرادی هستند که آثار سلاح‌های شیمیایی را با خود حمل می‌کنند. در چنین شرایطی این افراد برای دانش آموزان ما در مدارس دلسوزی می‌کنند. اتفاقا تجربه نشان داده است هر گاه چنین دلسوزی‌هایی می‌کنند ریشه این کار‌ها خودشان هستند.
فیلترینگ نفس صنعت گیمینگ را بریده است و با وجود زمزمه‌هایی که اخیرا درباره برداشتن محدودیت‌های گوگل‌پلی شنیده می‌شد، هنوز هیچ گشایشی در این زمینه اتفاق نیفتاده است.
محمدتقی باقری برادرزاده آیت‌الله مهدوی کنی در باره این خانه قدیمی می‌گوید: «این خانه از سال ۱۳۷۱ و پس از درگذشت مادر ایشان به حال خود رها شده است. البته قرار بود در فهرست آثار ملی ثبت شود، ولی هنوز اتفاقی نیفتاده است.»
با وجود اختلاف یازده امتیازی با آرسنال، سون معتقد است که تاتنهام هنوز می تواند قهرمان لیگ برتر شود.
حسین وفایی بامداد امروز با یک نمایش فوق العاده برابر یکی از فوق ستاره های اسنوکر جهان به پیروزی رسید؛ اتفاقی که خودش هم هنوز آن را باور ندارد.
در دقیقه 17 بازی مصدوم شدم اما هنوز هم نمی‌دانم به بازیکن خودمان خوردم یا بازیکن حریف، ترسیده بودم که خدایی نکرده اتفاقی برای زانویم افتاده باشد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
ماریا خواهر پله بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل درباره اطلاع مادرشان از مرگ پله گفت: ما با مادرمان صحبت می‌کنیم، اما او از وضعیت پله آگاه نیست. او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هر وقت اسم پله را می‌برم چشمانش را باز می‌کند و می‌گویم باید برایش دعا کنیم. مادرم متوجه منظور من نمی‌شود و نمی‌داند پسرش دیگر در این دنیا نیست.
دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی با هزینه عظیم داعش را بوجود آورد اما با درایت رهبر معظم، سرباز رهبری و پاسدار انقلاب اسلامی آن چنان درسی به آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها داده شد که هنوز نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده است
سرمربی تیم فوتبال مراکش معتقد است دیدار روز آینده مراکش و کرواسی نسبت به دیدار اول بازتر و کمتر تاکتیکی خواهد بود.
مربی کهنه کار کروات معتقد است که بدون توجه به نتایج جام جهانی و رتبه بندی فیفا، ایران هنوز یکی از قدرت های اصلی آسیاست.
یک عضو اتاق بازرگانی گفت: درگاه ملی مجوز‌های کشور حدود ۱۰ ماه پیش رونمایی شده است و هنوز در عمل اتفاقی نیفتاده و دستگاه‌ها به صورت مجزا به صدور مجوز اقدام می‌کنند، باید وزارت اقتصاد پاسخگو باشد.
مارکو آسنسیو هنوز باور ندارد که داور در بازی روز گذشته رئال و خیرونا برخورد توپ به دستش را پنالتی اعلام کرده باشد. او در توییتر به این اتفاق واکنش منفی نشان داد.
دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و دریای بابل از ساعت 16:15 دقیقه طبق برنامه باید آغاز شود ولی هنوز محل برگزاری این مسابقه به طور دقیق مشخص نیست.
پدری، ستاره بارسلونا، هنوز از اتفاقاتی که در جریان بازی این تیم برابر اینتر رخ داد عصبانی است.
خط هماهنگ روزنامه‌های زنجیره‌ای درحالی‌است که هنوز اتفاقی نیفتاده و صرفاً تهران جواب نهایی را فرستاده است. تا همین جا نیز ایران برخلاف نظر اتحادیه اروپا عمل کرده است.
هنوز زمان زیادی از اینکه یکی از ورزشکاران ملی‌پوش ایران به خاطر دریافت ماهانه ۵۰۰ دلار، از ایران مهاجرت کرده نمی‌گذرد. اتفاقی تلخ که می‌تواند به خوبی عمق فاجعه را نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ