هنوز زمان زیادی از اینکه یکی از ورزشکاران ملی‌پوش ایران به خاطر دریافت ماهانه ۵۰۰ دلار، از ایران مهاجرت کرده نمی‌گذرد. اتفاقی تلخ که می‌تواند به خوبی عمق فاجعه را نشان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنها ایرانی حاضر در انجمن اسنوکربازان حرفه ای جهان گفت: حضور من در مجمع انتخابات بیشتر برای رشد بیلیارد است و اگر از اسکندری حمایت نکنم از چه کسی حمایت کنم.
بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام عواملی که می‌تواند باعث شود که کمبود دارو ایجاد شود را در یکی-دو هفته اخیر کاملاً از بین برده‌ایم، کمبود ۲۰۰ قلم دارو درست نیست.
مهدی باقری گفت: ما در این قانون، حقی را باید تبیین کنیم. حق این است که عفاف و حجاب باید در جامعه باشد و باطل این است که این حق تضعیف شود. اینکه تکلیف چیست و چه نهاد‌هایی تکلیف دارند را قانون مشخص می‌کند. حالا اگر کسی این حق را تضعیف کرد و مجرم شناخته شد باید ببینیم در چه رده‌هایی است. آیا متخلف است یا مجرم؟ آیا به صورت شبکه‌ای و سازمان‌دهی شده این کار‌ها را می‌کند؟ میزان جرم‌انگاری‌های این‌ها با هم فرق می‌کند. الان سطح‌بندی جرم‌انگاری‌ها ضعیف است.
شبنم چادری، پژوهشگر روابط بین‌الملل، نیز در این خصوص گفت:«دولت کمال کلیچدار اوغلو تنش‌زدایی را در راس سیاست خارجی خود دارد.» وی درباره سیاست‌های اردوغان در قبال ایران توضیح داد: «تجربه سیاست خارجی ترکیه تایید می‌کند که رجب طیب اردوغان در بزنگاه‌های سیاسی مواضع متفاوتی اتخاذ می‌کند که لزوما در راستای منافع جمهوری اسلامی نبوده است.»
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: امروز می‌گویند بازار خودرو به وزیر صمت ارتباطی ندارد، پس برای مهار این گرانی افسارگسیخته بازار خودرو باید یقه چه کسی را گرفت؟
رئیس قوه قضائیه گفت: چند روز پیش، مسئولی گفت می‌خواهیم ابربدهکاران بانکی را معرفی کنیم؛ من پس از مشاهده این خبر، بلافاصله با آن مسئول تماس گرفتم و خطاب به او گفتم معرفی ابربدهکاران بانکی، کار درستی است و باید صورت گیرد، اما به این مقولات هم توجه کن که چه کسی این ابربدهکاران را بوجود آورده است؟
مهدی مهدی پور هافبک استقلال گفت که پس از یازده سال، شب عید را بدون دریافتی به تعطیلات رفته است.
الکاظمی گفت: جسد صدام را بین خانه من و خانه المالکی انداختند. گروهی از نگهبانان را دیدم که جمع شده بودند و از آن‌ها خواستم به خاطر احترام به مرده از جسد دور شوند. المالکی شبانه دستور داد که جسد صدام به یکی از رهبران عشیره الندا که عشیره صدام بود، تحویل داده شود. عشیره وی در منطقه سبز بغداد جسد او را تحویل گرفتند. صدام در تکریت دفن شد. بعد از ۲۰۱۲ که داعش بر این منطقه سیطره یافت و دست به نبش قبر صدام زد و جسد وی به مکان محرمانه‌ای منتقل شد که هیچ کسی تاکنون نمی‌داند، کجاست.
در پی طرح برخی ادعا‌ها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ‌هایی به این مطالب اعلام کرد: چنین رضایتی نیز هیچ‌گاه از بیمار یا، ولی قانونی وی اخذ نشده و چنانچه پزشک محترم دلیلی برای اثبات خلاف این مطالب دارند، مدارک ارائه کنند.
کاپیتان صنعت نفت گفت اینکه تیم بد بسته شده یا نه، مهم نیست و باید تا آخر فصل با این بازیکنان بجنگیم تا دل هواداران را شاد کنیم.
می‌توان گفت وقتی به فردی حسودی می‌کنید، نسبت به فرد یا موقعیت او احساس منفی پیدا می‌کنید. این در حالی است که در واقعیت، احساس عمیقی که موجب حسادت شما می‌شود، جذب چیزی شده است که طرف مقابل دارد و شما ندارید.
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
منصور قنبرزاده درباره سرنوشت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تصمیمی در هیأت رئیسه گرفته نشده چون اصلا هیأت رئیسه تشکیل جلسه نداده است.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تمام داشته‌های وزنه‌برداری ایران همین نفراتی بودند که در مسابقات جهانی به روی تخته رفتند و این چکیده وزنه‌برداری ایران بود.
پیشکسوت و کارشناس ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک نابود شده و ما هیچ ورزشکاری در این رشته نداریم. گیج و مبهوت مانده‌ایم که باید برای این رشته چه کرد؟ چه کسی باید پا جلو بگذارد؟
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی چون بلد نیست بنابراین نمی داند یقه چه کسی را در کجا باید بگیرد یا چه کسی باید درباره چه موضوعی به او گزارش بدهد، لذا دائم با مسائل شعاری و دستوری برخورد می کند.
مادر شهید کیان پیرفلک گفت: از حرف‌های من سو استفاده نکنید. صفحه من بسته است و نمیدانم چه کسی جای من پست می‌زند!
غلامحسین کرباسچی، درمورد صحبت‌های اخیر وزیر ارشاد گفت: من خبر ندارم آقای وزیر ارشاد از چه کسی پیگیری کرده است، چون از ما تا به حال نه به صورت کتبی و نه شفاهی درخواستی نکرده است. اگر هم مدرکی بخواهند یک نامه ماموریت، هزینه بلیت برای تهیه گزارش در سقز و نوار صوتی است که الهه محمدی به روزنامه تحویل داده است.
دایی که چند هفته‌ای می‌شود در داستان دانش‌آموز اردبیلی حسابی مورد توجه قرار گرفته، با شایعات مختلفی دست‌و‌پنجه نرم کرده است. از حضورش در سقز تا شایعه بازداشتش توسط نیرو‌های امنیتی.
بنزما در پیامی خطاب به مادرش گفت: مثل همیشه از شما بسیار سپاسگزارم، توپ طلایم را به مادرم تقدیم می‌کنم.
حسین طالب لو خاطره جالبی از علی دایی در تمرین تیم ملی گفت.
ابراهیم رئیسی در دیدار با پوتین گفت: از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میانه مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟
ابراهیم رئیسی در دیدار با پوتین گفت: از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میان مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که «دولت چین تعیین نمی‌کند که چه کسی به تایوان برود».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ