نماینده ژیمناستیک ایران در رقابت‌های جام جهانی آلمان در وسیله پرش خرک به مدال نقره رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان که در آذربایجان در حال برگزاری است، تیم میکس کشورمان مدال نقره خود را قطعی کرد.
ملی پوش روئینگ کشورمان در مسابقات دانشجویان جهان صاحب مدال نقره شد.
در ششمین روز از رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین هر دو فینالیست ووشوی مردان ایران صاحب مدال نقره شدند.
تیم پاراتیراندازی با کمان کامپوند مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به مقام دوم و مدال نقره رسید.
صادق بیت سیاح به مدال نقره مسابقه پرتاب نیزه در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان دست یافت.
در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس نماینده ایران در پرتاب نیزه کلاس F۵۴ به مدال نقره دست یافت.
مهدی اولاد با کسب دومین مدال خود در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان، ششمین مدال کاروان ایران در این مسابقات را بدست آورد.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی احمدکهنی در مسابقات ژیمناستیک جام جهانی آلمان در وسیله دارحلقه موفق به کسب مدال نقره شد که فیلم اجرای برنامه او را در ادامه می‌بینید.
فراز شکیبا مدال نقره رقابت های تنیس روی میز هوپس جهان در فرانسه را بدست آورد.
فراز شکیبا مدال نقره رقابت های تنیس روی میز هوپس جهان در فرانسه را بدست آورد.
وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم ایران به مدال نقره حرکت یک ضرب قهرمانی جهان ۲۰۲۲ رسید.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد، به یک نقره بسنده کند؛ اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته است
ملی پوش پرافتخار وزنه برداری ایران در مسابقات دسته ۸۹ کیلوگرم قهرمانی جهان در حرکت یک ضرب به عنوان دوم رسید اما در مجموع روی سکو قرار نگرفت.
روز نخست مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان با کسب مدال نقره نازنین بازدار در تالو و پیروزی نمایندگان ساندا کشورمان به پایان رسید.
در ادامه رقابتهای پاراتیراندازی قهرمانی جهان در امارات، نماینده ایران در ماده تراپ به مدال نقره دست یافت.
نخستین مدال کاروان تیراندازی ایران در مسابقات جهانی مصر در تپانچه تیمی مردان به رنگ نقره‌ای ثبت شد.
در چهارمین روز از رقابت‌های جهانی تیراندازی مصر، کاروان اعزامی کشورمان در ماده تیمی تپانچه بادی مردان اولین مدال خود را صید خواهند کرد.
در پایان نخستین روز رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان در رشته کشتی فرنگی دانشجویان ایران صاحب دو مدال نقره شدند.
رضا اطری در فینال وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن با نتیجه ۱۰ بر ۰ شکست خورد.
۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز حاصل کار نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان بود.
در دیدار فینال مسابقات قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ محمد نخودی با نتیجه برابر ۴ بر ۲ برابر جردن باروز از آمریکا مغلوب شد و صاحب مدال نقره شد.
دارندگان مدالهای طلا و نقره کشوری و جهانی المپیاد در رشته های سلول های بنیادی، زیست شناسی و شیمی در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری گردهم آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ