مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی 2023 امارات در آبان‌ماه سال آینده آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که در نیوزیلند برگزار شد، اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دیدار با تیم ملی زنان ویتنام، سرود ملی این کشور را نخواندند. منبع: ایسنا
شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، معتقد است که عربستان سعودی قادر به میزبانی جام جهانی است اما باید زمان مناسب فرا برسد.
توپ رسمی مسابقات فوتبال جام جهانی زنان که به میزبانی استرالیا و نیوزلند برگزار می‌شود، رونمایی شد.
یک داور زن فلسطینی از سوی فیفا برای حضور در تیم داوری مسابقات جام جهانی فوتبال زنان، که قرار است در استرالیا و نیوزیلند برگزار شود، دعوت شد.
یک داور زن فلسطینی از سوی فیفا برای حضور در تیم داوری مسابقات جام جهانی فوتبال زنان، که قرار است در استرالیا و نیوزیلند برگزار شود، دعوت شد.
توییتر رسمی فیفا از برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال زنان جهان و جام جهانی فوتسال زنان خبر داد.
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
سرپرست تیم استقلال می‌گوید آن‌ها هم دوست دارند دربی با حضور تماشاگران برگزار شود.
یک روزنامه انگلیسی نوشت، کارلوس کی‌روش در سال ۱۹۹۸ توسط فدراسیون فوتبال آمریکا استخدام شد تا یک برنامه اقدام برای تبدیل کردن تیم ملی فوتبال آمریکا به یک مدعی جام جهانی تا زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۰ تهیه کند.
بالاخره تا ساعاتی دیگر اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان محرمی اولین تجربه خود را در این تورنمنت به دست می‌آورد.
جانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال، با اشاره به جنگ‌ روسیه و اوکراین، پیشنهاد کرد در طول یک ماه برگزاری جام‌جهانی اسلحه‌ها زمین گذاشته شود و عداوتی وجود نداشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید حتی در زمان برگزاری جام جهانی نیز تمام فکر و تمرکز او روی تیمش خواهد بود.
با اعلام فیفا تیم ملی فوتبال ایران 23 آبان وارد دوحه، محل برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 خواهد شد.
با اعلام فیفا تیم ملی فوتبال ایران 23 آبان وارد دوحه، محل برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 خواهد شد.
فدراسیون فوتبال ولز اعلام کرد بعد از برگزاری جام جهانی 2022 نام خود را به فدراسیون فوتبال کامری تغییر خواهد داد که کلمه‌ای در زبان ولزی است که برای اشاره به این سرزمین استفاده می‌شود.
اعتقاد دارم دربی قبل از جام جهانی برگزار می‌شد بهتر بود، اما به هر حال تصمیم‌گیر، مسئولان سازمان لیگ هستند و آن‌ها تصمیم گرفتند که دربی را بعد از جام جهانی برگزار کنند.
با توجه به احتمال حضور تیم ملی کشتی در جام جهانی آمریکا، زمان برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر آزاد مشخص شد.
مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس به بعد از آغاز جام جهانی موکول شد.
فدراسیون فوتبال در تلاش است آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی ایران قبل از حضور در جام جهانی قطر را در تهران برگزار کند.
سازمان لیگ قصد دارد قبل از اردوی تیم ملی ایران مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر ازجمله دربی را برگزار کند.
برخلاف گمانه‌زنی‌ها انتخابات فدراسیون احتمالا به بعد از برگزاری جام جهانی موکول نخواهد شد.
طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ یک روز زودتر از زمان مقرر و میان میزبان و تیم ملی اکوادور برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ