وجود چربی دور شکم طبیعی است اما چربی بیش‌ از حد دور شکم می‌تواند برای سلامت فرد مضر بوده و باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ۸ نفره ووشو ایران به ۶ مدال رنگارنگ در یونیورسیاد دانشجویان جهان دست یافت.
کاروان ۸ نفره ووشو ایران به ۶ مدال رنگارنگ در یونیورسیاد دانشجویان جهان دست یافت.
مهاجم فصل گذشته استقلال به تمجید از سرمربی پرتغالی خود در جمع آبی‌ها پرداخت.
موافقان برگزاری انتخابات به شیوه تناسبی معتقدند این کار سبد آرای جریان‌های سیاسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شفاف و عادلانه می کند اما منتقدان مصوبه مجلس می‌گویند که مصوبه مجلس به نام انتخابات تناسبی چند مدل انتخاباتی را ادغام کرده که در اجرا ایجاد مشکل می کند ضمن آنکه ارتباط مستقیم مردم با نماینده را قطع می‌کند.
فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
تعاملات بخش‌های اداری و خصوصی حالا دچار چالش‌هایی شده است. حجم بیشتری از کار ارتباطی این دو بخش دولتی و غیردولتی باید در ساعات محدودتری انجام شود. مثلاً سازمان بورس ساعت کاری‌اش مانند قبل و ۸:۴۵ تا ۱۲:۳۰ است. بازار ساعت کاری‌اش تغییر نکرده، ساعت طرح ترافیک مانند قبل است، اما ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی بنا به مصوبه دولت تغییر کرده و عملاً ساعت کاری این ناوگان بیشتر شده است.
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تنها رشته‌ای که بر خلاف شاخص‌های مدال آوری در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شود تیم فوتبال امید است.
قوه قضاییه شروع به کار مجموعه‌های خود را باز هم تغییر داد و ساعت ۶ صبح را ساعت آغاز فعالیت مجموعه‌های دستگاه قضا اعلام کرد.
اگر ساعت ۶ صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید. چون حسب ظاهر ۷ساعت بود در حالی که در واقع ۶ بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟!
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی جام پاشایان ارمنستان پایان داد.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: سال‌های گذشته ساعت کار کارکنان از ۷ صبح شروع می‌شد، با توجه به اینکه امسال جابه‌جایی ساعت نداریم، از ۱۵ خرداد آغاز ساعت کاری از ۶ خواهد بود.
در دوماه گذشته که از آغاز به کار مرکز مبادله ایران می‌گذرد بیش از ۶ میلیارد دلار ارز در این مرکز عرضه شد.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
جمعی از معلمان قرارداد کار معین ضمن ابراز گلایه شدید از عدم واریز حقوق از مهر ۱۴۰۱ تا امروز گفتند: از مهر سال گذشته، ۶ ماه گذشته است، اما ما ریالی حقوقی دریافت نکرده‌ایم!
۶ کار غلطی که باعث چاقی شکمی می‌شوند
بورس امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
وقتی که کار، فرزندپروری و برنامه اجتماعی فشرده زمان کمی برای شما باقی می‌گذارد، ممکن است فکر کنید که داشتن تنها شش ساعت خواب در شب، میزان خوبی است. اگر چنین است، شما تنها نیستید.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تشکیل ۶ کار گروه تخصصی قرارگاه آینده ساز در استان خبر داد و گفت: هدایت و حمایت ائمه جمعه برای آموزش و پرورش یک نقش راهبردی است.
همیشه اعلام می‌کردند که حکومت ایران این شش ماه، آن شش ماه، امسال یا آن سال پایان می‌پذیرد، اما قریب به نود تا شش ماه می‌گذرد و آن‌هایی که این حرف‌ها را می‌زدند، خودشان دیگر نیستند
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری از در دستور کار قرار گرفتن توسعه سرانه‌های خدماتی در حوزه میادین میوه و تره بار به عنوان یکی از فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تولید ماهانه شش میلیون واحد سرُم تا پایان سال خبر داد و گفت: با دستور ریاست جمهور کمبود دارو در کشور با تولید و توزیع آنتی‌بیوتیک‌ها و سرُم تأمین خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ