برگزاری جشنواره شهر برفی درکوهرنگ در واپسین روز‌های زمستان را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان برگزاری یک مسابقه کریکت در سریلانکا مار سرگردان با ورود به زمین دقایقی این بازی را مختل کرد.
یک جشنواره عجیب با پوشیدن لباس‌های عروسکی در آمریکا برگزار شد. به گزارش یورونیوز، در این فستیوال افراد لباس عروسک ها و کاراکترهای محبوب حیوانی خود را پوشیده و گرد هم جمع می شوند و نقش بازی می کنند. بیش از 10 هزار نفر با چنین لباس هایی در پتسبورگ پنسیلوانیا جمع شدند. این همایش تابستانی بزرگترین رویداد اینچنینی در جهان است.بیشتر این لباس ها طراحی خود شرکت کنندگان است.
صداوسیما برای اولین بار از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بانوان در حرم مطهر امام خمینی، گزارش تهیه کرد .
ورود ناگهانی یک سگ بزرگ هنگام برگزاری مسابقه‌ای فوتبال در شیلی خبرساز شده است.
متروی محل استقرار رینگ بوکس به دلایل ایمنی انتخاب شد و ده مسابقه در فضایی پرشور برگزار شد.
در جریان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری جیرو دیتالیا ورود ناگهانی یک سگ در مسیر حرکت دوچرخه سواران باعث زمین خوردن ورزشکار بلژیکی شد.
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
جام فوتچل یا همان فوتبال در شالیزار که هر سال در برخی روستاهای استان گیلان برگزار می‌شود. در این دوره ۶ تیم حضور داشتند.
در جریان برگزاری یک مناظره سیاسی در روسیه درحالی که این برنامه به صورت پخش زنده بود، یکی از شرکت کنندگان ناگهان از هوش رفته و روی زمین افتاد.
فیلمی از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری در جوادیه تهران در فضای مجازی پر بازدید شده است.
رهبر چچن با برگزاری مراسمی باشکوه ازدواج پسر ۱۷ ساله خود را جشن گرفت.
گرگور مندل در برنو، دومین شهر بزرگ جمهوری چک، زندگی و کار می‌کرد. در سال ۲۰۲۲، او ۲۰۰ ساله شد. محققان جمهوری چک به دنبال راه‌هایی بودند تا به این مناسبت از مندل که قهرمان زادگاهش به‌شمار می‌رود، تجلیل کنند. گزینه‌های پیش روی آن‌ها عبارت بود از برگزاری جشنواره، برپایی یک کنفرانس علمی و ساخت یک مجسمه.
شب گذشته در جریان برگزاری دیدار الفتح - الشباب، درحالی که کریچوویاک از ناحیه سر احساس ناراحتی می‌کرد و روی زمین افتاده بود، «وِلِز» با زدن توپ به سر او کرنر گرفت! منبع: تسنیم
در حاشیه برگزاری یک مسابقه بسکتبال در آمریکا در حالی که مفسر رنگین‌پوست دومینیک ویلکینز در حال صحبت بود، باب راتبون گزارشگر و کارشناسی که کنار وی قرار داشت شروع به تشنج کرد و از هوش رفت.
در تاریخ برگزاری سوپرجام این نخستین باری است که آبی‌پوشان به این جام می‌رسند.
به دنبال برگزاری مراسم تشییع پیکر یک جوان مهابادی که گفته می‌شود در ناآرامی‌های شامگاه چهارشنبه این شهر به صورت مشکوک جان باخته بود، عده‌ای اغتشاشگر از احساسات مردم شرکت کننده در این مراسم سو استفاده کرده و جو شهر را بر هم زدند.
در جریان برگزاری یک رزمایش هسته ای، ارتش روسیه اقدام به پرتاب موشک بالستیک قاره پیمای یارس نمود.
مسئول برگزاری این رقابت‌ها گفت: معتقدیم که باید همه موانع را برای ورزش دختران و زنان را از بین ببریم. چیزی که واقعا هیجان انگیز است این است که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه داور زن خواهد داشت و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.
رکورد جهانی برگزاری یک مسابقه فوتبال در ارتفاع ۶۱۶۶ متری و با جاذبه صفر، توسط لوئیس فیگو و تعدادی از ورزشکاران دیگر شکسته شد.
در هنگام برگزاری مراسم یادبود الیزابت دوم در کلیسای وست مینستر، یکی از اعضای گارد تشریفات بیهوش شد.
مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی، سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: درسه ماهه نخست سال جاری ۴۰۴ جلسه کمیسیون های تخصصی پزشکی قانونی به شکل ویدئوکنفرانس وبدون نیاز به مراجعه حضوری طرفین پرونده برگزار شد.
در جریان برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان در لیگ دسته یک کشتی، درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که تصاویر منتشر شده نشان می دهد فردی با تبر در سالن قدم می‌زند و اوضاع سالن هم متشنج است.
در جریان برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان، درگیری بالا گرفت و اوضاع سالن متشنج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ