باشگاه استقلال برخلاف ادعای مسئولان سازمان لیگ روز چهارشنبه به ورزشگاه میزبان سوپرجام اعتراض کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعتراض کادر استقلال به تیم داوری پس از سوت پایان نیمه اول دربی
پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به گراسا، او با ارسال نامه‌ای به داورزنی دلجویی کرده و قول پیگیری بیشتر داد.
برخورد حسین ساکی با مهدی قایدی در اواسط نیمه اول مسابقه استقلال و نفت با اعتراض شدید مهاجم استقلال همراه شد.
باشگاه سپاهان با ارسال نامه ای به اشتباهات داور بازی سپاهان و ملوان در لیگ برتر اعتراض کرد.
در جریان نیمه اول دربی ۱۰۰، سرمربیان استقلال و پرسپولیس اعتراض‌های زیادی به قضاوت پیام حیدری و کمک‌هایش داشتند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه فرماندار در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمویمی شهر تهران بررسی خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه جدید به سازمان لیگ نسبت به برنامه ریزی بازیهای این فصل اعتراض کرد.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه به رییس فدراسیون فوتبال نسبت به داوریهای چند هفته اخیر اعتراض کرد.
احمد خاتمی عضو فق‌های شورای نگهبان گفت: آنچه در حال حاضر در صحنه می‌گذرد آدم کشی، پلیس کشی، بسیجی کشی، سوزاندن مسجد، سوزاندن قرآن، چادر از سر زن مسلمان کشیدن، ایجاد رعب برای متدینین و ... است. نام این اغتشاش است و این خیانت است که اغتشاش را اعتراض بنامند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه فرماندار تهران مبنی بر اعتراض هیأت تطبیق به اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران در صحن شورا بررسی خواهد شد.
فدراسیون کشتی ایران اعتراض خود را درباره عدم همکاری برای ورود به موقع آزادکاران به آمریکا به فدراسیون کشتی این کشور و همچنین اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد.
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، نسبت به هرگونه محرومیت احتمالی بازیکنان یا مربیان تیم در دربی اعتراض کرد.
باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ به طور رسمی به محل برگزاری دیدار سوپرجام اعتراض کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
آیت الله اختری گفت:‌ یک عده افراد هم جیره خوار و اراذل و اوباش هستند که ما بارها دیده ایم آتش می زنند و قمه و شمشیر در درست دارند؛ اینها محارب هستند. مگر امام سال ۶۰ نفرمود هر کسی که سلاح دست گرفته و به خیابان آمده محارب است؟! یک عده افراد هم با مسأله ای مخالف هستند و به فرماندار، شهردار، مدیر و دیگری اعتراض دارند. همین آقایانی که می گویند اعتراض، بیایند و بگویند چه طوری باید اعتراض کرد؟
خداداد افشاریان از ارسال نامه اعتراضی داوران بعد از اتهاماتی که معاون حقوقی استقلال به آنها وارد کرده، خبر داد.
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ برتر نسبت به قضاوت داوران در دیدارهای ابتدای فصل این تیم اعتراض کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، رفتار سرمربی استقلال با تیم امدادی حاضر در ورزشگاه انزلی را خارج از عرف دانست.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از دریافت گل اول تیمش، با عصبانیت به برانکارد کنار زمین لگد زد. این اقدام با واکنش نیرو‌های امدادی کنار زمین روبه‌رو شد و اعتراض کردند. ساپینتو در زمان به ثمر رسیدن گل ملوان همچنین بطری آب را به زمین کوبید تا حواشی‌اش در نیمه اول کامل شود.
صالح حردانی مدافع ملی‌پوش استقلال در ثانیه های پایانی نیمه اول توسط داور با یک کارت زرد جریمه شد.
ساعتی پس از نامه کامرانی‌فر مبنی بر تغییر نام استقلال ملاثانی، باشگاه پرسپولیس قصد دارد اعتراض رسمی خود را در این باره نشان دهد.
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، ضمن اعتراض به داوری دیدار با سپاهان خواهان برخورد با داور این مسابقه شد.
امروز مطالبی همچون آیا سرمایه گذاری روی طلا امن و پربازده است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو + پیش بینی صالح آبادی از آینده قیمت دلار، توقف ۴ نماد جهت برگزاری مجمع، قیمت روز خودرو ۵ تیر ۱۴۰۱ | یک خبر مهم برای واردات خودرو، تحلیل غگل امروز ۵ تیر ۱۴۰۱، احتمالا کدام گروه‌ها مثبت اند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ