گرمسار- سه طبیعت‌گرد که در منطقه ریگ جن شهرستان گرمسار، مسیر خود را گم کرده بودند با تلاش هلال احمر و محیط زیست نجات پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وجود ۳۰۰ کیلومتر پهنه آبی و نوار ساحلی در گیلان نه تنها به عنوان یک ظرفیت تجاری دریایی با همسایگان مرزی حاشیه خزر و اوراسیا محسوب می شود بلکه یک فرصت استثنایی در بخش گردشگری دریاپایه است.
شرط سفر هوایی گردشگران خارجی به ایران برای داشتن کارت واکسن، اگر تا کنون کم و بیش وجود داشت؛ اکنون به صورت رسمی برداشته شد.
نمایندگان مجلس در لایحه عفاف و حجاب وظایفی را برای وزارت میراث فرهنگی مشخص کرده اند. یکی از این وظایف نظارت بر تورهای گردشگران خارجی به‌منظور رعایت شئونات اسلامی است.
سقوط یک فروند بالگرد حامل گردشگران خارجی در نزدیکی کوه اورست، دست کم پنج کشته برجای گذاشت.
در پی آتش‌سوزی گسترده یک کشتی گردشگری در دریای سرخ، عملیات نجات ۲۴ مسافر این کشتی با موفقیت انجام شد و امدادگران در جستجوی ۳ گردشگر مفقودشده این حادثه هستند.
خشکسالی که در حال حاضر به یکی از جدی‌‌‌ترین و مهم‌ترین تهدید برای کشور تبدیل شده، به‌‌‌صورت مستقیم گردشگری را مورد هدف قرار داده و احتمال وقوع بحرانی فرای تمامی بحران‌ها را پیش روی این صنعت آسیب‌‌‌پذیر به‌ویژه پس از عبور از بحران همه‌گیری نزدیک‌‌‌تر می‌کند که کاهش چشمگیر آب در سد کرج گردشگران را غافلگیر کرد.
رضا شاه حسینی مقدم با بیان اینکه سه طبیعت گرد برای تفریح به پارک ملی کویر عازم شده بودند که به دلیل گرفتار شدن در باتلاق‌های شمال شرقی پارک ملی کویر نتوانسته بودند ادامه مسیر دهند، بیان کرد: این گردشگران حوالی منطقه معروف ریگ جن گرفتار شده بودند.
گردشگران نوروزی در میراث جهانی تخت جمشید
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: نوروز ۱۴۰۲ بر اساس آمار رسمی، گردشگران نوروزی تا این لحظه استقبال بالایی از شهر آبادان داشتند.
اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ورودی مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی از ۵۰ هزار نفر به شهرهای مختلف استان اردبیل گذشت.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گردشگران خارجی باید حداقل خدمات را دریافت کنند گفت: یکی از مهمترین نیازهای آنها اینترنت و سکوها بین المللی و خارجی است.
سها رضانژاد که تیرماه ۱۳۹۹ همراه با یک گروه گردشگری در ارتفاعات «جهان‌نمای» کردکوی حضور داشت، مفقود و پیکر او پس از ۲۸ روز جستجو در منطقه «چِکِل‌سر» جنگل شموشک این شهرستان کشف شد.
مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از افزایش ۳۱۱ درصدی جابجایی گردشگران خارجی به خراسان رضوی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از افزایش ۳۱۱ درصدی جابجایی گردشگران خارجی به خراسان رضوی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز از گردشگران خواست از حریم و بستر رودخانه‌های خروشان کرج و طالقان فاصله بگیرند و از فاصله مناسب این مناظر زیبا را نظاره کنند.
اسپانیا؛ سرزمین گردشگران ورزشی و ماجراجو
نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش یا حتی پلیس فرودگاه در کشورهای خارجی به تعهدات خود در قبال احترام به امنیت گردشگر بعضا توجه نداشته و گاهی با خشونت و درگیری فیزیکی از آنها استقبال می‌کنند.
بازدید گردشگران خارجی از بناهای تاریخی اصفهان
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در نمایشگاه شکار کرکس‌ها که به نمایش پهپادهای ساقط شده آمریکایی اختصاص داشت، در یک هفته ۵۰ هزار نفر از موزه بازدید کردند.
اقدام جهت تسهیل ورود گردشگران عراقی به ایران در میز تخصصی گردشگری ایران و عراق معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بررسی و مصوبات اجرایی مربوطه در دستور کار قرار گرفت.
ممنوعیت ورود گردشگران به روستای ابیانه در روزهای تاسوعا و عاشورا
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز گفت: به درخواست مردم روستا و تصویب در شورای اداری شهرستان، روزهای عاشورا و تاسوعا ورودی گردشگران و مسافران به این روستا ممنوع شد.
بورس فردا در حالی آغاز به کار خواهد کرد که ده خبر مهم می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. یکی از این خبرها، خبر افزایش عمق مظنه‌ها از ۵ نماد به ۲۰ نماد می‌باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ