اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از گردشگران کشور ایتالیا، با حضور در جماران از بخش‌های مختلف بیت، حسینیه و نگارستان امام خمینی بازدید کردند.
یزد- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر دو روزه خود به استان یزد به مناسبت سالروز ثبت جهانی، اورژانس پیش بیمارستانی جاده یزد - طبس را کلنگ زنی کرد.
مشهد ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سنگ‌نگاره‌های ۴ هزارساله دیزدر شاندیز بازدید کرد.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه برای بازدید از محوطه‌های گردشگری و به ویژه بنا‌های مذهبی رعایت حجاب و شئونات اسلامی الزامی است، از عزل مسئول تکیه معاون الملک کرمانشاه خبر داد.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید رایگان موزه‌های شهرداری تهران در روز ۲۸ اردیبهشت؛ روز جهانی موزه‌ها خبر داد.
با توجه به‌عدم رعایت حجاب اسلامی از سوی برخی گردشگران در تنگه کافرین بازدید و ورود به این منطقه گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد و نیروگاه‌های زاینده‌رود و کوهرنگ از بازدید بیش از ۲۰ هزار گردشگر از سد و تأسیسات سد زاینده رود اصفهان در ایام تعطیلات نوروز امسال خبرداد.
مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از بازدید پنج میلیون گردشگر و شهروند از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تعطیلات نوروز خبر داد.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید ۳ میلیون شهروند و مهمان نوروزی از موزه‌های شهر تهران در ایام نوروز خبرداد.
گناباد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گناباد گفت: حدود ۱۶ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی شهرستان گناباد بازدید کرده‌اند.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازدید بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی از بناها و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان خبر داد.
مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران ـ بافق گفت: تا امروز بیش از ۸۵۰۰نفر از مسافران نوروزی از پیت معدنی چغارت بازدید کرده اند.
اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از ورود بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر گردشگر به مجموعه جهانی نقش جهان تا روز چهارم فروردین خبرداد.
گردشگرانی که از اوکراین بازدید می‌کردند می‌توانستند یک تور کوتاه در چرنوبیل رزرو کنند زیرا تصور می‌شود مدت کوتاهی که در معرض تشعشعات سپری می‌شود، مضر نیست.
گردشگرانی که از اوکراین بازدید می‌کردند می‌توانستند یک تور کوتاه در چرنوبیل رزرو کنند زیرا تصور می‌شود مدت کوتاهی که در معرض تشعشعات سپری می‌شود، مضر نیست.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی از اختصاص ۲۰ میلیون تومان وام خرید صنایع دستی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.
مشهد ـ رئیس گروه موزه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: هم‎زمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی زیر نظر این اداره‌کل رایگان است.
استاندار تهران به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از موزه ملی فرش ایران بازدید کرد.
بازدید رئیس جمهور از موزه ملی و قول گسترش فضای موزه ملی و تخلیه ساختمان وزارت خارجه و بیمه ده هزار فعال صنایع دستی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
بیش از ۶ هزار نفر از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان در روز جمعه ۸ مهر به‌ مناسبت هفته گردشگری بازدید کردند.
به‌مناسبت هفته گردشگری نزدیک به ۱۷ هزار نفر به شکل رایگان از موزه‌های مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد بازدید کردند.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: بازدید از بناهای تاریخی و محوطه‌های گردشگری استان اصفهان طی روزهای هفتم و هشتم مهرماه به مناسبت هفته گردشگری رایگان است.
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در نمایشگاه شکار کرکس‌ها که به نمایش پهپادهای ساقط شده آمریکایی اختصاص داشت، در یک هفته ۵۰ هزار نفر از موزه بازدید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ