وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به شدت هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی صهیونیستها که آخرین مورد آن یورش بن گویر به محوطه این مکان مقدس بود را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع سوریه در نشست امنیت بین‌المللی مسکو با انتقاد از اشغالگری آمریکا در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: آمریکا شریک اساسی رژیم جعلی صهیونیستی در دامن زدن به تروریسم در خاورمیانه است.
وزارت امور خارجه اردن با صدور بیانیه‌ای خواستار تحرک جامعه بین‌الملل برای توقف اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی شد.
هیئت اسلامی-مسیحی حمایت از قدس و مقدسات، نسبت به اقدامات بی‌سابقه صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در یک بیانیه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت غیرنظامیان و ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین، این اقدامات را موجب بی‌ثباتی منطقه دانست.
انصارالله یمن ضمن تاکید بر حق مقاومت برای واکنش نشان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی، اقدامات تل آویو را تهدید کننده کل منطقه دانست.
فرمانده کل ارتش گفت: رژیم صهیونیستی که خود در حال غرق شدن بوده و آثار فروپاشی این رژیم بیش از پیش نمایان شده است، حقیرتر از آن است که تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب شود و اقدامات دور از عقل و تدبیر سردمداران این رژیم فقط روند فروپاشی آن‌ها را تسریع می‌بخشد.
در تماس تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و موریتانی، ضرورت اقدام منسجم کشورهای اسلامی برای مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی مورد تاکید قرار گرفت.
در تماس تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و موریتانی، ضرورت اقدام منسجم کشورهای اسلامی برای مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی مورد تاکید قرار گرفت.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نخستین واکنش به اعتراض‌ها و تمردهای اخیر نظامیان این رژیم هم‌زمان با تظاهرات گسترده اعلام کرد این اقدامات «بنیان‌های حیاتی اسرائیل» را تهدید می‌کند.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) گفت: هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند، هزینه اقدامات خود را خواهد پرداخت.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به حمله اشغالگران به نابلس در کرانه باختری و شهید و زخمی کردن شماری از فلسطینیان آنرا تروریسمی سازمان یافته دانست.
رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته اقدامات علیه فلسطینی ها را در قدس اشغالی تشدید کرده است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان گفت‌وگویی تلویزیونی به اقدامات خراب‌کارانه این رژیم در داخل ایران اعتراف کرد.
سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه نبرد دفاع از مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی بی سابقه خواهد بود، تأکید کرد که مسئولیت عواقب اقدامات تحریک آمیز بن گویر متوجه رژیم صهیونیستی است.
دبیر کل اتحادیه عرب تشدید تجاوزات سازمان یافته رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را محکوم کرد.
اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی از سوی نمایندگان روسیه و چین در شورای امنیت محکوم شد.
یک خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسئولان این رژیم تدابیر امنیتی را در نزدیک شهر الخلیل تشدید کرده اند.
وزیر امور خارجه اردن در دیدار با مقام سازمان ملل درباره خطر تنش آفرینی های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان هشدار داد.
یک مرکز فلسطینی اعلام کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی در ماه گذشته میلادی اقدامات ظالمانه را خود علیه ساکنان قدس اشغالی تشدید کرده اند.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که صدها بیمار فلسطینی ساکن نوار غزه به علت وقت کشی رژیم صهیونیستی در صدور مجوز، نتوانسته اند برای مداوا از این منطقه خارج شوند.
مسئولان رژیم صهیونیستی بار دیگر رهبر جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را ممنوع السفر کردند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کشتار ده‌ها کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی گفت: پویشی به نام «به کدامین گناه کشته شدند» راه‌اندازی شد و به مجامع جهانی هم این موضوع را منعکس خواهیم کرد.
وزیر امور خارجه با اشاره به اقدامات سبعانه رژیم اشغالگر صهیونیستی، این گونه اقدامات را در سایه سکوت مجامع بین المللی و برخی مدعیان حقوق بشر دانست و به شدت آن را محکوم کرد.
رسانه های فلسطینی از ادامه اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در قدس اشغالی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ