گزارشی از سفر وزیر امور خارجه به کشور روسیه را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های کشورهای مشترک‌المنافع مقابل بلاروس میزبان شکست خورد تا حریف روسیه در مرحله حذفی شود.
فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب آلن باگایف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۶ آسخانب سعداله یف از روسیه را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های تابستانی 2023 در روسیه شد.
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران با پیروزی برابر تیم فوتبال ناشنوایان قزاقستان، راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ در روسیه شد.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و همچنین تحولات مربوط به وضعیت ایجاد شده در مناطقی از روسیه را مورد رایزنی قرار دادند.
تیم ملی مینی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی «فیجیتال» با تیم های برزیل، اروگوئه، صربستان، آرژانتین و روسیه دیدار خواهد کرد.
تبم ملی جودوی ایران در دومین مرحله مسابقات روسیه، با یک پیروزی و دو شکست به کار خود پایان داد.
مراسم وزن کشی مرحله دوم مسابقات لیگ قاره ای جودو روسیه امشب (جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه) در شهر مسکو برگزار شد.
تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در دومین مرحله لیگ قاره ای روسیه بامداد روز جمعه راهی روسیه خواهد شد.
اورال اوفا در دور رفت انتخابی مرحله یک چهارم نهایی لیگ روسیه شکست خورد.
ناو‌های چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند. مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود. در این رزمایش، یگان‌های شناور و پروازی نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ناو‌های نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه که امروز وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند، حضور خواهند داشت.
مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود.
یک رسانه غربی در گزارشی به تشریح ابعاد مختلف مسیری پرداخت که روسیه و ایران برای دور زدن تحریم ها از آن استفاده خواهند کرد.
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
بدون تعصب دو نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بعد جام جهانی در حالی که روس‌ها هم حضور نداشتند حتی از صعود نکردن تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی هم نتیجه بدتری است، چراکه کلا سه کشور صاحب کشتی در دنیا وجود دارد و در غیاب روسیه انگار فقط ایران و امریکا در مسابقات حضور داشتند و ایران دو بار بین دو تیم دوم شد!
تیم ملی فوتبال مراکش که در جام‌جهانی روسیه نخستین بازی خود را به ایران واگذار کرد و از مرحله گروهی صعود نکرد، چهار سال بعد با عبور از تیم های مطرح دنیا به نیمه نهایی جام جهانی رسید.
آیا تا به‌ حال به تحصیل داروسازی در روسیه فکر کرده‌اید؟ روسیه یکی از کشورهایی است که شرایط مهاجرت و ادامه تحصیل را برای متقاضیان ایرانی بسیار راحت کرده است. صفر تا 100 مراحل اپلای دانشگاه های روسیه رو میتوانید در همین مقاله کوتاه بخوانید.
امام جمعه قم با بیان اینکه بسیجی پیرو مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: بسیج به همین دلیل باعث خشم دشمنان شده و اگر امروز می‌بینیم صدای شیاطین با کینه توزی از رسانه‌های دیکتاتور معابانشان بر علیه بسیج به کار گرفته می‌شود، برای این است که می‌دانند تا روحیه و تفکر بسیجی در میان ملت ایران موج آفرینی می‌کند، آمریکا و صهیونیست‌ها و دنباله رو‌های آن‌ها در منطقه کاری از پیش نخواهند برد.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: مسکو و تهران در زمینه سوآپ نفت و گاز همکاری و مسیرها و مکانیسم های اجرای این طرح را بررسی می کنند.
دستیار اول کارلوس کی‌روش با اظهار اطمینان و خوشبینی از صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر، گفت: روحیه جنگندگی فوق العاده‌ای در این تیم وجود دارد.
دستیار اول کارلوس کی‌روش با اظهار اطمینان و خوشبینی از صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر، گفت: روحیه جنگندگی فوق العاده‌ای در این تیم وجود دارد.
اولیانوف دیپلمات ارشد روسیه در وین با انتشار یک تصویر در صفحه توئیتر خود نوشت که امروز دوشنبه با نماینده جدید ایران در وین دیدار و درباره یکسری از مسائل مرتبط با مرحله نهایی مذاکرات وین گفتگو کرده است.
تیم ایران در جریان مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ و در مسابقه (حافظان نظم) درمجموع سه مرحله، پس از تیم روسیه به مقام دوم دست پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ