تیم ایران در جریان مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ و در مسابقه (حافظان نظم) درمجموع سه مرحله، پس از تیم روسیه به مقام دوم دست پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه مسابقه با هنگ‌کنگ دیدار تدارکاتی برایمان بود، گفت: بازی با این تیم مسابقه راحتی برای ایران بود و پیش بینی می‌کردیم که دیدار سختی نباشد.
تیم هندبال پسران نوجوان ایران دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را با برتری برابر جزایر فارو به پایان رساند و صعود خود را به دور بعد را هموار کرد.
دختران هندبال ایران با شکست قزاقستان در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا سهمیه حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ را کسب کردند.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال درشرایطی با شکست شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید که این تیم در ست سوم تا آستانه پیروزی پیش رفت اما نتوانست به بازی برگردد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول و دوم با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
چهارمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا با پنچری و دیر رسیدن رکابزن ایران به خط شروع تا جریمه ای به فرانک سوئیس دنبال شد تا ناکامی دوچرخه سواران این بار به مدیریت هم برسد. منبع: ایسنا
تیم ملی امید ایران در تورنمنتی دوستانه در خرداد ماه به مصاف سوریه و فلسطین خواهد رفت.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
جدال دوستانه ایران و عراق به دلیل عدم توافق بر سر محل برگزاری مسابقه، لغو شد.
تیم ملی فوتسال ایران ممکن است در فیفادی اسفند راهی تورنمنت تایلند شود و یک ماه پس از آن از تیم ملی ازبکستان پذیرایی کند؛ البته اگر فدراسیون فوتبال در عملی کردن شرط ازبکها به نتیجه برسد.
بازیکنان ایران پس از پیروزی تاریخی برابر ولز شادی خود را به شکلی خاص با هواداران تقسیم کردند.
تیم ملی ایران در دومین بازی خود در جام جهانی امروز به مصاف ولز خواهد رفت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا برابر افغانستان به پیروزی رسید.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه می‌توانیم بهترین نتیجه تاریخ کشتی ایران را در صربستان رقم بزنیم گفت: سبک تمرینات و انتخابی کشتی آزاد متفاوت از کشتی فرنگی است.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و امشب در سومین دیدار به مصاف هلند می‌رود.
تیم فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در مسابقه بین‌المللی گشت جاده‌ای شرکت کرده است، پس از تیم ازبکستان و روسیه به مقام سوم دست یافت.
بازیکن تیم ملی آرژانتین عملکرد دو تیم ایران و آرژانتین را در سومین روز جام واگنر مثبت ارزیابی کرد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام واگنر مقابل صربستان قرار گرفت و به‌رغم نمایش خوب و رقابتی نزدیک مغلوب این تیم شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
مسابقه نهایی عصر امروز برگزار می‌شود و تیم ایران به مصاف برنده دیدار ترکیه و ازبکستان می‌رود.
تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان دومین مسابقه خود درمرحله میانی رقابت های قهرمانی جهان را برابر دارنده یک طلا و عنوان چهارمی دوره قبل این دیدارها واگذار کرد.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران امشب در آخرین مسابقه جدول میانی دیدارهای جهانی به مصاف تیم سوئد دارنده عنوان چهارم جهان می‌رود.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران امشب در آخرین مسابقه جدول میانی دیدارهای جهانی به مصاف تیم سوئد دارنده عنوان چهارم جهان می‌رود.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در اولین مسابقه خود در مرحله اصلی رقابتهای قهرمانی جهانی برابر ایسلند صدرنشین گروه Aمتوقف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ