مردم کالیفرنیا با سیل و رانش زمین مبارزه می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
مقامات روز یکشنبه اعلام کردند که در اثر باران های سیل آسای دو هفته ای که باعث سیل و رانش زمین در جنوب شرقی بنگلادش شد، دست کم ۵۵ نفر کشته و بیش از یک میلیون نفر دچار خسارت شده اند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در ۳ استان، گفت: ۳۵ تیم امدادی در عملیات کمک‌‎رسانی به هم‎وطنان شرکت کردند.
توفان و بارندگی شدید در سئول باعث شد تا دیدار دوستانه سیتی-اتلتیکو مادرید با تاخیر 45 دقیقه‌ای شروع شود.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۴ استان کشور در سیل و آبگرفتگی ۵ روز گذشته، از شرکت ۱۰۱ امدادگر در این عملیات خبر داد.
توفان «داکسوری» روز پنجشنبه فیلیپین را درنوردید و باد و باران شدید باعث سیل، رانش زمین و کشته شدن حداقل ۶ نفر شد.
مقامات کره جنوبی از افزایش قربانیان بارش‌های سیل‌آسا و رانش زمین در این کشور به ۳۲ نفر خبر دادند.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
بر اثر وقوع سیل و رانش زمین در رواندا، ۱۳۶ نفر جان خود را از دست داه‌اند.
دوازده رودخانه کالیفرنیا از اواخر دسامبر طغیان کرده‌اند و بخش‌هایی از این ایالت که در خشکسالی به سر می‌برد را با سیل های خروشان و کولاک شدید غرق کرده‌اند.
برف و کولاک،سیل، تصادف، رانش زمین و زلزله از حوادث نوروزی امسال بود که امدادگران موفق شدند ۵۸ هزار نفر را در این حوادث نجات دهند و برای ۵ میلیون مسافر هم ارائه خدمات داشته باشند.
شمار قربانیان سیل و رانش زمین در ایالت «سائوپائولو» برزیل به ۴۸ نفر افزایش یافته است.
پس از بارش باران سیل آسا در برزیل که موجب سیل و رانش زمین در منطقه ساحلی ایالت سائوپائولو شد، عملیات نجات ادامه دارد.
مقامات کشور نیوزیلند اعلام کردند که تعداد قربانیان سیل و رانش زمین در این کشور افزایش یافته است.
بر اثر وقوع باران های سیل آسا و رانش زمین در جنوب پرو، تا کنون ۴۰ تَن کشته شده و تعدادی نیز مفقود شده اند.
باران‌های سیل آسا و رانش زمین در پرو بیش از ۴۰ کشته و ۲۰۰ مفقود برجا گذاشت.
خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا تصاویری از ویرانی های شدید ناشی از سیل و طوفان در ایالت کالیفرنیا را منتشر کرد.
هفته گذشته بیش از ۱۲۰ نفر در کینشاسا، پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو، در پی سیل و رانش زمین، جان خود را از دست دادند. این میان عکس‌های زیادی منتشر شد که در عکس منتشر شده از bbc این عکس تکان‌دهنده میزان خرابی‌ها و شدت حادثه را نشان می‌داد.
بر اثر بارش‌ های شدید باران، جاری شدن سیلاب و رانش زمین در پایتخت کنگو، دست‌کم ۵۰ نفر کشته شدند.
بر اثر بارش باران های سیل آسا و وقوع رانش زمین در ایتالیا، ۱۳ نفر کشته و ۱۳ تَن هم تا کنون مفقود شده اند.
تعداد قربانیان توفان استوایی موسوم به «نالگا» که موجب وقوع سیل و رانش زمین در جنوب این کشور شده تاکنون به ۴۵ نفر افزایش یافته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع سیل و رانش زمین در ونزوئلا که به فوت و مفقود شدن ده‌ها نفر از مردم این کشور منجر شد، مراتب همدردی جمهوری اسلامی ایران را با دولت و ملت این کشور اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی وقوع سیل و رانش زمین در ونزوئلا که به فوت و مفقود شدن ده‌ها نفر از مردم این کشور منجر شد، مراتب همدردی جمهوری اسلامی ایران را با دولت و ملت این کشور اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ