روزنامه های کشور اسپانیا بعد از شکست مقابل اسکاتلند به انتقاد از تیم دلافوئنته پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که منتقدان عربستان از فروش بازیکنان به آنها استقبال می‌کنند.
وزارت دفاع روسیه در خبری اعلام کرد که حمله شبانه کی‌یف به کریمه با موشک زمین به هوا دفع شده است.
ما با ایرانسل به توافقات مثبتی رسیدیم اما الان به آنها فشار آورده‌اند که بیا و با یک تیم دیگر هم ببند! آنها هم می‌گویند ما اینقدر بودجه در نظر نگرفتیم اما همچنان فشار می‌آورند. همین باعث شده توافقات ما با تاخیر دنبال شود. مشکلات ما یکی دو تا نیست که! ما قهرمان شدیم و الان باید منتظر تمدید اسپانسر خودمان بمانیم
ارتش سودان اعلام کرد که مقر نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی در محله الریاض در شرق خارطوم را با پهپاد هدف قرار داده است.
مدافع گلزن استقلال برابر ملوان با لباسی پاره زمین بازی را ترک کرد.
وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای از حمله دقیق موشکی ارتش روسیه به یک قطار حامل مهمات و خط راه آهن اوکراین در ایستگاه «میژوایا» در استان «دنپروپتروفسک» خبر داد.
پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور در شهر تبریز به یک برد ارزشمند دست یافت که ورزشگاه میزبان، لبریز از تماشاگر بود. در واقع همان اتفاقی که این روزها در فوتبال ایران کمتر رخ می دهد و گنجایش ورزشگاه ها به ندرت پر می شوند.
اعضای شورای امنیت سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی حمله تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ را به‌شدت محکوم کردند.
حمله حسین‌زاده به گلر تراکتور بعداز باخت به پرسپولیس
بر اثر وقوع حمله تروریستی به کاروان نظامی در نیجر ۳۷ نظامی این کشور جان خود را از دست دادند.
دبیر شورای نگهبان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: این رفتارهای غیرانسانی قدرت‌های استکباری علیه مردم ایران سابقه‌ای طولانی دارد.
رییس جمهور ترکیه امروز در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران کشورهای عضو ناتو در پایتخت لیتوانی گفت: حمله به مقدسات انسان ها، آزادی اندیشه نیست؛ بربریت، بدَویت و نوعی اقدام تروریستی است.
کیهان در حالی در گزارش روز چهارشنبه خود از انتشار اخبار ناامیدکننده به‌عنوان یکی از مصادیق همگام بودن با دشمن از سوی رسانه‌های منتقد عملکرد دولت سیزدهم سخن گفته و سعی کرده است به نوعی خط ممنوعیت بر انتقاد از سیاست‌ها و عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان دولت محبوب آن‌ها وارد کند و در مقام دفاع از توقیف و برخورد با مطبوعات منتقد دولت سیزدهم برآید که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.
جوان نوشت: در جریان فتنه ۸۸، پس از نگاشتن نامه بی سلام، سخنان هاشمی رفسنجانی در آخرین نماز جمعه خویش، دومین مرحله دمیدن بر کوره اغتشاشات قلمداد می‌شود. وی در آن خطبه با پذیرش تلویحی تقلب در انتخابات، خواهان گشوده شدن فضا بر فتنه گران و بازگشت آنان به عرصه سیاسی و مطبوعاتی شد. علاوه بر این، نفس حضور هاشمی در نماز جمعه، موجد اغتشاشاتی اطراف دانشگاه تهران شد که تا ساعت‌ها ادامه یافت.
جوان نوشت: در جریان فتنه ۸۸، پس از نگاشتن نامه بی سلام، سخنان هاشمی رفسنجانی در آخرین نماز جمعه خویش، دومین مرحله دمیدن بر کوره اغتشاشات قلمداد می‌شود. وی در آن خطبه با پذیرش تلویحی تقلب در انتخابات، خواهان گشوده شدن فضا بر فتنه گران و بازگشت آنان به عرصه سیاسی و مطبوعاتی شد. علاوه بر این، نفس حضور هاشمی در نماز جمعه، موجد اغتشاشاتی اطراف دانشگاه تهران شد که تا ساعت‌ها ادامه یافت.
طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی پلیس مونستر، پلیس رکلینگهاوزن و دفتر دادستانی دوسلدورف، محل سکونت وی در جستجوی مواد سمی مورد بازرسی قرار گرفت. دورتادور خانه این مظنون هم محاصره شد و پلیس و نیرو‌های امدادی در آنجا مستقر شدند.
مدتی است که جنگ لفظی میان مقامات ترکیه و یونان شدت گرفته است، در همین راستا، چندی پیش رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با شفیق جعفرویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال حمله نظامی به یونان گفته بود:شاید این حمله یک شبه اتفاق بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ