دبیر شورای نگهبان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: این رفتارهای غیرانسانی قدرت‌های استکباری علیه مردم ایران سابقه‌ای طولانی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر هند، عصر جمعه در گفتگویی تلفنی با سیدابراهیم رئیسی ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، با دولت و ملت ایران و خانواده جانباختگان این جنایت ابراز همدردی کرد.
اردن ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز و ابراز همدردی با مردم ایران، بر موضع این کشور در محکومیت تمامی اشکال خشونت و تروریسم تأکید کرد.
فرمانده سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران این استان به بازخوانی زوایای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) پرداخت.
فرانسه امروز در بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.
سفیر انگلیس در تهران در واکنش به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)، آن را «حادثه» توصیف کرد!
رئیس جمهور در پی حمله تروریستی کور به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، در پیامی این حادثه هولناک را به خانواده شهدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
با توجه به قطعیت احکام مجازات اعدام دو تن از عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، رئیس کل دادگستری استان فارس از اجرای این حکم در آینده نزدیک خبر داد.
وزارت امور خارجه هند امروز با صدور بیانیه ای حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
با حضور پر شور مردم کلانشهر شیراز و سایر نقاط فارس، آیین تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شد.
با حضور پر شور مردم کلانشهر شیراز و سایر نقاط فارس، آیین تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شد.
تهران در پی حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه ۴ آبان ماه به حرم شاهچراغ در شیراز که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مردم بی گناه شد امروز جمعه ۶ آبان ماه، مردم پس از اقامه نمازجمعه، ضمن محکوم کردن این جنایت به راهپیمایی در سراسر کشور پرداختند؛ و با خانواده‌های داغدار این حمله تروریستی اعلام همدردی کردند.
مردم تهران بمنظور محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت ۱۵ زائر و مجروحیت ۱۹ نفر از زوار دیگر شد پس از برگزاری نماز جمعه با مشت‌های گره کرده و گام‌هایی استوار راهپیمایی کردند و نفرت و انزجار خود از دشمنان را فریاد زدند.
مراسم تشییع شهدای این حادثه تروریستی قرار است رأس ساعت ۹ صبح روز شنبه هفتم آبان از میدان شهدا به سمت حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) برگزار شود.
خطیب نماز جمعه تهران در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: به لطف الهی از جانیانی که مسبب این جنایت هستند یعنی از استکبار جهانی انتقام گرفته خواهد شد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) امری محکوم و جنایتی آشکار است و آحاد مردم شریف و متدین از آن نخواهند گذشت.
در این بیانیه آمده است: دبیرکل به شدت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ شیراز در جمهوری اسلامی ایران را که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است، محکوم می‌کند. این گونه اقدامات که مکان‌های مذهبی را هدف قرار می‌دهند، بسیار شنیع و شرم‌آور هستند. دبیرکل بر لزوم مجازات عاملان این جنایت که علیه افرادی صورت گرفته است که از حق آزادی مذهب بهره می‌بردند، تاکید می‌کند.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران رگبار گلوله بست.فرمانده انتظامی استان فارس یک نفر را عامل این حرکت تروریستی دانست که دستگیر شده است.رئیس کل دادگستری استان فارس نیز اعلام کرد فرد دستگیر شده تحت بازجویی قرار دارد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد حمله تروریستی امروز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.
شیراز- وزیر کشور گفت: حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) توطئه های دشمنان و جنایات آنها را آشکار کرد.
منابع قضایی گزارش دادند: ساعت ۱۷:۴۵ چهارشنبه چهارم آبان ماه ۱۴۰۱، سه فرد مسلح با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ(ع) به داخل حمله کردند.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز به حرم شاهچراغ حمله کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ