دوربین‌های امنیتی مدرسه‌ای که در ایالت تِنسی هدف حمله مسلحانه قرار گرفته بود، تصاویر دلهره‌آوری را ثبت کرده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالاً کسانی که به آقای پناهیان خبر داده اند که صف‌های نماز برخی مساجد با بازنشسته‌ها پر می‌شود، از نزدیکان و معتمدان ایشان یا دستکم انسان‌های موجهی بوده اند. با این حال، چون آقای پناهیان به عنوان یک روحانی دوست دارد مساجد پر از مردم و به ویژه جوان‌ها باشد، برغم این که بار‌ها خلاف این خبر را به او داده اند و به قول خودش شایع هم شده است، ولی تصریح می‌کند "باور نمی‌کنم"!
امیر علی‌اکبری مبارز سنگین وزن مبارزه هنر‌های ترکیبی رزمی ایران صبح امروز (شنبه) مقابل داستین جوینسون کانادایی رفت و موفق شد حریف خود را در کمتر از ۲ دقیقه ناک‌اوت کند.
تابه حال شده است که نتوانید در اوج زمان خستگی بخواب فرو بروید و یا در تخت خواب خود، نتوانید به خواب فرو بروید.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر دادند، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر داد، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
مهاجم پیکان دو دقیقه پس از ورود به زمین پنالتی منجر به سه امتیاز تیمش برابر مس کرمان را گرفت.
تیرک دروازه ایران دو دقیقه قبل از باز شدن دروازه مقابل انگلیس به لرزه درآمد.
برنتفورد در حضور کوتاه مدت ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل ناتینگهام فارست رضایت داد.
خوشه طلایی ساوه در خانه با تلاش بسیار زیاد در نیمه دوم سه امتیاز خانگی را به دست آورد.
بارسای خشمگین، در ۲۰دقیقه گربه سیاه را کشت
شبکه‌های خبری فارسی‌زبان معاند مستقر در اروپا، آتش اغتشاشات در ایران را شعله‌ور می‌کنند و بر اساس تحقیقی تازه، این رسانه‌ها در ۲۵ روز اخیر هر دو دقیقه یک دروغ گفته‌اند!
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
در دقایقی از فیلم که همه دیدند زمین خورده و در کمتر از ۲ دقیقه بهیار بالا سرش حاضر شده و بلافاصله اورژانس موتوری می‌آید و بلافاصله بعد از آن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. همه این اتفاقات در حدود یک ساعت و در انظار مردم اتفاق افتاده است.
آنسو فاتی در شرایطی که بازی مساوی بود، در دقیقه 64 به زمین آمد، در دقایق 66 و 68 پاس گل داد و در دقیقه 79 گلزنی کرد
شاهکار داوری‌ها در هفته دوم به اوج رسید و سعاد وفاپیشه در شرایطی که 2 کارت زرد به میلاد باقری، بازیکن نفت مسجدسلیمان داده بود او را اخراج نکرد!
نتایج بررسی نشان می‌دهد که بهترین زمان برای پیاده روی در مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از صرف غذا است. در این زمان، قند خون به طور معمول به اوج خود می‌رسد.
هواداران پرسپولیس همچنان تندترین انتقادات را از مهاجم ازبکستانی خود دارند.
گزارش میدانی از روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان بیانگر این است که با گذشت چهار هفته از دستور دولت بر انجام این کار بانک‌ها می‌گویند بخشنامه‌ای دریافت نکرده‌اند.
اسماعیل قادری‌فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی برکنار و با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت به عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب شد.
قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت و در مسیر سومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت زیرا سیاست‌های پولی تهاجمی بانک‌های مرکزی بزرگ و افزایش ارزش دلار آمریکا، سرمایه‌گذاران را از شمش به قیمت دلار دور نگه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ