مهاجم پیکان دو دقیقه پس از ورود به زمین پنالتی منجر به سه امتیاز تیمش برابر مس کرمان را گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع مس رفسنجان امیدوار است همراه این تیم بتواند لیگ برتری موفق‌تر از سال گذشته را سپری کند.
مدافع تازه وارد تیم فوتبال سپاهان می‌گوید برای قهرمانی باید از هفته ابتدایی بدون اشتباه عمل کنند.
بازیکن پرسپولیس پس از عقد قرارداد با این تیم گفت: امیدوارم جواب اعتماد گل محمدی را به خوبی بدهم.
مجتبی حسینی با وجود اشتباهات فردی هفته‌های گذشته همچنان با اعتماد به نفرات جوان خود به دنبال عملکرد خوب در 6 هفته پایانی است.
مدافع چپ آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند روند خوب‌شان مقابل پیکان را ادامه دهند.
تیم فوتبال بایر لورکوزن در روز گلزنی سردار آزمون برابر هرتابرلین به پیروزی رسید.
هافبک پیکان ابراز امیدواری کرد نفرات جوان خودروسازان در 9 بازی آینده جواب اعتماد مجتبی حسینی را بدهند و در جدول بالا بیایند.
هافبک نساجی معتقد است که تیمش می‌توانسته مقابل استقلال برنده باشد و 3 امتیاز به جای یک امتیاز دشت کند.
اصولگرایان در تاکتیکی جدید از وحدت حزبی منصرف‌شده‌اند و می‌خواهند نهاد‌های مردمی را به نفع خودشان سازماندهی کنند. مانیفست اصولگرایی- انقلابی به تمرکز و توجه به نهاد‌ها و گروه‌های مردم نهاد رسیده است. خواه نامش همان باشد که الهیان می‌گوید و «حکمرانی مردم پایه» را هدف قرار دهد یا به قول قالیباف «حکمرانی نو» در دستورکار باشد. در زمانه عسرت رای باید هر رای را غنیمت شمرد حتی اگر به این قیمت که اصولگرایان از زنان سخن بگویند و با واژه‌هایی همچون ان. جی. او که تا دیروز نهاد جاسوسی بود و نامش اسم مکروه، آشتی کنند.
سینا مریدی در بازگشت دوباره به فولاد، اولین بازی خود را برابر پرسپولیس انجام داد.
هافبک استقلال گفت: از ساپینتو ممنونم که به من اعتماد دارد و تلاش می کنم جواب اعتماد او را با بازی‌های خوب بدهم.
بازیکن سپاهان امیدوار است جواب اعتماد مورایس را به بهترین شکل ممکن بدهد.
لطیفی که اولین گلش در این فصل را به پیکان زد امیدوار است، جواب اعتماد محمد ربیعی را بدهد.
عضو هیات علمی گروه هیدرولوژی و منابع آب دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه ۷۰ درصد سد چم‌شیر روی سازند گچساران است، گفت: بر اساس گزارش‌های داده شده آورد رودخانه زهره در محل سد چمشیر، ۱.۷ میلیارد مترمکعب خواهد بود و بر این اساس برنامه‌ریزی کرده‌اند در حالی که این برآورد بر اساس آمار سال ۸۸-۸۷ است و می‌دانیم در ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر به دلیل خشکسالی و تغییر اقلیم، میزان بارش‌ها به شدت کم شده و آورد رودخانه کاهش یافته است. از طرف دیگر، منشاء شوری‌ها معلوم نیست بنابراین با توجه به ابهامات در ورودی و خروجی، نمی‌توانیم به این داده‌ها اعتماد کنیم.
اعتماد نوشت: پدر محمد مهدی کرمی گفت خودش در فیلمی که از او منتشر شده می‌گوید، برای مراسم چهلم حدیث نجفی رفته، اما این حرکت ناگهان به اعتراضات شدید ختم شد. به خدا به پیر به پیغمبر بچه من بی‌گناه است. به مسوول پرونده گفتم این حکم را به بچه من نده، این بچه بی‌گناه است. به من گفتند، «شما راضی هستی حکم خدا و پیغمبر را زیر سوال ببرم؟» به او پاسخ دادم که نه، اگر حکم خدا و پیغمبر این است که بچه من اعدام شود. حلال خدا و پیغمبر باشد. نخواستم... انگار این بچه را نداشتم. چه می‌توانستم بگویم؟ وقتی ما را در برابر خدا و پیغمبر می‌گذارند. مدت‌هاست که سرکار نرفته‌ام، من دستفروشی می‌کنم و دستمال کاغذی می‌فروشم. صبح می‌روم دادگاه و زندان و بعد در کوچه‌ها بی‌هدف راه می‌روم.
میچی باتشوایی که در غیاب روملو لوکاکو از سوی روبرتو مارتینز به عنوان مهاجم اصلی بلژیک به میدان رفته بود تک‌گل پیروزی‌بخش شیاطین سرخ را مقابل کانادا به ثمر رساند.
بوکایو ساکا موفق شد با یک ضربه بسیار زیبا گل دوم انگلیس مقابل ایران را به ثمر برساند.
مدافع ملی‌پوش گل‌گهر با یک ضربه سر تماشایی گل اول تیمش مقابل ذوب آهن را به ثمر رساند.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهد.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهند.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهند.
شماره ۱۰ تیم ملی ایران در حضور کوتاه مدت مقابل اروگوئه توانست موثر ظاهر شود.
سرمربی تیم پیکان اعلام کرد که تیمش همان راه قبلی را که اعتماد به جوانان بوده؛ ادامه می‌دهد.
سرمربی تیم پیکان اعلام کرد که تیمش همان راه قبلی که اعتماد به جوانان بوده را ادامه می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ