رییس انجمن جودو نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره و عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان باکو برای نخستین بار گفت: عملکرد جودوکاران نابینا و کم‌بینا در باکو دور از انتظار بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خلال برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی از سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا کشور تقدیر و تجلیل شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری گفت: ایده تأسیس انجمن خبرنگاران علم و فناوری با جدیت از سوی معاونت علمی  دنبال می‌شود.
رییس انجمن تنیس‌روی میز فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: چون برای اولین بار در یونیورسیاد شرکت می‌کنیم سعی داریم در اولین تجربه حضور قدرتمندی داشته باشیم.
رییس انجمن پاراتنیس‌روی‌میز گفت: با توجه به فعالیت بیش از ۶۰۰ ورزشکار پاراتنیس در ۲۲ کلاس ایستاده و نشسته در بخش زنان و مردان، اختصاص تنها ۴ سهمیه به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین واقعا کم است و انتظار داریم تعداد سهمیه‌ها افزایش پیدا کند.
یاسر ملکی به عنوان رییس کمیته روابط عمومی انجمن هنرهای رزمی ترکیبی ایران منصوب شد.
رییس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی گفت: در راستای تحقق شعار سال در ۶ ماه نخست امسال قیمت قارچ افزایش پیدا نخواهد کرد.
رییس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان گفت: به خاطر نداشتن حریف تمرینی مجبوریم اردوی آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی را در شهرستانها برگزار کنیم تا ورزشکاران دچار افت عملکرد نشوند.
رییس انجمن مینی فوتبال ایران به عضویت هیات رئیسه فدراسیون بین المللی این رشته درآمد.
رییس انجمن بسکتبال باویلچر گفت: بعد از زلزله ترکیه اکثر بازیکنان لژیونر این تیم به کشور بازگشته‌اند و هنوز وضعیت آنها برای بازگشت مشخص نیست.
رییس انجمن بسکتبال با ویلچر از نامشخص بودن اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان به ترکیه برای شرکت در اردوی تدارکاتی برون مرزی در اسفندماه خبر داد.
رییس انجمن بسکتبال با ویلچر مردان درباره آخرین وضعیت ۱۲ بازیکن لژیونر بسکتبال با ویلچر پس از زلزله ترکیه گفت: تمام بازیکنان در صحت و سلامت هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.
رییس انجمن شنا نابینایان و کم‌بینایان گفت: قطع شدن گاز اماکن ورزشی مشکلات زیادی را برای شناگران نابینا و کم بینا برای پیگیری تمریناتشان در استخرها ایجاد کرده و سبب شده تا فضای مشخصی برای تمرینات خود نداشته باشند.
رییس انجمن والیبال نشسته گفت: هفته آینده طی نشستی که با فدراسیون جانبازان و معلولین داریم تکلیف این تیم از نظر زمان برگزاری اردوی تیم ملی و کادرفنی مشخص خواهد شد.
رییس انجمن پارااسکی پس از واگذاری این رشته به فدراسیون اسکی گفت: این واگذاری شرایط بهتری را برای اسکی‌بازان معلول از نظر امکانات و پیست تمرینی فراهم خواهد کرد.
در حالی که فدراسیون جودو نسبت به اعزام وحید جدی به عنوان یک ورزشکار سالم به رقابتهای قهرمانی کم‌بینایان و نابینایان جهان اعتراض کرده است، رییس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان می‌گوید که این ورزشکار برای شرکت در این رقابتها تاییدیه کلاس‌بندی بین‌المللی دارد.
رییس انجمن جودو نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره و عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان باکو برای نخستین بار گفت: عملکرد جودوکاران نابینا و کم بینا در باکو دور از انتظار بود.
رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط خودرو، در نامه‌ای به رئیس جمهور طرح وزارت صمت را مغایر قانون ساماندهی صنعت خودرو توصیف کرده و تبعات آن را برای جامعه فعالان این صنعت بیکاری و تعطیلی عنوان نمود.
رییس انجمن جودو نابینایان و کم بینایان گفت: تنها کسانی به مسابقات جهانی باکو اعزام می‌شوند که شانس زیادی برای کسب مدال داشته باشند.
مهدی بدرلو سخنگوی انجمن مدیران تولید سینمای ایران گفت: در جلسه اخیر هیأت مدیره انجمن، علی قائم مقامی به عنوان رئیس انجمن و جلیل شعبانی به عنوان نایب رئیس انجمن مدیران تولید سینمای ایران انتخاب شدند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی به انجمن اسلامی مهندسان ایران تاکید کرد: عدالت آنگاه تحقق می یابد که حق هرصاحب حقی به او داده شود و کدام حق بالاتر از حق حاکمیت انسان بر سرنوشت خود که اگر بود فساد از میان برمی خیزد و فقر و محرومیت و تبعیض محو می شود .
کامران ملکی از فارغ التحصیلان فیلمنامه نویسی مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی است که سابقه ۵ دوره عضویت در هیات مدیره جامعه اصناف سینمای ایران و یک دوره بازرسی خانه سینما و عضویت در شورایعالی خانه هنرمندان ایران را در کارنامه فعالیت صنفی خود دارد . وی هم اکنون عضو انجمن صنفی فیلمنامه نویسان سینما و دبیر هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی است.
محمد خزاعی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد محمدی کارشناس فرهنگی، بهروز شعیبی نویسنده و کارگردان سینما و هادی مقدم دوست نویسنده و کارگردان سینما را به عنوان اعضای هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد و مهدی جعفری کارگردان و فیلمبردار سینما، محمدرضا شفاه تهیه کننده سینما، محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال اوج و مهدی آذرپندار را به عنوان اعضای هیات مدیره این انجمن منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ