خرس‌ها علیرغم هیکل سنگین و کف پای صافشان به طرز شگفت انگیزی چابک هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر عراق دستور داده تا موضوع فرار یک خرس از قفس در یک پرواز به مقصد بغداد مورد بررسی قرار گیرد. ‌
خرس آفتاب باغ وحش هانگژو حالا یکی از مشهورترین حیوانات دنیاست؛ البته بعضی‌ها شک کرده‌اند که او حیوان باشد و این شهرت تازه هم به خاطر همین تردیدهاست. اما واقعیت این است که این جانور بامزه انسان نیست بلکه یک گونۀ کمیاب و در خطر انقراض از خرس‌هاست که بیشتر افراد اطلاعات کمی دربارۀ آن دارند.
شاهرود- یک خرس قهوه ای نر بالغ در ارتفاعات شمال شاهرود به ضرب گلوله تلف شد.
شکارچیان سگ خرسی که نوعی حیوان گوشتخوار بین خرس و سگ محسوب می‌شوند، در نوع و اندازه‌های مختلفی مانند گربه و گورکن وجود داشته‌اند و بخش گسترده‌ای از جانوران دوره میوسن اروپا (23 تا 5.3 میلیون سال پیش) را تشکیل می‌دادند.
دامغان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست دامغان از وقوع یک حادثه حمله خرس به یک چوپان در منطقه دیباج از توابع این شهرستان خبر داد.
خرم‌آباد- دومین قلاده از گونه خرس قهوه‌ای ماده به همراه یک توله در ارتفاعات بخش «پاپی» استان لرستان مشاهده شد.
تصاویر فیلمبرداری شده از خرس قهوه‌ای توسط دوربین تله‌ای در جواهرده رامسر را تماشا میکنید.
فیلم لحظه خروج یک خرس از سطل آشغال یک مدرسه در ویرجینیای را در این فیلم مشاهده می‌کنید که باعث ترس شهروندان آمریکایی شد.
بجنورد- یک خرس که مشغول شیر دادن به دو توله خود است در خراسان شمالی دیده شد.
خرم‌آباد- یک قلاده خرس قهوه‌ای ماده به همراه دو توله‌اش در ارتفاعات بخش «پاپی» استان لرستان مشاهده شد.
آخرین بار، حدود نیم قرن گذشته گونه خرس قهوه‌ای توسط افراد بومی در منطقه نهاوند مشاهده شده بود و در صورتی که گزارشات و مستندات تکمیل شده و به مقدار کافی داشته باشیم، منطقه شکار ممنوع گرین، به علت شرایط زیستگاهی مستعد به حفاظت شده یا پناهگاه حیات وحش ارتقای سطح خواهد داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: آخرین بار، حدود نیم قرن گذشته گونه خرس قهوه‌ای توسط افراد بومی در منطقه نهاوند مشاهده شده بود و در صورتی که گزارشات و مستندات تکمیل شود و به مقدار کافی داشته باشیم، منطقه شکارممنوع گرین، به‌علت شرایط زیستگاهی مستعد به حفاظت‌شده یا پناهگاه حیات وحش ارتقای سطح خواهد داد.
مشاهده خرس قهوه‌ای در همدان پس از نیم قرن
خرس ها به دنبال انسان برای حمله و خوردن نیستند و حتی خرس ها ترجیح می دهند شما از آنها دوری کنید و آنها از شما دوری کنند. حملات خرس معمولاً برای محافظت از توله ها، فضای آنها یا غذای آنها اتفاق می افتد. خرس ها اغلب از انسان ها می ترسند.
برترین جودوکار جهان می‌گوید دلیلی برای کناره‌گیری از این رشته ورزشی نمی‌بیند و دوست دارد به کارش ادامه دهد.
در این گزارش تصاویری دیدنی از زندگی خرس قطبی را می بینید.
خرس کودیاک بزرگترین گونه از خرس‌های قهوه‌ای است و در کنار خرس قطبی از بزرگترین گونه‌های خرس جهان است که گاهی وزنش تا مرز ۷۰۰ کیلوگرم هم می‌رود.
به تازگی تصویری از سطح مریخ به زمین مخابره شده است که در نگاه اول به چهره یک خرس می‌ماند.
این ویدئو که در آمریکا به ثبت رسیده، یک خرس قهوه‌ای را نشان می‌دهد که گوزن شمالی بزرگ را شکار کرده و با خود می‌برد. البته گوزن همچنان برای زنده ماندن دست و پا می‌زند. اما در نهایت خوراک خرس قهوه‌ای می‌شود.
فومن- رئیس اداره محیط زیست فومن از مشاهده یک قلاده خرس قهوه ای در منطقه جنگلی پایین تریشوم این شهرستان خبر داد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان حاجی آباد گفت: این شهرستان از نظر تنوع زیستی دارای گونه‌های پلنگ، گرگ، گراز، کل و بز، قوچ و میش، انواع پرندگان بومی و مهاجر و خزندگان است که با تصویربرداری از خرس سیاه آسیایی، این گونه نیز به تنوع زیستی حیات وحش شهرستان حاجی آباد اضافه شد.
شیراز - مرد ۳۵ ساله در کوه های اطراف روستای «گرم آباد مرودشت» مورد حمله خرس قرار گرفت.
تصاویر ضبط شده از دو قلاده خرس در محدوده حفاظت شده زیستگاه و ذخیره‌گاه کره ارژن-پریشان در شهرستان کازرون استان فارس، نشان دهنده حال خوب خرس‌های ساکن در این منطقه است که در این فیلم می‌بینید.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت ۱۳ و ۴۷ دقیقه ۱۵ مردادماه سال جاری یک مورد حمله خرس به مردی ۴۵ ساله به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ