وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار گلستان از آخرین وضعیت زلزله انبارالوم مطلع شد و بر امدادرسانی لازم به هموطنان زلزله‌زده تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه پس از سفر خود به عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
متوسط بارندگی و طبیعت خشک و نیمه خشک ایران، لزوم اجرای طرح کاشت درخت را دو چندان می‌کند.
وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان بر تمایل کشورش برای ارتقای همکاری با امارات متحده عربی به ویژه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و بخش گردشگری تاکید کرده است.
وزیر کشور، راهپیمایی اربعین را یک حرکت پایدار در مسیر وحدت امت اسلامی و شناخت جوامع بشری از راه و مکتب اباعبدالحسین(ع) دانست.‌
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد: معاون اول رئیس جمهور از وزرای نفت، نیرو و سایر وزارتخانه‌های مرتبط خواست که از هرگونه سیاستی که در ایام آتی منجر به بی‌اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولید و صنایع بزرگ کشور می‌شود، بپرهیزند.
سفیر عراق در اسلام آباد با وزیر کشور پاکستان درباره موضوعات متعددی، رایزنی کرد و رانا ثناء الله خان بر روابط برادرانه با عراق تاکید کرد.
وزیر خارجه کویت که به عراق رفته است با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر دفاع کره‌شمالی پس از دیدار با همتای روسی خود، بر اهمیت سفر «شویگو» به پیونگ یانگ تأکید کرد.
وزیر خارجه اندونزی در نشست خبری پس از دیدار با همتای ترکیه‌ای خود گفت که آنکارا و جاکارتا نقش مهمی در جهان اسلام دارند.
وزیر راه و شهرسازی طی تماس تلفنی با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان بر توسعه روابط اقتصادی میان ایران و آذربایجان به ویژه تکمیل کریدور راهبردی شمال_ جنوب تاکید کرد.
وزیر دادگستری گفت: ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای همکاری وزارت دادگستری و جهاد دانشگاهی بخصوص در حوزه مالکیت فکری و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی وجود دارد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح‌های راهداری در استان‌ها گفت: کارویژه دولت جدی‌گرفتن نهضت رفع نقاط پرخطر و حادثه خیز است.
دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور سیاسی در گفتگو با فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه بر لزوم ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه به زلزله‌زدگان سوریه تاکید کرد.
جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان تهران گفت: وزیر ورزش و جوانان در جلسات مختلف نسبت به گرانی رشته تنیس گلایه داشتند.
وزیر امور خارجه با تاکید بر همکاری‌های ایران و ترکمنستان، موضوع ترانزیت و انتقال گاز این کشور از مسیر ایران را مهم ارزیابی کرد.
نخست وزیر عراق در دیدار با رئیس اقلیم کردستان عراق بر تقویت ثبات و امنیت در مناطق مرزی این کشور تاکید کرد.
وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، آخرین وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی را جویا شد و بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها در امدادرسانی به مردم آسیب دیده تاکید کرد.
وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، آخرین وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی را جویا شد و بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها در امدادرسانی به مردم آسیب دیده تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن بر جذب مشارکت مردمی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
گزارش عملکرد واگذاری اموال مازاد پنج بانک دولتی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و شش‌ماهه ابتدای سال جاری، طی جلسات جداگانه‌ای به وزیر اقتصاد ارائه شد.
گزارش عملکرد واگذاری اموال مازاد پنج بانک دولتی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و شش‌ماهه ابتدای سال جاری، طی جلسات جداگانه‌ای به وزیر اقتصاد ارائه شد.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی کشورمان گفت: توسعه بازارچه‌های مرزی، رونق تجارت تهاتر و تلاش برای رفع موانع تجاری محور نشست بیست و یکمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان است.
وزیر کشور تاکید کرد: باید کمک های فوری به آسیب دیدگان در اولویت برنامه کاری دستگاهها قرار گیرد.
وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که توافق صادرات امن غلات اوکراین به بازارهای جهانی تاثیرات مثبتی از آفریقا تا آسیا در پی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ