حزب ملی اسکاتلند روز دوشنبه اعلام کرد که حمزه یوسف برنده نخست‌وزیری اسکاتلند شد و جانشین نیکولا استورجن شد که ماه گذشته استعفای خود را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این خانم بعد از بازگشت به خانه کنار در میبینه یک بيسکوئيت مخصوص کریسمس در طاقچه کنار در قرار گرفته و فکر میکنه یکی از بچه‌ها براش آورده ولی بعد از چک دوربین...
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
وزیر اسبق وزارت ارشاد در یک گفت گوی خبری اظهار کرد که بعضی از روحانیون نظرات امام در مورد حجاب یا موسیقی را قبول نداشتند، در یکی از استان‌ها تصمیم گرفته بودند که همه معلمان در مدارس و دختران دانش‌آموز باید با چادر بیایند.
عبدالرشید سعدالله‌یف نابغه مسلمان و روس کشتی آزاد جهان که ۲ مدال طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد، در یک فیلم داغستانی به ایفای نقش پرداخت. ابراهیم اورسانوف کارگردان این فیلم با انشتار تصاویر حضور سعدالله‌یف در پشت صحنه فیلمبرداری، اظهار کرد: سعدالله‌یف در بخشی از این فیلم در نقش خود بازی خواهد کرد. این فیلم قرار است تابستان امسال نمایش داده شود.
انجمن پلیس مسلمان در نیویورک با برپایی یک ضیافت افطاری در ماه رمضان جمع زیادی از مسلمانان را در ساختمان پلیس این شهر جمع کرد.
سفیان امرابط ستاره مراکشی تیم فوتبال فیورنتینا در جریان دیدار با اینترمیلان پس از توقف بازی به کنار زمین رفت و با نوشیدن آب و خوردن سریع یک موز افطار کرد. در دقیقه ۹۱ زمانی که هم‌تیمی امرابط بر اثر خطا روی زمین افتاد و بازی متوقف شد بازیکن مسلمان مراکشی خود را به کنار زمین رساند و روزه خود را افطار کرد. این ویدئو پس از انتشار گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
آیت الله عاملی امام‌جمعه اردبیل و عضو مجلس خبرگان رهبری: حرکت غلطی که در برابر بی‌حجابی انجام داده‌اند را به‌حساب دین ننویسید، دین این گونه نمی‌گوید. امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مشروط به تأثیر است. یک مسلمان باید بگردد و مؤثرترین راه را برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر پیدا کند نه اینکه اهانت یا تندروی کند. این‌ها مؤثر نیستند؛ بلکه نتیجه عکس و لجاجت کامل ایجاد می‌کند.
شیوه جالب یک آمریکایی برای خواندن اذان در مسجد در فضای مجازی، سوژه شد.
یک دختر مسلمان آمریکایی مصری‌تبار ساکن منطقه آستوریا در نیویورک موفق شد مجوز پحش اذان از مساجد این منطقه را از مراجع ذیصلاح دریافت کند.
در شهر بیرمنگام انگلستان مرد مسلمان سالخورده‌ای در حین بازگشت از مسجد توسط یک مرد جوان به آتش کشیده شد.
یک زن مسلمان در استرالیا با راه اندازی یک سالن بدنسازی ویژه زنان تلاش کرده تا فضایی امن برای ورزش زنان ایجاد کند.
پدر هیلاریون هیگی، یک کشیش برجسته کاتولیک شرقی مستقر در ایالات متحده، مسلمان شد و این تصمیم خود را بازگشت به اسلام و مثل بازگشت به خانه توصیف کرد.
مراسم جشن حجاب گروهی از دانش آموزان کالج فارسی و بوسنیایی در راستای تشویق و ترغیب نسل جوان و مسلمان بوسنی و هرزگوین با رعایت فرهنگ و آداب و رسوم اصیل اسلامی برگزار شد. این دانش آموزان طی یک سال گذشته تصمیم گرفتند تا حجاب را برای همیشه به عنوان راه زندگی خود انتخاب کنند.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
یک معلم در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل رفتار نژادپرستانه خود با دانش آموزان مسلمان هنگام اقامه نماز در مدرسه موجی از خشم را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
یک هوادار انگلیسی در مصاحبه با خبرنگار اسرائیلی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شعار می‌دهد: فلسطین را آزاد کنید! خبرنگاران اسرائیلی که برای پوشش بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال به دوحه سفر کرده اند، می‌گویند مردم کشورهای عرب و مسلمان برخورد مناسبی با آن‌ها ندارند.
خودداری یک زن مسلمان در چچن از دست دادن و روبوسی با رئیس جمهور روسیه خبرساز شده است.
در لندن پایتخت انگلیس یک باشگاه فوتبال ویژه زنان مسلمان وجود دارد که اعضای آن با حجاب فوتبال بازی می‌کنند.
ویدئویی از اندرو تیت بوکسور نامدار آمریکایی در حال نماز خواندن در مسجدی در دبی در شبکه‌های اجتماعی مختلف در حال پخش است.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
نجیب ابوکیله رئیس جمهور سالوادور با دخترش در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ