«یاچسلاو ولودین» با تأکید بر اینکه حمله موشکی به خاک لهستان کار اوکراین بوده است، این حمله را آغازِ پایان ناتو توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس امارات به همراه هیئتی بلندپایه، در جریان سفر به اردن با عبدالله دوم پادشاه این کشور دیدار و رایزنی کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس دومای روسیه بر توسعه روابط تهران- مسکو و اجرای توافقات دو کشور تأکید کردند.
رئیس دومای روسیه اعلام کرد دوما قطعنامه‌ای را در محکومیت اقدام سوئد برای مجوز دادن به سوزاندن قرآن در این کشور صادر خواهد کرد.
رئیس جمهور دوم خرداد سال گذشته در صدر هیأتی عالی‌رتبه و به دعوت پادشاه عمان و با هدف ارتقای روابط در حوزه‌های تجارت، حمل و نقل، انرژی، گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت عمان سفر کرد.
رئیس دومای دولتی روسیه در سخنانی اعلام کرد: اقدام تروریستی علیه پوتین، حمله به روسیه است؛ از سلاح‌هایی استفاده کنیم که اوکراین را نابود کند.
رئیس کمیته امور بین‌الملل در دومای روسیه امروز با تأکید بر ابعاد نظامی برنامه بیولوژیکی آمریکا از تلاش واشنگتن برای حمله نظامی احتمالی به مسکو خبر داد.
رئیس کمیته دفاعی دومای روسیه می گوید اوکراین برخلاف تبلیغاتی که به راه انداخته، توان نظامی برای حمله به شبه جزیره کریمه را ندارد.
نشست خبری رئیس دومای روسیه و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس
رئیس دومای روسیه و هیأت همراه با استقبال نایب رئیس مجلس دقایقی پیش وارد تهران شدند.
در این اطلاعیه آمده است که این سفر دو روز به طول خواهد انجامید و ویاچسلاو ولودین، رئیس دوما در جریان این سفر که روز‌های ۲۲ و ۲۳ ژانویه انجام می‌گیرد با رئیس مجلس ایران و سایر مقامات کشور دیدار خواهد کرد.
رئیس پارلمان روسیه (دوما) قرار است طی سفری دو روزه، روز یکشنبه وارد تهران شود.
لسانی، کارشناس فضای مجازی گفت: همیشه همراه رئیس جمهور آمریکا دو کیف حمل می‌شود؛ یک کیف مربوط به حمله نظامی و کیف دوم مربوط به قطع اینترنت جهانی است.
لسانی، کارشناس فضای مجازی گفت: همیشه همراه رئیس جمهور آمریکا دو کیف حمل می‌شود؛ یک کیف مربوط به حمله نظامی و کیف دوم مربوط به قطع اینترنت جهانی است.
یک خبرگزاری روسی از سفر «ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای روسیه به ایران در ماه آتی میلادی خبر داد.
رئیس‌جمهوری در اجرای مصوبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب کرد.
رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی ارتش وارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.
رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی ارتش وارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.
رئیس جمهور کشورمان به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک حضور پیدا کرد تا از توانمندی‌های این نیرو بازدید کند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک حضور پیدا کرد تا از توانمندی‌های این نیرو بازدید کند.
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که رئیس جمهور اوکراین کشورش را ورشکسته و شهروندان اوکراینی را از آینده محروم کرده است.
منصور قنبرزاده اخبار جدیدی را در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
رئیس مجلس دومای روسیه اعلام کرد الحاق مناطق استقلال یافته اوکراین به این کشور به اطلاع نمایندگان دوما رسیده است.
سازمان لیگ فوتبال ایران طبق روال قبلی با سرپرست اداره می‌شود و فعلا نایب رئیس دوم مدیریت آن را به طور رسمی در دست نگرفته است.
«ویاچسلا ولودین» رئیس دومای روسیه روز سه شنبه در پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت که برگزاری دادگاه عمومی علیه نازی‌های اوکراین را امری ضروری می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ