سرمربی نفت MIS تأکید کرد که این تیم از حق میزبانی خود کوتاه نیامده و بازی های آنها باید در مسجدسلیمان برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر ۱۷ نفر در تیم من به عنوان جوان و نوجوان و بازیکن زیر ۲۳ سال تمرین می‌کنند.
آبی‌های اهواز پشت درب‌های بسته دیدار تدارکاتی خود را مقابل پارس جنوبی واگذار کردند.
در یکی از بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اتفاقات منحصر به فردی روی سکوها رخ داد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا یک بازی بسته از تیم مسجد سلیمان خواهیم دید و دنبال راهکارهای مختلف در سر تمرین بودیم که بتوانیم این دفاع لایه‌ای را باز کنیم.
جمعی از قدیمی‌های فوتبال اهواز در تمرین استقلال خوزستان حضور پیدا کردند.
سرمربی تیم فولاد، امروز در کنار پیشکسوتان فوتبالی استان خوزستان در یک بازی یادبود شرکت کرد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی فردا نقطه عطفی برای آینده فولاد است و می‌تواند بازیکنان‌مان را بلند کند.
یکی از دانش‌آموزان می‌گوید: در کلاس بودیم که یک دفعه بویی شبیه مایع سفیدکننده آمد. اول معلم ما بو را حس کرد بعد کم کم حال بیشتر بچه‌ها بد شد. نفس بعضی از بچه‌ها تنگ شد و بعضی هم چشم‌هایشان شبیه کاسه خون شد اما معلم نمی‌گذاشت از کلاس بیرون بیایند و می‌گفت دارند فیلم بازی می‌کنند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط بازیکنان خوب بوده و هم‌قسم شده‌ایم تا بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود دهیم.
مدیرعامل باشگاه آلومینوم اراک در آستانه مصاف این تیم برابر پرسپولیس از داور این مسابقه خواست که نهایت دقت خود را به کار بگیرد.
اهواز - بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: داور نتوانست بازی با پرسپولیس را مدیریت کند و باید برای این بازی ها، داوران بزرگ بیاورند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن کاملاً یک طرفه بود به خصوص بعد از دقیقه ۲۱ و زمانی که تیم حریف ۱۰ نفره شد و فکر می‌کنم حتی یک بار نیز توپ به دست گلر ما نخورد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم به طور کامل آماده بازی با تیم فولاد خوزستان هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم به طور کامل آماده بازی با تیم فولاد خوزستان هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.
اهواز - مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: داور بازی ما مقابل مس رفسنجان به گونه‌ای قضاوت کرد که بازی را از ریتم انداخت.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، بازی با تیم مس رفسنجان را سخت عنوان کرد و گفت: فردا برای موفقیت به حضور هواداران نیاز داریم.
باشگاه تراکتور تبریز قصد اعتراض رسمی به عملکرد داور مسابقه با فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال دارد
در دیدار دیدنی فولاد و تراکتور، جیمی جامپی برای حمایت از وریا غفوری وارد زمین مسابقه شد که چهره او برای برخی از کاربران فضای مجازی آشنا بود.
در شرایطی که فولاد نیمه اول را با برتری 2 بر صفر به رختکن رفته بود، تبریزی ها توانسته اند بازی را به تساوی بکشانند.
در شرایطی که فولاد نیمه اول را با برتری 2 بر صفر به رختکن رفته بود، تبریزی ها توانسته اند بازی را به تساوی بکشانند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، فولاد خوزستان را یکی از تیم‌های خوب ایران معرفی کرد و گفت: بازی راحتی با فولاد نداریم و آماده این دیدار هستیم.
اهواز- تیم فوتبال استقلال خوزستان در بازی تدارکاتی مغلوب حریف لیگ برتری خود شد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از داور بازی صنعت نفت آبادان گفت: داور بازی داوری ضعیفی کرد و برای تیمی که بخواهد وقت تلف کند، این داور فوق‌العاده است.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو بازیکن دیگر لازم داریم و در حال مذاکره برای جذب آنها هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ