سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه با تخلفات رانندگی حادثه ساز برخورد جدی می‌شود، گفت: ۷۰ خودروی متخلف نوروزی در استان از ادامه مسیر منع شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو (سیف) خواهد بود.
پس از معرفی نسل جدید پرادو، تویوتا دستی روی نسل سری ۷۰ لندکروزر کشیده تا این SUV چهل ساله مدرن‌تر به نظر برسد. سری ۷۰ در استرالیا تولید و به فروش می‌رسید که از این به بعد قرار است در ژاپن هم حضور داشته باشد.
لاهیجان- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده در بازرسی از یک انبار در لاهیجان خبر داد و گفت: ارزش خودروها ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
این موتور‌ها ۶۶ درصد تراکم قدرت بیشتری نسبت به موتور‌های کشش شعاعی موجود در سایر خودرو‌های برقی مرسدس بنز دارند. قوس چرخ‌های ویژن ۱۱۱ موتور‌های شار محوری را در نزدیکی چرخ قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود این خودرو با چهار موتور الکتریکی، مجموع خروجی ۱۳۰۰ اسب بخار را ارائه دهد.
وزارت صمت ادعای یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است را قویا تکذیب کرد.
روز گذشته احمد علیرضابیگی نماینده تبریز که سخنانش درباره استیضاح آبان‌ماه فاطمی‌امین و واگذاری ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی‌بلند به برخی نمایندگان، مناقشه‌برانگیز شده بود، هم به دادستانی رفت و هم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان. البته در هر دو جلسه‌ای که حاضر شد، او فراخوانده شده بود تا مدارک و اسناد خود را در اثبات ادعایش ارایه کند.
اخیرا احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز مدعی شده بود در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیات رئیسه باید ارتباط این مساله با موضوع استیضاح را مشخص کند.
احمد علیرضابیگی با تأیید اظهاراتش درباره اهدای خودرو به برخی نمایندگان گفت: «بدیهی‌ترین و روشن‌ترین موضوع این است که بین ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو بین کارکنان مجلس ونمایندگان تقسیم شده است. این موضوع سبب شده است بده بستان نامتعارفی میان ما در مجلس به‌عنوان دستگاه نظارتی و خودروساز اتفاق بیفتد.»
احمد علیرضابیگی نماینده تبریز مدعی شد که در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است.
فاطمی امین در پاسخ به ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص تحویل ۷۰ دستگاه خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح گذشته وی عنوان کرد: اگر یک مورد هم بود، بگویید که من پیگیری کنم. چنین چیزی نبوده است.
علیرضابیگی مدعی شد: بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودرو‌هایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند. مشخص کند چرا قریب به ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو در اختیار نمایندگان قرار گرفت و تکلیف و ارتباط آن را با موضوع استیضاح نمایندگان روشن کنند.
علیرضابیگی مدعی شد: بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودرو‌هایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند. مشخص کند چرا قریب به ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو در اختیار نمایندگان قرار گرفت و تکلیف و ارتباط آن را با موضوع استیضاح نمایندگان روشن کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خانم حدود ۷۵ ساله بدلیل شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس در این تصادف جان باخت و سه سرنشین دیگر شامل یک آقا و ۲ خانم در سنین ۶۰ تا ۷۰ ساله نیز بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
مدیرکل روابط عمومی شورای رقابت ضمن تکذیب افزایش ۷۰ درصدی قیمت خودرو، گفت: مجموع قیمتهایی که ارائه شده در برخی اوقات بیش از ۱۵۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان در صورت خرابی خودرو باید جهت نصب علائم ایمنی و هشداردهنده در فاصله حداقل ۷۰ متری اقدام کنند.
با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، فردی که ابتدا با خودروی و در ادامه با زنجیر به بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان آسیب زده بود در محل دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد. این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود از این اقدام را مشکلات روحی و روانی و شنیدن پاسخ منفی در ازدواج اعلام کرد.
افراد محلی برای آب کردن یخ و نگهداری خودرو از تکنیک خاصی استفاده می‌کنند که حدود دو ساعت طول می‌کشد. خودرویی که در تصویر می‌بینید یک یواز است که جزو سرسخت‌ترین خودرو‌های ساخت روسیه محسوب می‌شود.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، اجازه ورود یک خودرو برای جانبازان بالای ۷۰ درصد صادر شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای مدیریت پارک حاشیه‌ای برای ۷۰ هزار خودرو گفت: زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تغییر می‌کند.
نیشابور _ فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهم به سرقت لوازم داخل خودرو و وسایل منازل در حال ساخت با ۷۰ فقره سرقت، در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف ۷۰ درصدی خودروهای سرقتی در تهران خبر داد و گفت: طرح شناسنامه دار کردن قطعات خودرو در حال اجرا است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف ۷۰ درصدی خودروهای سرقتی در تهران خبر داد و گفت: طرح شناسنامه دار کردن قطعات خودرو در حال اجرا است.
بازار خودروی کشور طی سنوات گذشته در خلا خودروهای وارداتی، تبدیل به یک بازار انحصاری برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران شده است؛ تا جاییکه مونتاژی ها با دلار ۶۰ تا ۷۰ هزار تومانی فروخته می شوند.
رئیس مرکز ملی فرش گفت: هر صادرکننده فرش دستباف که ۷۰ میلیون دلار صادرات داشته باشد می‌تواند به ازای آن واردات خودرو داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ