مدیرعامل شرکت خاکریز آب گفت: امروز ۴ هزار و ۶۰۰ متر به شبکه جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی افزوده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معضل افزایش سگ‌های ولگرد در تهران، روز به روز در زیست شهری شهروندان پایتخت پررنگ‌تر می‌شود. یک منبع آگاه به فراز گفته که از ابتدای سال، ۴هزار و ۴۲۳نفر پس از گزیدگی از سوی این حیوانات، دُز صفر واکسن هاری را تزریق کرده‌اند و بیشتر موارد، مربوط به سگ‌های ولگرد در پارک‌ها و معابر شهری است که گوش‌هاشان با پلاک‌های شهرداری تهران سوراخ شده است. روزنامه‌های منتسب به جریان اصولگرایی و طرفداران این جریان، افزایش آمار سگ‌گزیدگی را به نگهداری سگ‌ها در خانه ربط می‌دهند اما، گزارش شهروندان این ادعا را نقض می‌کند.
طی ۴ ماهه امسال ۴۴۲ هزار و ۶۸۶ دستگاه خودرو تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۳۰ درصدی را نشان می دهد.
سکه با افزایش قیمت بیش از ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
مشخص است که دخانیات بر ظاهر فرد مصرف‌ کننده نیز تأثیر می­‌گذارد؛ از زرد شدن دندان­‌ها و ایجاد پلاک‌های دندانی گرفته تا اثرگذاری بر کلاژن پوست و ایجاد پیری زودرس. افت عملکرد ریه و اختلالات تنفسی، فشارخون و افزایش خطر سکته قلبی و مغزی، کاهش توان باروری، انواع سرطان‌ها از جمله سرطان ریه، حنجره، دهان، مری، معده، کبد و ...آب مروارید، شکاف کام و لب در نوزادان مادران سیگاری، تضعیف سیستم ایمنی و ... از جمله بیماری‌ها و عوارض مصرف دخانیات هستند.
مجری طرح دانه‌های روغنی از افزایش قیمت کلزا در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: هر کیلو کلزا ۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
قیمت سکه و طلا با افزایش نسبت به دیروز مواجه شده است و سکه امامی با افزایش بیش از ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل، رصد مصرف برق ادارات با نصب کنتورهای هوشمندو بنزین پالایشگاه‌های کوچک به امارات و عراق صادر می‌شوند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
معاون بهره برداری آبفای تهران گفت: به دلیل افزایش دما مصرف آب روز به روز افزایش پیدا می‌کند به طوری که امروز مصرف آب به بیش از ۵۰ هزار لیتر در ثانیه رسیده است.
در دولت سیزدهم در صنعت انتقال نفت با تکمیل ۴ طرح که در مدار بهره‌برداری قرار گرفته‌اند، درحدود ۷۷۵ هزار بشکه به ظرفیت انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی از شبکه خطوط لوله اضافه خواهد شد.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با اتمام عملیات عمرانی پروژه تصفیه خانه مکانیزه مسیل باختر ۲ هزار متر مربع فضای سبز در سطح فوقانی این تصفیه‌خانه احداث و فضاهای سبز منطقه ۸ تهران افزایش یافت.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از افزایش صدور ۴ هزار پروانه ساختمانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به قبل خبر داد و گفت: امسال آمار صدور پروانه ساختمانی در پایتخت به ۲۰ هزار پروانه خواهد رسید.
آمار تولید گندم بر اساس میزان اراضی زیرکشت این محصول و پیش‌بینی رشدتولید گندم در ۴ استان موردبررسیِ بوشهر، مرکزی، قزوین و تهران حاکی از برآورد افزایش ۵۷درصدی میزان خرید تضمینی این محصول است.
طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تعداد دانشجوفرستی ایران ۴ برابر شده است. در سال ۲۰۱۰ رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران ۱۴ بوده که در سال ۲۰۲۰، این رتبه به ۱۷ افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.
تراز دریاچه ارومیه به یک هزار و ۲۷۰ متر و ۲۱ سانتی متر رسیده که نسبت به دی ماه بیش از ۶ سانتی متر افزایش را نشان می‌دهد.
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد و گفت که حداقل حقوق ماهیانه سربازان مجرد در سال آینده ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سربازان متاهل ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می شود؛ لذا در سال ۱۴۰۲ هیچ سربازی کم‌تر از ۴ میلیون و ۸۰۰هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد و گفت که حداقل حقوق ماهیانه سربازان مجرد در سال آینده ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سربازان متاهل ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می شود؛ لذا در سال ۱۴۰۲ هیچ سربازی کم‌تر از ۴ میلیون و ۸۰۰هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.
بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری در میدان مرکزی میوه و تره بار با ۱۸ رأی موافق ۳۵ هزار تومان برای هر متر مربع افزایش یافت.
بندرعباس - وزیر نفت از مشتری‌های فراوان برای نفت سبک ایران خبر داد و گفت: امسال ۲۰۰ هزار بشکه تولید نفت سبک ایران افزایش یافته است.
طبق بند الف تبصره ۱۴ هدفمندی یارانه‌ها نرخ خوراک پتروشیمی ها به میزان ۷ هزار تومان برای هر متر مکعب است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ثبت نام بیش از ۴ هزار مشترک در «طرح ملی و رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و واحدهای گردشگری» در پاییز امسال خبر داد.
بازده حفاری چاه‌های نفت و گاز به روش افقی و جهت‌دار در هشت ماه امسال با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران، به ٨ هزار و ٣٢٩ متر رسید که ۴۵ درصد در مقایسه با دوره مشابه پارسال افزایش دارد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به افزایش آمار مسافران مترو گفت: امسال بعد از گذر از کرونا در ۲۲ آبان‌، آمار سفر با مترو به عدد یک میلیون و ۵۱۲ هزار مسافر رسید.
متروی تهران در یک روز، سه میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر را هم جابه‌جا کرده است. از طرفی باید تأکید کرد اگرچه متروی تهران در دوران کرونا با یک رکود ۶۰ تا ۷۰ درصدی کم‌سابقه مواجه شد که از نظر مالی مدیریت مترو را با چالش‌هایی مواجه کرده بود، اما افزایش مسافران در روز‌های اخیر هم نمی‌تواند یک پیام مثبت به مدیران مترو تلقی شود.
سرپرست معاونت توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: در راستای طرح‌های افزایش توان تولید برق و کمک به کاهش خاموشی‌ها در تابستان امسال، بیش از ۴ هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی افزوده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ