اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب کلان‌شهر اصفهان نیاز به بازسازی فوری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از محور نائین- انارک- خور- طبس حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا است.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از محور نائین- انارک- خور- طبس حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا است.
ابدالی گفت: فنس کشی، افزایش روشنایی نصب بیشتر تابلو و دوربین مدار بسته از دیگر اقدامات مورد نیاز است که وزارت راه مسئولیت انجام آن را بر عهده دارد و برنامه‌هایی در دست کار قرار خواهد گرفت.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت:بر اساس جلسه امروز کمیسیون ایمنی راه‌ها، سرعت مجاز خودروها در مسیر عباس آباد میامی جهت حفاظت از یوزپلنگ ایرانی از ۱۱۰ به ۸۰ کیلومتر بر ساعت کاهش یافت.
از هر مسیری که بخواهید به جنگل بزنید، بخش خرم‌آباد در پنج کیلومتری تنکابن ورودی شماست. از خرم‌آباد هر نقطه‌ای را که برای ورود به جنگل انتخاب کنید، باید ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر ماشین‌سواری کرد تا به ورودی جنگل رسید. معمولا راهنمایان و تور‌های گردشگری این پیاده‌روی را از روستای عسل‌محله آغاز می‌کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور ریگان - ایرانشهر اتفاق افتاد عنوان کرد: این حادثه ساعت ۶:۴۴ صبح امروز اتفاق افتاد و امدادرسانی در این حادثه حدود ۲ ساعت به طول انجامید.
شرکت اتومبیل سازی ریماک در کرواسی یکی از خودروسازان نوپاست که به تولید خودروهای برقی می‌پردازد. جدیدترین محصول این شرکت، نورا نام دارد که ۲۳ رکورد مربوط به ابرخودروها را جابه‌جا کرده است. یکی از این رکوردها مدت زمان رسیدن به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون و توقف مجدد در کمتر از ۳۰ ثانیه است. این ابرخودروی برقی ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت دارد.
مورچه غول پیکر بزرگترین گونه مورچه جهان است که طول آن می‌تواند به ۴ سانتی‌متر برسد، تقریبا ۳۰ برابر بزرگتر از متوسط مورچه خانگی. شناخته شده است که این گونه از مورچه در جستجوی غذا تا ۸ کیلومتر سفر می‌کند!
طول این هواپیما ۳۵ متر، ارتفاع آن ۱۰ متر و طول بال‌های آن حدود ۳۰ متر است. سرعت EP-۳ E به ۴۱۱ نات (۱۸۵۲ کیلومتر در ساعت) و سقف پروازی آن به ۸ هزار و ۵۰۰ متر می‌رسد. EP-۳ E قادر است بیش از ۱۲ ساعت پرواز کند.
جزئیات زرد رنگی در سراسر رولزرویس ریث به چشم می‌خورد. این رنگ زرد به دلیل الهام گرفتن از تاندربولت دهه ۳۰ میلادی است که رکوردار سرعت زمینی بود. تاندربولت توانست رکورد سرعت ۵۷۵.۳ کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. به دلیل دشواری بدنه آلومینیومی پولیش خورده در دریاچه نمک، رنگ زردی روی جا‌های مختلف بدنه آن رسم شد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: همواره ۶۰ درصد حوادث ترافیکی در ۳۰ کیلومتری شهرها است.
شکاف در استان هاتای در جریان زلزله اخیر ترکیه با ۳۰۰ کیلومتر طول، ۳۰ متر عمق و ۲۰۰ متر عرض دارد. کارشناسان بر این باورند که زمین کشور ترکیه به دلیل زلزله بین سه تا چهار متر جابجا شده است.
گانت‌ها از ارتفاع حدود ۳۰ متری غواصی می‌کنند. آن‌ها بال‌های خود را به عقب می‌کشند و بدن خود را به شکل محکم و روان درآورده و با سرعت زیاد، سطح آب و جایی که می‌خواهند ماهی شکار کنند را می‌شکافند. سرعت گانت‌ها در لحظه برخورد به آب می‌تواند به ۸۶.۴ کیلومتر در ساعت (یا ۲۴ متر برثانیه) برسد.
کاموف ۵۲ با پروانه‌های اصلی خاصش و بیشینه وزن برخاست ۱۲ تن می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت برسد و ۴۶۰ کیلومتر برد عملیاتی دارد. این پرنده تهاجمی یک توپ ۳۰ میلی‌متری مجهز است و میزان قابل توجهی سلاح در زیر چهار جایگاه نصب شده زیر بالچه‌هایش حمل می‌کند.
رئیس جمهور ترکیه امروز بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق گفت: هدف ما ایجاد یک کریدور امنیتی به عمق ۳۰ کیلومتر در مرزهای جنوبی کشورمان است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۷ گفت: طی یک ماه اخیر و پس از اجرای طرح خدمت، بیش از۳۰ کیلومتر از خیابان ها و معابر سطح منطقه خط کشی محوری شده است.
در حدود ۳۰ کیلومتر پس از شهر تیران و در بخش کرون، مردی به صیفی‌کاری مشغول است که در گلخانه‌اش فضایی متفاوت از زمین فوتبال ساحلی را تجربه می‌کند. علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی که همراه تیم موفق به کسب سکوی قهرمانی جام بین قاره‌ای شد این روز‌ها به شغل اصلی خود یعنی کار در گلخانه‌اش مشغول است. گزارش پیش رو برشی از حرفه غیرورزشی علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی است.
در ۱۵ ژانویه آتشفشان هونگا در منطقه هونگا- تونگا (در کشور تونگا در اقیانوس آرام) که یک مخروط آتشفشانی در زیر دریا در فاصله ۶۴ کیلومتری شمال جزیره تونگا، تونگاتاپو است، ناگهان فوران کرد. این انفجار قوی‌ترین انفجار روی زمین در ۳۰ سال اخیر بود و۱۰۰ برابر بمب هیروشیما قدرت داشت. انرژی بسیار زیاد این رویداد باعث ایجاد سونامی شد که تا ژاپن هم رسید. همچنین امواج شوک جوی ایجاد شده باعث شد که در جو زمین صدایی مانند زنگ به گوش برسد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: احداث یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان خراسان رضوی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: وقتی تلفن همراه زنگ می‌خورد حواس راننده پرت شده و به سمت گوشی برای پاسخ می‌رود تا بررسی کند چه کسی زنگ زده است؛ در این بین راننده تلاش می‌کند قفل تلفن همراه را باز کند و تلفن را پاسخ دهد؛ همه این فرآیند چقدر زمان می‌برد؟ ۳ ثانیه؟ در این سه ثانیه اگر خودرو ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد خودرو به ازای هر ثانیه مسافتی حدود ۳۰ متر حرکت می‌کند که این ۳۰ متر در ۳ ثانیه می‌شود ۹۰ متر؛ عملا با پاسخ به یک زنگ تلفن همراه خودرو ۱۰۰ متر حرکت کرده و در این مدت خودرو از کنترل راننده خارج شده است.
ولودیمیر زلنسکی در پیامی ویدئویی اعلام کرد که نیرو‌های اوکراینی در یک هفته گذشته بیش از یک هزار کیلومتر مربع از خاک این کشور را آزاد کرده‌اند.
مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از انجام مطالعات لازم به منظور اجرای حدود ۳۰ کیلومتر از شبکه اصلی جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر تهران در سال جاری و سال آینده خبر داد.
دکتر مهدی زارع گفت: تعیین کانون زلزله می‌تواند به علاوه و منهای ۵ تا ۱۰ کیلومتر خطا داشته باشد، بنابراین کانون زلزله‌هایی که در دریا اتفاق می‌افتد، ممکن است ساحل باشد. اما زلزله در دریا هم می‌تواند اتفاق بیفتد، به دلیل شکستگی‌ها و گسل‌هایی که کف دریا وجود دارد. در نزدیکی سواحل دریای عمان و خلیج فارس در ایران هم گسل وجود دارد. مثلا در ۳۰ کیلومتری ساحل ایران در دریای عمان، مرز فرورانش ورقه اقیانوس هند و دریای عربی به زیر فلات ایران قرار دارد
رئیس‌جمهور ترکیه بار دیگر با ادعای مبارزه با عناصر تروریستی در مناطق شمالی سوریه اعلام کرد آنکارا بر طرح ایجاد منطقه امن در مرزهای جنوبی خود اصرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ