جمع آوری معتادان سطح شهر تهران از جمله مهمترین معضلات فرهنگی است که پایتخت را درگیر خود کرده است و جز عزم همگانی و همکاری تمامی نهادهای متولی با یکدیگر محقق نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در محله مولوی و جمع آوری ۴۰ نفر در این زمینه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در تهران خبر داد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر در محله مولوی خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ از جمع‌آوری ۱۲ هزار معتاد متجاهر در این منطقه خبر داد.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به استفاده از سلاح سرد توسط معتادان در زمانیکه از ورود آن‌ها به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود، گفت: پیمانکاران بخاطر ترس از تجمع معتادان، جمع‌آوری پسماند در این محله را به ساعت ۴:۳۰ صبح تغییر دادند و لکه‌های بزرگ سیاه را در معابر شاهد بودیم که بار‌ها رنگ آمیزی می‌شدند، اما مجددا این لکه‌ها ایجاد شده است.
شهردار منطقه ۱۲ از جمع‌آوری ۱۲ هزار معتاد متجاهر در این منطقه خبر داد.
معاون جمع آوری معتادین مواد مخدر فراجا استان تهران گفت: افراد غیر معتاد و دارای بیماری خاص حق ورود به کمپ مواد مخدر را ندارند.
طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با فروشندگان مواد مخدر پیش از ظهر امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محله‌های شوش، مولوی و هرندی برگزار شد و طی حدود دو هفته اخیر ۲۸۴ معتاد متجاهر از سطح این محلات جمع‌آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شد.
طرح جمع آوری معتادین متجاهر در محلات شوش، مولوی و هرندی امروز اجرایی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان خبر داد.
کرمانشاه- فرمانده کل فراجا با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت، گفت:مبارزه با سرقت و جمع آوری معتادین متجاهر از اولویت‌های کاری امسال پلیس با همکاری مردم است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری ۱۵۰ معتاد متجاهر و تحویل آنان به مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.
مدیرعامل سازمان رفاه اجتماعی شهر تهران با تشریح علت رهاسازی معتادان متجاهر پس از جمع‌آوری توسط غربالگری گفت: پنج مرکز به بهزیستی برای انجام کار غربالگری داده‌ایم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: به مردم قول می‌دهیم که در راه جمع‌آوری معتادان خسته نمی‌شویم و تمامی آنها را جمع‌آوری می‌کنیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اینکه پلیس معتادان را جمع آوری کند اما متوجه شویم بخشی از دستگیری‌ها را به دلیل مشکلاتی مانند زخم باز در مراکز بازپروری پذیرش نشده‌اند صحیح نیست.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فعالیت‌های شبانه دستفروشان در اطراف میدان شوش و خیابان مولوی گفت: طی چند روز آینده این بازار‌ها نیز جمع‌آوری خواهند شد که تا انشالله دیگر اقلام سرقتی در چنین فضا‌هایی به فروش نرسد. قطعا جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش آمار سرقت نیز موثر است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: مقرر شده تا معتادان متجاهر از سطح استان جمع‌آوری و به مجتمع حرفه‌آموزی و کار درمانی خوزستان (الحدید) انتقال داده شوند تا خدمات لازم را دریافت کنند.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در پایتخت خبر داد و گفت در اجرای این طرح ۳۸۴ نفر از این معتادان متجاهر جمع اوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: فعالیت‌های لازم برای تجهیز کمپ ماده ١۶ معتادان متجاهر در استان باید سرعت یابد چرا که جمع‌آوری ٢ هزار معتاد متجاهر برابر با کاهش ۵٠ درصدی سرقت‌های خرد خواهد بود.
وزیر کشور در خصوص وظایف نیروی انتظامی و شهرداری تهران نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر هم اظهار کرد: تصریح مشخصی در قانون در این حوزه وجود ندارد. بر همین اساس متناسب به اقتضای منطقه‌ای، دستگاه ها عهده دار این مسئولیت می شوند.
شهردار تهران گفت: ما اعلام کرده ایم که خودمان می‌توانیم معتادان متجاهر را جمع آوری کنیم.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با جمع آوری معتادان توانسته‌ایم به صورت نسبی نظم اجتماعی و امنیت را برای مردم محله رضویه برقرار کنیم.
جمع آوری معتادان سطح شهر تهران از جمله مهمترین معضلات فرهنگی است که پایتخت را درگیر خود کرده است و جز عزم همگانی و همکاری تمامی نهادهای متولی با یکدیگر محقق نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ