نمای جانبی TJ-۱ سادگی خود را حفظ کرده است. دستگیره‌های مخفی و هم سطح با بدنه به همراه مشکی شدن کنار شیشه‌های جانبی، در این قسمت دیده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این خودرو از جدیدترین زبان طراحی Dragon Face سری Dynasty استفاده می‌کند. نمای جلویی، همان طراحی تند و تیز و باریک چراغ‌های جلو را دارد. در قسمت پایینی سپر، طراحی رادیکالی ورودی هوا جلب توجه و جذابیت دارد.
صفر تا صد کیلومتر این خودرو تنها ۲.۵ ثانیه به طول خواهد انجامید و بالاترین سرعت به ثبت رسیده از آن ۵۳۱ کیلومتر بر ساعت بوده‌است.
این کراس اوور اقتصادی به نسبت برچسب قیمت خود، ویژگی‌های مطلوبی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. طراحی روز شامل چراغ‌های اصلی باریک و به اصطلاح خطی در جلو و عقب خودرو، شیب تقریبا کوپه سقف و همچنین کیفیت بالای کابین همگی از مواردی هستند که بسترن تی ۹۰ را به یک گزینه مناسب تبدیل می‌کنند.
استون مارتین در دی بی ۱۲ مدل ۲۰۲۴ مجموعه‌ای از زیباترین خطوط و زوایا را به نمایش گذاشته است. خطوط برجسته روی درپوش موتور، جلوپنجره که امضا استون مارتین محسوب می‌شود و چراغ‌های اصلی جلو در هماهنگی بالایی قرار دارند و یک دماغه خاص و اسپرت را ارائه می‌دهند.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
جنجالی‌ترین قسمت این خودرو، قسمت پشتی آن است. چراغ‌های عقب با همان گرافیک حرف H و در قالب یک مستطیل باریک، در فضای بسیار پایینی دیده می‌شوند. پایین بودن این چراغ‌ها توجه بسیاری از افراد را برانگیخته و سوال بسیاری از آن‌ها این است که دید این چراغ در خیابان‌ها به چه شکل خواهد بود.
۵ خودرو اروپایی وارداتی بازار ایران در مراسمی رسمی رونمایی شدند.
تصاویر از حادثه برخورد اتوبوس با تعدادی خودرو در بازارچه سیلاب تبریز حکایت دارد. این حادثه ده مصدوم برجای گذاشت.
این خودرو در مقایسه با محصولات قبلی، بزرگتر، سنگین‌تر، و مهم‌تر از همه، بی‌صداست. در زیر بدنه تماما سبز رنگ نظامی، همان شاسی و سیستم پیشرانه EV وجود دارد که در هامر EV وجود دارد، بنابراین سه موتور الکتریکی قادر به ارائه خروجی ترکیبی ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶۰۰ نیوتون‌متر و همچنین یک موتور عظیم ۲۱۲ کیلووات هستند.
شب گذشته در ابتدای جاده کلات مشهد خودرو پرایدی که برای ماشین عروس آماده شده بود، تصادفی شدیدی داشت. وضعیت عمومی سرنشینان خودرو مشخص نیست.
صادرات خودرو جی 4 کرمان موتور به عراق برای اولین بار در کشور انجام شد.
این تصویر مربوط به خودرو فرمول ۱ می‌شود که پس از تعویض در مسابقه به ثبت رسیده است. لاستیک‌های مخصوص مسابقات فرمول ۱ طراحی و روند تولید ویژه‌ای دارند تا در مقابل گرما و فشار بالا مقاومت داشته باشند.
حالت رانندگی داینامیک معمولی یک قدم فراتر رفته است؛ زیرا خودرو را ۱۵ میلی متر پایین می‌آورد و همچنین واکنش دریچه گاز، فرمان و سرعت واکنش گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را افزایش می‌دهد.
ویژن ۷۴ به جای پیشرانه برقی، از قوای محرکه سلول سوختی هیدروژن بهره می‌برد. در عقب این خودرو دو پیشرانه برقی تعبیه شده است که در مجموع بیش از ۶۷۰ اسب بخار قدرت دارند و در کنار این دو پیشرانه، یک باتری ۶۲ کیلووات ساعتی و همچنین قوای هیدروژنی ۹۵ کیلوواتی قرار گرفته است.
تصویری قابل تامل از بنر هشدار درباره بستن کمربند ایمنی در خودرو در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن از عکس امیر تتلو، خواننده پرحاشیه به عنوان قربانی عدم بستن کمربند ایمنی استفاده شده است!
خودرو چینی یک واقعیت در معادلات فعلی و آینده بازار جهانی خودرو است که راه گریزی از آن وجود ندارد. اینجا تنوع آنقدر زیاد است که حتی اگر ۹۰ درصد این برند‌ها شکست بخورند، بازهم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد!
پیامک توقیف خودرو برای حجاب آمده و کدی برای اعتراض گذاشته‌اند، اما وقتی کد اعتراض را وارد می‌کنید پیغام می‌دهد کد اشتباه است!
تنها چهار ماشین فراری ۳۳۵ S Spider Scaglietti توسط سازنده ایتالیایی در سال ۱۹۵۷ تولید شد. این خودروی اسپرت دو نفره نیز به عنوان اسب پرنده سال ۱۹۵۷ شناخته می‌شود.
به باور کارشناسان این خودرو جدید تویوتا که مدل ۲۰۲۳ تویوتا سنچری است، می‌تواند سهم این غول خودروساز ژاپنی را در بازار جهانی SUV‌ها افزایش دهد؛ بازاری که در حال حاضر از فراری تا مازراتی در حال قدرت‌نمایی در آن هستند.
تیر چراغ برق در خیابان باهنر اهواز به علت پوسیدگی به روی خودرو کوییک افتاد.
جزئیات زرد رنگی در سراسر رولزرویس ریث به چشم می‌خورد. این رنگ زرد به دلیل الهام گرفتن از تاندربولت دهه ۳۰ میلادی است که رکوردار سرعت زمینی بود. تاندربولت توانست رکورد سرعت ۵۷۵.۳ کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. به دلیل دشواری بدنه آلومینیومی پولیش خورده در دریاچه نمک، رنگ زردی روی جا‌های مختلف بدنه آن رسم شد.
هر یک از اجزای یک خودرو جدید به صورت جداگانه رنگ می‌شود تا هر سطح بتواند بهترین پوشش رنگ ممکن را دریافت کند. تنها چند خودروساز در جهان باقی مانده اند که همچنان بیشتر کار‌های تولید یک خودرو را با استفاده از نیروی انسانی انجام می‌دهند.
جزئیات زیادی از مشخصات فنی این خودرو اعلام نشده است. احتمالا دو نوع پیشرانه با کد P ۷۲۰ و P ۸۵۰ برای این پروژه قابل سفارش باشد. این بدان معناست که منصوری AMG SL ۶۳ را به کمتر از ۷۲۰ و ۸۵۰ اسب بخار تنظیم کرده است.
اولین تصویر از خودرو برقی شیائومی رونمایی شد. خودرو برقی شیائومی MS ۱۱ قرار است با قیمت ۳۷ تا ۵۰ هزار دلار روانه بازار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ